۹۱۱۰۲۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

زیدان: مراسم اهدای جایزه به مسی را ندیدم

«زین الدین زیدان» در آستانه دیدار تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا با ابراز امیدواری نسبت به احیای کهکشانی‌ها پس از پیروزی مقابل سویا، به پرسش‌هایی در خصوص آینده خود در سانتیاگو برنابئو و همچنین جایزه «لیونل مسی» در مراسم بهترین‌های فیفا پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا: «زین الدین زیدان» در آستانه دیدار تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا با ابراز امیدواری نسبت به احیای کهکشانی‌ها پس از پیروزی مقابل سویا، به پرسش‌هایی در خصوص آینده خود در سانتیاگو برنابئو و همچنین جایزه «لیونل مسی» در مراسم بهترین‌های فیفا پاسخ داد.

اوساسونا میهمان رئال در بازی فردا است و پیروزی هفته گذشته مقابل سویا بدان معنا بود که پرسش‌ها با لحن مهربانانه‌ای از مرد فرانسوی پرسیده شد.

زیدان اظهار داشت: وقتی می‌بازیم، باید بروم و وقتی ببریم باید بمانم. همیشه همینطور بوده و همیشه همینطور خواهد ماند؛ فردا بازی داریم و هر چه قرار است اتفاق بیفتد رخ خواهد داد. باید بازی فوق‌العاده ای ارائه دهیم با همان اشتیاق و حرارت؛ این چیزی است که مرا مجذوب می‌کند.

وی ادامه داد: برای بردن یک رقابت، باید تمام ۹۰ دقیقه خوب بازی کنید؛ تیم‌های خوب در رتبه‌های بالا جای می‌گیرند. در لالیگا هر چیزی ممکن است رخ دهد چرا که همواره رقابتی بوده است که البته جنبه خوبی است، چرا که شما را وادار می‌کند تا در تمام بازی‌ها خوب باشید.

زیدان در پاسخ به پرسشی در خصوص تعدد مصدومان رئال و اینکه آیا این موضوع وی را نگران کرده یا خیر؟ تاکید کرد: نگران نیستم اما این موضوع مرا اذیت می‌کند و دوست ندارم بازیکنانم مصدوم شوند.

این بخشی از فوتبال است که قابل کنترل نیست؛ از بازیکنان‌مان مراقبت می‌کنیم اما باید بپذیریم که گاهی اوقات مصدومیت‌هایی رخ می‌دهد.

مرد فرانسوی در خصوص برنده شدن «لیونل مسی» در مراسم بهترین‌های سال ۲۰۱۹ فیفا، تاکید کرد: مراسم را ندیدم. این جایزه‌ای است که برنده آن از سوی رای‌دهندگان انتخاب می‌شود.

زیدان در ادامه به «سرخیو راموس»، «لوکا مودریچ» و «مارسلو» که به عنوان سه بازیکن رئال در فهرست تیم منتخب سال فیفا انتخاب شدند، تبریک گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیفا بد جوری از انتخاب مسی سوخت و کثیف ترین های دنیا از زغال رو که همشون رو نیمکت بودند رو انتخاب کرد

    • بدون نام

      زیدان هم میسوزه چون زغالیه

    • بدون نام

      به درک که ندیده کینگ مسی کجا زیدان پاپتی کجا

    • tiger

      جایز ه ای نمیتونه مسی را توصیف کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج