۹۲۴۶۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وی‌ای‌آر هم خطا روی مارسیال را ندید!

در جریان بازی امروز بین دو تیم بورنموث و منچستر یونایتد یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد، اما داور مسابقه تصمیم به ادامه بازی گرفت.

ورزش سه: امروز در اولین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد مهمان بورنموث بود. این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود بورنموث خاتمه یافت تا روزهای بد شیاطین سرخ ادامه داشته باشد. بورنموث با این پیروزی موقتاً به رتبه ششم جدول صعود کرد. در سمت مقابل اما شاگردان اوله گنار سولسشر ۱۳ امتیازی باقی ماندند و احتمالاً پس از پایان رقابت های هفته یازدهم رتبه آنها در جدول دو رقمی خواهد شد.

وی‌ای‌آر هم خطا روی مارسیال را ندید!

در جریان این دیدار اما یک اتفاق بحث برانگیز رخ داد. در دقیقه ۳۴ بازی آنتونی مارسیال روی یک فرار سریع وارد محوطه جریمه بورنموث شد؛ در همین حال جفرسون لرما، مدافع بورنموث، برخوردی با مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد پیدا کرد. پس از این برخورد بازیکنان منچستر معتقد بودند که داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد اما در سمت مقابل بازیکنان و هواداران بورنموث اعتقاد داشتند که آنتونی مارسیال شبیه‌سازی کرده و داور باید به او کارت زرد بدهد. این اتفاق باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و به همین خاطر کریس کاوانا، داور مسابقه، مجبور شد که به فرد و لرما کارت زرد نشان بدهد.

تصاویر تلویزیونی اما چیز دیگری را نشان می داد و به نظر می رسید که واقعا برخوردی بین مارسیال و لرما صورت گرفته است. با این وجود پس از بررسی این صحنه در اتاق وی آی آر تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. اتفاقی که حالا مجدداً باعث افزایش اعتراضات نسبت به داوری و به خصوص وی ای آر شده است.

در همین رابطه صفحه رسمی رقابت‌های لیگ برتر در توییتر پس از این بازی توضیحاتی را پیرامون این صحنه مشکوک مطرح کرد؛ در این توییت آمده است:

وی‌ای‌آر هم خطا روی مارسیال را ندید!

"در نیمه اول آنتونی مارسیال درون محوطه جریمه بورنموث تحت فشار قرار گرفت و زمین خورد، اما کریس کاوانا آن را پنالتی تلقی نکرد.

وی آی آر صحنه را مورد بررسی قرار داد و بر اساس قوانین تصمیم گرفت که خطای آشکار و واضحی صورت نگرفته است. بنابراین تصمیم داور به قوت خود باقی ماند."

همچنین توییتر باشگاه منچستر یونایتد نیز در توییتی کنایه‌آمیز تصویر صحنه مشکوک بازی امروز را در توییتر خود قرار داد تا به نوعی نسبت به تصمیم اتخاذ شده اعتراض کرده باشد.

وی‌ای‌آر هم خطا روی مارسیال را ندید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج