۹۱۳۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رأی نهایی فیفا درباره بازیکن فقید اعلام شد

رای فیفا در مورد پرونده بازیکن فقید کاردیف به اطلاع عموم رسید.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) رای خودش را در مورد پرونده امیلیانو سالا، بازیکن فقید آرژانتینی اعلام کرد و باشگاه کاردیف ملزم شد مبلغ ۵.۳ میلیون یورو را به باشگاه نانت پرداخت کند.

در روز ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹، گزارش شد هواپیمایی که سالا برای پرواز از نانت به کاردیف سوار آن شده بود، ناپدید شده‌است. در ۲۳ ژانویه، گروه تجسس هوایی اعلام کرد هیچ امیدی به یافتن بازماندگان نیست تا امیدها برای پیدا شدن سالا به طور کامل تبدیل به یاس شود.

رأی نهایی فیفا درباره بازیکن فقید اعلام شد

سالا زمستان سال گذشته از نانت به کاردیف پیوسته بود. طی چند ماه اخیر در همین باره اختلاف‌هایی بین 2 باشگاه نانت و کاردیف برای حق انتقال این بازیکن به وجود آمده بود. در همین رابطه امروز فیفا باشگاه کاردیف را ملزم به پرداخت مبلغ 5.3 میلیون پوند به باشگاه فرانسوی کرد.

باشگاه کاردیف که با مبلغ 17 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن سالا با نانت به توافق رسیده بود در پی یافتن راهی بود تا باشگاه فرانسوی را مقصر این اتفاق قلمداد کند و از پرداخت پول برای این انتقال نافرجام امتناع کند‌ اما در جلسه تعیین وضعیت فیفا این نتیجه حاصل شد که قرارداد کاردیف با سالا قبل از مرگش به طور کامل منعقد شده بود.

بعد از این اعلام فیفا، هر 2 باشگاه فرصت دارند دلایل و مستندات خود را ارائه دهند و در صورت عدم پذیرش فیفا این حق را دارد درخواست تجدید نظر خود را به دادگاه عالی ورزش در لوزان ارائه دهند‌.

رای فیفا به 2 تیم ابلاغ شد. نانت و کاردیف دلایل و مستندات خود را ارائه دادند تا مشخص شود در این موضوع حق با کدام یک از آن‌هاست .در نهایت کاردیف محکوم به پرداخت 5‌.3 میلیون یورو به باشگاه نانت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج