۹۱۰۸۹۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

عباسی: کار سختی مقابل استقلال زخم‌خورده داریم

هافبک تکنیکی ذوب‌آهن امیدوار است تیمش در جدال خانگی برابر استقلال موفق به کسب امتیاز شود.

ورزش سه: ذوب‌آهن پس از تساوی ارزشمند خارج از خانه در هفته گذشته، اکنون خود را مهیای دیدار حساس برابر استقلال می‌کند و محمدرضا عباسی، هافبک تکنیکی و گلزن این تیم در بازی با نفت آبادان، از انگیزه‌های تیمش برای دستیابی به امتیاز این بازی می‌گوید.

وی درباره جدال با شاگردان اسکوچیچ که با تساوی دو تیم همراه شد گفت: بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی در نهایت تساوی یک - یک به‌دست آمد. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم ولی خب قسمت این بود که این بازی به تساوی برسد.

عباسی که موفق شد با ضربه پای غیرتخصصیش در این جدال گل بزند، درباره این موفقیت خود این‌طور توضیح می‌دهد: فرصتی گیرم آمد تا دروازه صنعت نفت را باز کنم و از این فرصت استفاده کردم. همیشه وقتی یک نفر گل می‌زند زحمات کل تیم را به نتیجه رسانده و حاصل کار همان یک نفر نبوده و من هم زحمات بچه‌ها را به نتیجه رساندم.

هافبک ذوب‌آهن درباره عملکرد پرنوسان تیمش گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بازی‌های قبلی هم اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم. این را هم در نظر بگیرید که غایبان زیادی داشتیم که همه از نفرات کلیدی و مهم تیم بودند. هم چند نفر مصدوم داشتیم و هم ۳ بازیکن سرباز ما دیر اضافه شدند که با اضافه شدن این افراد شرایط تیم به کلی تغییر می‌کند.

وی با خوشنودی بابت بازگشت خلعتبری و دیگر بازیکنان سرباز تیمش گفت: خدا را شکر شنیده‌ام خلعتبری آماده بازی شده و به بازی با استقلال می‌رسد. کریسانتوس هم در این بازی همراه تیم بود ولی کادر فنی روی او ریسک نکرد و فکر می‌کنم در بازی بعدی حاضر باشد و ارسلان مطهری هم به همین شکل. ۳ بازیکن سرباز هم در این بازی به عنوان گزینه تعویضی وارد زمین شدند و کم کم به تیم اضافه می‌شوند و می‌توانند کمک کنند تا با تمام قوا وارد زمین شویم.

ذوب‌آهن این هفته به مصاف استقلال خواهد رفت و عباسی درباره انگیزه هم‌تیمی‌هایش می‌گوید: استقلال با توجه به نتایج هفته‌های قبل و شکستی که در بازی با پرسپولیس خورد به نوعی زخمی است و می‌آید مقابل ما جبران مافات کند و فکر می‌کنم کارمان مقابل این تیم از همیشه سخت‌تر است. آنها تیم بزرگ و پرطرفداری هستند ولی ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و به چیزی جز پیروزی در این دیدار فکر نمی‌کنیم.

عباسی درباره حضور کادر فنی استقلال و برخی بازیکنان تیمش با سابقه حضور در تیم استقلال این‌طور می‌گوید: سرمربی و مربی ما استقلالی‌ بوده‌اند و چند بازیکن مثل فخرالدینی که سابقه بازی در استقلال را دارد و ارسلان مطهری هم هستند ولی فوتبال حرفه‌ای شده است و مطمئنم خود این نفرات بیشترین انگیزه را برای این بازی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه داداش باستقلال کبریت بی خطر است

    • PS

      بیخود والکی دل خوش نکن شیشعلی یه سه امتیازخوشگل کنار گذاشته برا کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج