۹۱۲۳۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نورشرق: به حل مشکل استقلال خوش‌بین هستیم

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال معتقد است مشکل باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا قابل حل خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مشکلات عجیبی در مورد پرونده‌های مالی مواجه هستند. از سویی امکان دریافت کمک از دولت را طبق قانون ندارند و از جهتی امکان خصوصی‌سازی هم برای این دو باشگاه نیست. در این شرایط با بدهی‌های انباشته‌ای مواجه می‌شوند که در چنین مقاطعی مشکل‌ساز شده و به طور مثال مانع از صدور مجوز حرفه‌ای می‌شود.

وی افزود: البته مسئولان باشگاه پرسپولیس جهت حل پرونده‌ها و پرداخت بدهی‌ها اقدام کردند. مسئولان و نمایندگان باشگاه استقلال هم تلاش زیادی تا امروز داشته‌اند و این اراده در مجموعه باشگاه استقلال دیده می‌شود که تلاش می‌کنند بخش باقیمانده بدهی‌ها را پرداخت کنند.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان خاطرنشان کرد: من نسبت به این موضوع و حل مشکلات باشگاه استقلال در این زمینه خوش‌بین هستم. البته صلاحیت ما در این حوزه است که درباره پرونده‌های موجود در کمیته وضعیت و بدهی‌های این بخش اظهارنظر کنیم و مسئله بدهی‌های مالیاتی طبیعتاً بر عهده مراکز و سازمان‌های دیگری است، اما درباره پرونده‌های جاری در کمیته وضعیت بدهی باشگاه استقلال در حدود ۸۰۰ میلیون تومان است که مسئولان این باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند.

نورشرق گفت: همه‌ی ما در کنار هم برای کمک به کلیه باشگاه‌های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به عنوان نمایندگان فوتبال ایران باید کمک کنیم. البته این کمک به معنی تخلف و اعلام اطلاعات نادرست نیست، چراکه وظیفه کمیته وضعیت اعلام دقیق شرایط و وضعیت پرونده‌هاست، اما حداقل می‌توانیم با راهنمایی کردن مدیران این باشگاه‌ها در مسیر درست برای حل مسئله تلاش کنیم. فکر می‌کنم در این سال هم مثل سنوات گذشته از تمامی ظرفیت‌ها به منظور همراهی و انجام هماهنگی‌های لازم برای صدور مجوز حرفه‌ای نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی استفاده شده است که امیدوارم نتیجه‌بخش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      فقط یه سوال براهمه پیش اومده. مگه استقلال و پرسپولیس دوتیم دولتی نیستن؟ مگه اسپانسرشون ایرانسل نیست‌ ‌؟ چطو بدهیای پرسپولیس بیشتربود و طبق گفته مدیرعاملشون پونزده ملیارد از پولشونو هم پیش خور کردن و مشگلشون حل شده اما پول برا استقلال نیست؟ چهارسال باپولهای دزدی هدایتی ک بخاطرهمون پولها حکم اعدامش اومده ساپورت میشد الانم مخفیانه وزیر و بقیه کمکش میکنن و هرگز هم رسانه ای نمیشه. اما استقلالو ول کردن ب امون خدا؟ حالا یه مشت احمق میان چرت میگن. مگ غیر اینه ک اسپانسر دوتیم یه شرکته و دوتا دولتی ان؟ چرا لنگی که پونزده ملیارد از پولشو پیش خورکرده پول واسش هست اما واسه استقلال نیست؟ سواله. هدف نابودیه استقلاله. استقلال توچند جبهه باید بجنگه. مدیر عامل نفوذی. داوران. وزیر . حاشیه هایی و براش درست میکنن و و و .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج