۹۱۱۵۳۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه استقلال

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد باشگاه پرسپولیس به بیانیه اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داد، البته با لحنی آرام‌تر و به زعم مسئولان این باشگاه با خویشتنداری.

خبرگزاری تسنیم: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد باشگاه پرسپولیس به بیانیه اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داد، البته با لحنی آرام‌تر و به زعم مسئولان این باشگاه با خویشتنداری.

باشگاه پرسپولیس در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرده که در آن آمده است:

۱- پرسپولیس در سایه لطف الهی، درایت کادر فنی، زحمات و همت سرخ‌های باغیرت و مجموعه تیم و باشگاه و اتحاد و همدلی ستودنی هواداران و پیشکسوتان در حمایت از تیم، دربی دیگری را به رغم اشتباهات داوری به سود خود و به کام هوادارانش پایان داد.

اکنون نیز تمام تمرکز خود را برای برتری مقابل دو تیم مدعی دیگر گذارده است و تردیدی نیست که هواداران با درک این شرایط برای بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان حمایت همه جانبه و پرشور خود را از تیم محبوب‌شان دریغ نکرده و تا فرصت باقیمانده برای تهیه بلیت اقدام خواهند کرد.

هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند پیروزی در دو بازی ‌‌شش امتیازی بعدی از چه اهمیتی برخوردار است و بایستی از شرایط میزبانی مقابل سپاهان نهایت بهره را برد.

۲- با توجه به اتفاقات تلخ رخ داده در بازی‌های فصل گذشته بین پرسپولیس و سپاهان‌، امیدواریم یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند، به دور از هرگونه حاشیه را شاهد باشیم و از هواداران دعوت می‌کنیم فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و بی‌توجه به حاشیه‌ها تا دقیقه ۹۰ از کادرفنی با درایت و بازیکنان باغیرت تیم محبوب خود حمایت و احترام تیم میهمان و تیم داوری را حفظ کنند.

۳- باشگاه پرسپولیس در مسیر تکرار قهرمانی‌های متوالی تمرکز خود را برای این هفته، روی رقابت در صدر جدول و بازی با سپاهان گذاشته و برای حفظ تمرکز و آرامش خود، همچنین به احترام خانواده بزرگ ورزش و فوتبال کشور و برای پرهیز از ایجاد تنش‌های کاذب که هدف مسئولان ورزش و فوتبال کشور است، پاسخی به اطلاعیه تند و توهین آمیز باشگاه استقلال نمی‌دهد.

باشگاه پرسپولیس پاسخگویی به این قبیل اطلاعیه‌ها که با بی‌احترامی، ادبیات نامناسب و زننده همراه بوده را دور از شأن خود می‌داند. همچنین به عنوان مجموعه‌ای که اهداف و برنامه‌های مهمتری داریم، نمی‌توانیم خود را درگیر چنین مسائلی کنیم. تنها به یادآوری این نکته بسنده می‌کنیم که باشگاه استقلال با اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی، بداخلاقی کرد.

همچنین دست‌اندرکاران این باشگاه مکرر به اظهارنظر درباره مسائل مرتبط با پرسپولیس پرداختند که متأسفانه برخورد لازم صورت نگرفت.

حال نیز باشگاه پرسپولیس به رغم فرافکنی‌ها و جملات تند به کار رفته در این اطلاعیه خویشتنداری کرده و به منظور حفظ آرامش در فضای فوتبال پاسخی در رسانه‌ها نداده و بسنده می‌کنیم به ذکر این مطلب که آنچه مطرح و ادعا شد، فرافکنی محض بعد از ناکامی در دربی و وارونه جلوه دادن حقایق است.

باشگاه پرسپولیس مستندات خود را به ریاست محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که تأکید بر پرهیز از بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها در پاسخ به یکدیگر داشته‌اند، ارائه کرده و امیدواریم با این اقدامات تنش‌زا و توهین‌آمیز برخورد لازم صورت گیرد.

ما هنوز اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت مسابقه‌ای که خود یک طرف آن بوده‌ایم به باشگاه، تیم و پیشکسوتان پرسپولیس که در تاریخ دربی‌ها سابقه نداشته است را فراموش نکرده‌ایم.

حال نیز در پی این اطلاعیه توهین‌آمیز متأسفیم که در باشگاه استقلال چنین رویه‌ای حاکم شده و فراموش کرده‌اند که سرخابی‌ها در عین رقابت همواره اخلاق‌مدار بوده و حرمت هم را در اوج رقابت‌های دیدنی حفظ کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس کلک از روستای ورجمرود

      بهتر بلیط برای چی بدن خو عامو برن بخرن خیلی ازشان خوشمان میایه بلیط هم بدیم بچه کوجابید اینقده هالو تشریف دارید بلیط را بریتان از حسن زاده ...سلطانی فر.....تاج استیناف ..... دپارتمان ...... بنیادیفر .... فغانی.... خولاصه از هرکس میتانید بستانید چرا ما بدیم چی چی فهم شدید

    • بدون نام

      کاج صغیر کثیف، تیم انتهای جدولی و مدعی اصلی سقوط واسه قهرمان بلامنازع فوتبال ایران زر میزنه؟ تاژک ته جدولی لجن، مایع ظرفشویی تاژ... بی غیرت های پایتخت نشین میلیاردی.

    • بدون نام

      هوچی گری همینه دیگه وقتی ی تیم میشه نور چشمی وزارت ورزش و وزیر بیشرف باید هم اینجوری بشه،اخه تا کی میخواید مردم و مثل خودتون خر فرض کنید،اقای انصاریفر همه دنیا مصاحبه سرمربی و سرپرست خود شما رو دیدن،تمام حرفاتون هم شنیدن،الان با کمال پرویی میگید چیزی نگفتید؟؟سرمربی شما بجای حرف زدن در مورد مسائل نفی همش در مورد استقلال چرت بافی کرد،دیاباته یک ماه قبل کالدرون اومده استقلال سرمربی شما میگه ما میخواستیم اون و جذب کنیم،بس دیگه دروغ و مظلوم نمایی،تمام دنیا میدونن که به کمک وزیر و تاج و داوران و حسن زاده بیشرف قعرمان شدید،عیارتون تو اسیا مشخص شد همجنان که عیار برانکو در عربستان مشخص شد،اقای انصاریفر شماها که میگید هوادار استقلال باید محروم بشه،پارسال هواداران شما چه بلایی سر هواداران سپاهان اوردن!!؟؟چند جلسه محروم شدن؟؟؟محرومیت تعلیقی بیرانوند کجا رفت؟؟اون همه حرکت زشت شجاع چند جلسه محروم شد؟؟؟بازبکن سپاهان چرا محروم شد؟؟؟بازیکن سپاهان به جرم این محروم شد که تیمش مقابل تیم حکومتی بازی داره
      بخدا قسم مردم از همه شماها فهمیده ترن و همه چیز و خوب میفهمن،حتی طرفداران فهیم تیم خودتون هم از اینکاراتون خندشون میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اووووو یکی ترمز اینو بکشه تا خودکشی داره پیش میره نمیدونه اصلا برا چی خخخ

    • بدون نام

      لطف الهی تون همه رو ازنفس انداخته، البته بستگی داره ، هداتون کی باشه فدراسیون یا وزیر، خخ

    • بدون نام

      مگه قرارنبودهرباشگاهی بیانیه دادباهاش برخوردبشه پس این آشفته بازارچیه؟

    • بدون نام

      عجب رویی دترین انصاریفروکالدرون اول شروع کردن درموردمسائل استقلال صحبت کردن

    • بدون نام

      از شکست خورده ها جز عصبانیت انتظار دیگه ای نیست

    • بدون نام

      ببینید کی حرف از شأن و ادب و نزاکت میزنه....همه میدونند مکتب ترتر چیه....مکتب علی عبده....بدبخت این انصاریفر سالم بود که اینم بخاطر پست و مقام همه چیز خودشو فروخته تا مثل این فدراسیونیا بشه....بسوزه پدر پست و مقام.

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اول شما لنگیا برعلیه استقلال مصاحبع کردین توقع دارین جواب نگیرین؟ الان که جوابتونو دادن باز دارین ادامش میدین.؟ بهتربود بگید با حمایت وزیر و دولت و حکومت و داوری و کمیته عنضباطی و پولهای دزدی هدایتی ک بازیکن جذب میکرد براتون و سکه میداد پاداش میداد موفق شدین. باانواع کثافتکااری‌ .درضمن چقد بیشرف و وقیح شدن ک میگن تودربی داوری برعلیع مابود خخخخخخخخخ. بابا پنالتی بایدتکرارمیشد ک نشد. یه پنالتی دیگه برااستقلال بایدمیگرفت ک نگرفت جایی ک توپ خورد ب دست دفاع لنگ.گلتونم ک هندترابی بود. احمدزاده باید اخراج میشد ک نشد. روش کار لنگیا اینه ک حمایت میشن انواع کثافتکاریو میکنن بعد هوچیگری میکنن. بابا اول شما برعلیه استقلال مصاحبه کردین جای اینکه عذرخاهی کنید دارید ادامش میدید ؟ اینا عقده یازده سال غارنشینی هستش

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      مکتب علی عبده .مکتبی ک ازقتل تختی شروع شد و رسید به جعل و دزدی و تبانی و فساد و ساپورت داوری و کمیته عنضباطی و پولهای کثیف هدایتی ! کسی ک بخاطر همون پولها حکم اعدامش اومده. بعداین مردک با وقاحت تمام داره از صداقت و پاکی میگه‌ . بابا اول تو و مربیتون کالدرون مصاحبه کردین استقلال هم جوابتونو داد. مگ قانون نیومده ک هرکی برعلیه تیمی مصاحبه کرد جریمه و محروم میشه؟ پ کالدرون چرا محروم یاجریمه نمیشه؟ هیچ قانونی واس لنگ نیس. این قانونواختراع کردن واس بقیه تیمها که اگ لنگ هرجور حمایت شد و داوری ب سودش بود کسی اعتراض نکنه مث پارسال و پیرار سال

      پاسخ ها

      • kamiiiiii

        تو چقد ادم چرتی هستی

      • بدون نام

        چرت امواتته

    • Alireza..4

      کیسه همیشه حقیر بوده و همیشه هم حقیر میمونه....این ذاتشه....هیچوقت عوض نمیشه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج