۹۱۹۴۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رکوردشکنی باشگاه میلان در ثبت ضرر مالی

باشگاه میلان در فصل گذشته متحمل ضرر مالی شده که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: گزارش مالی سالانه باشگاه میلان نشان می‌دهد که این باشگاه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ متحمل ۱۴۵.۹ میلیون یورو ضرر مالی شده است که این رقم اُفتی ۶.۱ درصدی را در درآمدهای این باشگاه نسبت به فصل گذشته نشان می‌دهد.

این گزارش که امضای مدیر باشگاه ایوان گازیدیس به آن سندیت داده است، نشان می‌دهد که میلانی‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ میلیون یورو بیشتر متحمل ضرر مالی شده‌اند.

ضرر مالی که باشگاه میلان در فصل متحمل شده، بالاترین رقم ثبت شده در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، اما چیزی که مدیران روسونری را بیشتر نگران می‌کند، اُفت درآمدهای آنها از منابع مختلف است.

کل درآمد باشگاه میلان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ به ۲۵۵.۸ میلیون یورو می‌رسید که این رقم در فصل به ۲۴۱.۱ میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

مهمترین درآمدهای باشگاه از محل فروش بازیکن، اسپانسرها و فروش بلیت است که تمام آنها در فصل گذشته اُفت داشته و این در حالیست که تنها درآمد باشگاه که افزایش داشته، حق پخش تلویزیونی است که از ۱۰۹.۳ به ۱۱۳.۸ میلیون یورو رسیده است.

یکی از مهمترین دلایل اُفت درآمدهای باشگاه میلان، ناکامی میلاین‌ها برای عقد قراردادی جدید با شرکت «تلکام» به عنوان حامی مالی بود که ۶.۷ میلیون یورو از درآمدهای سالانه باشگاه کاست. در همین حال هزینه‌های اداره باشگاه به ۳۷۳ میلیون یورو رسیده است که افزایشی ۵.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

بخش زیادی از این رقم صرف جذب بازیکنان قرضی شد که تنها برای یک مورد آن گونسالو ایگواین - کسی که تنها شش ماه برای روسونری بازی کرد - ۱۰.۲ میلیون یورو پرداخت شد. رقمی نزدیک به سه میلیون یورو هم برای قرض گرفتن تیموئه باکایوکو از چلسی پرداخت شد، اما هیچ‌کدام از این دو بازیکن فصل گذشته جزو بهترین‌های روسونری نبودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج