۹۱۲۰۱۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

طباطبایی: استراماچونی کمترین تقصیر را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایطی که برای استقلال ایجاد شده، کمترین تقصیر را استراماچونی و بیشترین سهم را سوءمدیریت باشگاه استقلال دارد.

خبرگزاری مهر: هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: قبل از بازی با ذوب آهن هم گفته بودم که این دیدار برای آبی پوشان سخت است و آنها برای موفقیت باید تلاش بسیاری کنند. جریان بازی نشان داد استقلال در هفته پنجم تفاوت چندانی با هفته اول خود نداشت و این تیم همچنان پراشتباه و کم تمرکز بازی می کند.

وی اضافه کرد: همان طور که در هفته های اول و دوم عدم تمرکز و اشتباهات فردی در دقایق پایانی باعث باز شدن دروازه آبی پوشان می شد، در هفته پنجم نیز همچنان شاهد این اشتباهات هستیم تا مشخص شود عملا تغییر مثبتی در روند این تیم دیده نشده است.

دروازه بان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: به شخصه در این میان کمترین تقصیر را متوجه استراماچونی سرمربی تیم می بینم. او مشکلی ندارد، چون تیمی را تحویل گرفته که حدود ۱۵ تغییر نسبت به فصل قبل داشته و آنهایی باید امروز پاسخگو باشند که عامل این تغییرات بوده اند.

طباطبایی تصریح کرد: هیچ کجای دنیا سابقه ندارد تیمی که دوم جدول است مربی‌اش را اخراج کند اما این کار در استقلال صورت گرفت و فصل قبل شفر را در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی ها کنار گذاشتند. در واقع این کار را کردند تا این همه رفت و آمد در استقلال ایجاد شود. شفر را اخراج کردند تا تیم را شخم بزنند. ۱۵ بازیکن بروند و ۱۵ بازیکن بیایند. مسلما از این همه رفت و آمد، دلالان سود بردند، نه استقلال.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان کرد: حالا یک مربی تازه وارد مانده و یک تیم کاملا جدید که همه اینها باید افکارشان را با هم هماهنگ کنند، اتفاقی که محال است در کوتاه مدت بیفتد و نتیجه این می شود که در هفته پنجم استقلال متأسفانه در قعر جدول قرار گیرد و این اتفاق تنها حاصل سوءمدیریت در این باشگاه بزرگ است.

وی افزود: یقین دارم اگر شفر اخراج نمی شد، خیلی از این رفت و آمدها اتفاق نمی افتاد و خیلی از این بازیکنان جدا نمی شدند، چون او نمی گذاشت اما آقایان کاری کردند تا شفر برود و زمینه این همه تغییرات در استقلال ایجاد شود.

طباطبایی در پایان تأکید کرد: با این شرایط متأسفانه چشم انداز خوبی پیش روی استقلال نیست و زمان زیادی می برد تا این تیم بتواند روی غلتک بیفتد، آن زمان هم دیگر فرصتی برای حضور در کورس قهرمانی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      خدایی تیمش عالی بازی میکنه بازی باذوب تواصفهان ذوب رو نابودکرد تیمش روون و تهاجمی بازی میکنه اما همه دیدن داور سرتیمشو برید و سه امتیازو ازش گرفت. بازی بامسجدسلیمان هم داور پنالتی روی دیاباته رو نگرفت سه امتیازو از استقلال گرفت و اسماعیلی رو الکی اخراج کرد ک تودربی محروم شه و متضرر بشه استقلال. مقصر تمام این نتایج اول تغییرات هفده بازیکن و شخم زدن هرسال تیمه . دوم داوران. سوم پیشکسوتان ک انتقاد الکی میکنن و به گوش بازیکنان میرسه و پراز استرس میشن میگن پیشکسوتان مارو لایق استقلال نمیدونن اینجور اعتماد ب نفسشونو ازدست میدن و استرس نابودشون میکنه

    • علی

      اقای طباطبایی چراعلکی حرف میزنی.یعنی هواداران استقلال اینقدرنفهم هستن که تشخیص ندن همین سرمربی عذربازیکناروخواست..مدیریت استقلال هم هرچی اون خواسته روبراورده کرده.اگه بهت توباشگاه مقام میدادن الان اونابهترین بودن.پس خواهشاحق روبگین

    • علی

      اقای طباطبایی چراعلکی حرف میزنی.یعنی هواداران استقلال اینقدرنفهم هستن که تشخیص ندن همین سرمربی عذربازیکناروخواست..مدیریت استقلال هم هرچی اون خواسته روبراورده کرده.اگه بهت توباشگاه مقام میدادن الان اونابهترین بودن.پس خواهشاحق روبگین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای طباطبایی الکی حرف نمی زند,,ایشون نظرش محترم است,,ولی بایدتیم یک بازیکن میدان دارداشته باشد,, ان دیگه وظیفه سرمربیه که یک لیدربرای تیم پیدا بکنه, خودش هم نبایدعصبی بشه,

    • اصلان

      استرا مقصر صدرصد نتایج است.
      مردحسابی کسی که نوددقیقه به داور وعوامل فقط اعتراض کنه استرس بده به تیم این میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم استرامقصرنیست,,شایدهیچ کس مقصرنباشد, تیم فقط وفقط استرس دارد,یکی بایداین این تیم راجمع کند,,البته خودسرمربی هم میتونه این کاروبکنه,,اقای طباطبایی هم نظرشومیگه,,,,هرکس برای خودش نظری دارد,,ولی همه ی فوتبالی هانظرشون اینه که تیم استقلال ارامش ندارد,این تیم خیلی خوب بازی میکند,,تیم بایدبعدازگل زدن بیشترمواظب جوانب باشد,,تاجوارام گردد,سرمربی فقط یک ایرادبزرگ دارد,,اونبایدعصبانی شود,,هواداران بایدپشت این تیم بمانند,,داورواقعا درمورد دوم ذوب اهن اشتباه کرد,,شایدزننده گل درافساید نبود ولی موقع ضربه زدن به توپ ۵نفرازبازیکنان ذوب اهن در افسایدقرارداشتن,کمک بایدهمان جاپرچمشوبالامیبرد, زیرا اعتمال اینکه توپ به یکی ازبازیکنان درافساید برسد خیلی زیادبود,,دراین پنج هفته دارورهادرحق استقلال خیلی بی انصافی کردن,,اخه اشتباه چقدر؟!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج