۹۲۴۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لمپارد: اعتماد به نفس زیاد خطرناک است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد از شکست برابر یونایتد نکاتی آموخته است.

ورزش سه: چلسی چهارشنبه شب با شکست برابر منچستریونایتد با لیگ کاپ وداع کرد. حالا فرانک لمپارد در آستانه دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر برابر واتفورد، در مورد این دیدار و البته شرایط بازیکنان مصدوم تیمش از جمله آنتونی رودیگر و انگولو کانته صحبت کرده است.

دیدار برابر واتفورد: "ما در هفته های اخیر در بازی های متوالی پیروز شده ایم و با توجه به افزایش زیاد اعتماد به نفس بازیکنان، شرایط می تواند برای چلسی خطرناک باشد. ما می دانیم که شرایط واتفورد مشابه سال گذشته است و ما نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم.

لمپارد: اعتماد به نفس زیاد خطرناک است

قطعا ما بیشتر روی آنچه باید انجام دهیم متمرکز خواهیم شد. روی کاغذ آنها در پایین جدول لیگ هستند، اما آنها تیمی زخمی و باکیفیت هستند. این پیروزی های متوالی به ما آموخت چگونه باید با چالش های مختلفی روبرو شویم و واتفورد آزمایش دیگری برای ما خواهد بود. اگر می خواهید در بین چهار تیم برتر باشید، باید ثبات خود را نشان دهید."

شرایط بازیکنان: "آنتونی رودیگر هنوز آماده نیست. او روز دوشنبه با یک مشاور در مورد لگن خود ملاقات می کند و ما باید منتظر قرار ملاقات مشاور باشیم تا ببینیم مدت زمان طولانی دوری او از میادین چقدر است. رودیگر و انگلو کانته از فصل گذشته مصدوم بوده اند و این یک اثر دومینویی بوده است. بازیکنان ناامید می شوند و این اتفاق برای من نیز ناامید کننده است. من می خواهم از این بازیکنان استفاده می کنم، اما غیبت آنها فرصت بازی کردن را برای بازیکنان دیگر به ارمغان می آورد."

شکست برابر یونایتد: "در دیدار برابر یونایتد ما شش تغییر در ترکیب ایجاد کردیم و مقابل تیم قدرتمند یونایتد به میدان رفتیم. من فکر می کنم در نیمه اول شرایط خیلی خوب پیش نرفت، اما در نیمه دوم ما تیم بهتری بودیم و بدون گل شگفت انگیز راشفورد اتفاقات دیگری رقم می خورد. بزرگترین چیزی که من از بازی گرفتم این بود که اگر به اندازه کافی فرصت طلب نباشید مغلوب می شوید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج