adexo3
۹۱۴۰۵۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

محرومیت باشگاه استقلال پابرجاست

«پرو پئیچ» بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و وکیلش آخرین وضعیت دریافت مطالبات این بازیکن از این باشگاه و دلیل درخواست برای محرومیت استقلال را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر: با وجود اینکه باشگاه استقلال پرداخت طلب ۴۲۰ هزار دلاری پرو پئیچ بازیکن پیشین این تیم را بر عهده فیفا گذاشته و از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته بود از محل مطالبات این باشگاه پول پئیچ را بدهد، اما این پول هنوز به حساب بازیکن کُروات نرفته است.

وکیل پرو پئیچ چند روز پیش پیش اعلام کرد که به خاطر تحریم های بانکی ایران، نتوانسته پول این بازیکن را از فیفا و بانکی که معرفی شده بود، بگیرد و برای همین خواهان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و جریمه مجدد این باشگاه شده بود.

خبرنگار مهر، برای کسب اطلاعات بیشتر با پروپئیچ تماس گرفت. این بازیکن در پاسخ به این سئوال که آیا پولی از فیفا دریافت کرده است یا خیر؟ گفت: خیر هنوز پولی از فیفا نگرفته ام.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که طبق اعلام باشگاه استقلال پرداخت مبلغ تعیین شده بر عهده فیفا بوده و دیگر خطری متوجه استقلال نیست، اذعان کرد: وکیل من مسئولیت انجام این کار را بر عهده دارد. او معین می کند که استقلال پول را بدهد یا فیفا. من اطلاعی ندارم.

خبرنگار مهر بعد از این صحبت های پرو پئیچ سراغ «کپین» وکیل این بازیکن رفت و درباره درخواست عجیبش برای تعلیق استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی و جریمه مجدد باشگاه ایمیلی را برای وی ارسال کرد.

کپین در ابتدای صحبت هایش برای خبرنگار مهر نوشت: پرو پئیچ هنوز نه از فیفا و نه از باشگاه استقلال پولی دریافت نکرده است.

وی در خصوص اینکه پرداخت پول پرو پئیچ بر عهده فیفا است نه باشگاه استقلال و بنابراین درخواستش برای محرومیت استقلال به چه دلیل بوده است؟ تصریح کرد: طبق تصمیم دوم فیفا در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۹، فیفا تلاش می کند تا پول را به جای باشگاه مستقیم به بازیکن پرداخت کند. این تصمیم غیررسمی، باعث لغو تعلیق و محرومیت تیم فوتبال استقلال نمی شود. (طبق تصمیم اولیه)

مدیر برنامه پرو پئیچ ادامه داد: من با پرداخت پول از سوی فیفا به جای باشگاه با دو شرط موافقت کردم. اول اینکه فیفا باید حداکثر ظرف ۱۵ روز این پول را پرداخت کند (این مهلت زمانی به پایان رسیده است). دومین و مهمترین شرط این بود که تعلیق و محرومیت استقلال تا زمانی که فیفا (یا باشگاه) پول را پرداخت می کند، پابرجا باشد.

به این ترتیب به نظر می رسد با شرایطی که ایجاد شده و پیگیری ها و اصرار وکیل پرو پئیچ، این پرونده حالاحالاها خیال بسته شدن ندارد و چالش های جدیدی را بین باشگاه استقلال، فیفا و بازیکن کُروات در پی خواهد داشت.

« پرو پئیچ» بازیکن کروات در سال ۲۰۱۵ و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی به تیم فوتبال استقلال پیوست و با وجود داشتن قرارداد دو ساله با این تیم، با حضور منصوریان در راس کادر فنی از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد و به دلیل دریافت نکردن مطالباتش به فیفا شکایت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شر ور ميگين شما اگه استقلال محروم بود فيفا به فدراسيون ايران نامه ميزد درحالي كه سايت فيفا علنا اعلام كرد تعليق استقلال برداشته شد وپول اون دراز رو فيفا ميده شما اين وسط چرا دنبال محروم كردن يه تيم ايراني هستين واين جو سازي برا چيه الله اعلم ولي احتمالا از وكيله پول گرفتين براش بازار گرمي كنين

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      حاشییه درست نکنید. اصن خبرنگار چیکاره اس ک زنگ میزنه به پروپئیچ؟ زنگ میزنن بهش و شک نکنید شیرش میکنن ک شکایت کنه و استقلالو محروم کنه اینست مافیای کثیف. اما دلتونو صابون نزنید فیفا بالاترین نهاد فوتبالی این پولو برعهده گرفته و استقلال محروم نمیشه ی خرده فهم فوتبالی داشته باشید. چون فیفا پولو برعهده گرفته دیگ استقلالو محروم نمیکنه چون استقلال بعداز قول فیفا بیخیال شده و فیفا خودش میدونه این قولش باعث شده استقلال بیخیال شه اگ فیفا قول نمیداد استقلال پولشو جور میکرد تا حالا

    • CRis

      مربیآن و مدیران تیمهای ایرانی برای اینکه دوزار از کنار بازیکنان خارجی ببرند هر کثافتی رو به عنوان بازیکن خوب از خارج میارن بعد از مدتی متوجه میشن که یارو در حد و اندازه بازیکنان دسته سوم ایران هم نیست و در آخر باید تمام و کمال پولش رو پرداخت کنند بدون دوزار تخفیف ...چرا

    • بدون نام

      استقلال این پولا رو از کجا میره جدا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج