۹۲۴۶۷۴
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

آشوبی: کالدرون بازیکنان را تخریب می‌کند

کارشناس فوتبال ایران گفت که سرمربی پرسپولیس باید رفتارش را تغییر دهد و در غیر این صورت به سرنوشت مورینیو و کونته دچار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد پرسپولیس گفت: این تیم هنوز سردرگم است و کالدرون نتوانسته سبک و روشی مشخص را در تیمش پیاده کند. این نشان می‌دهد که پرسپولیس با کالدرون هنوز کار دارد تا به تیمی منسجم و مقتدر تبدیل شود.

آشوبی: کالدرون بازیکنان را تخریب می‌کند

وی با انتقاد از نحوه برخورد کالدرون با شاگردانش یادآور شد: برای من عجیب است که چرا کالدرون در مورد جونیور بازیکنی که خودش او را به فوتبال ایران آورده به آن شکل صحبت کرده و مدام تاکید دارد او گزینه نهمش بوده است. این شکل صحبت کردن یک مربی در مورد بازیکنش با اصول حرفه‌ای سازگاری ندارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: احساس می‌کنم شاید به خاطر همین اخلاق کالدرون باشد که او تیم‌‌های زیادی را در دوران مربیگری‌اش تجربه کرده و نتایج تقریبا بدی هم کسب کرده است. اینکه یک مربی در رسانه‌ها بازیکن تیمش را تخریب کند در واقع این پیام را به کل تیمش می‌دهد که هیچ ابایی ندارد از اینکه وقتی آنها اشتباه کنند در رسانه‌ها تخریب‌شان کند. اگر بخواهیم کالدرون را در این زمینه با برانکو مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که برانکو واقعا یک روانشناس بزرگ بود. او در سخت‌ترین شرایط طوری پشت بازیکنانش می‌ایستاد که آنها در زمین مسابقه با تمام وجودشان بازی می‌کردند.

آشوبی خاطرنشان کرد: وقتی علی علیپور پنالتی را به آن شکل زد و در واقع تصمیمی اشتباه گرفت، کالدرون به جای دفاع از او سعی کرد در رسانه‌ها تخریبش کند. او خیلی راحت می‌توانست در یک جلسه رودررو انتقادش را از علیپور مطرح کرده و دیگر به او اجازه زدن ضربه پنالتی را ندهد نه اینکه در نشست خبری عنوان کند؛ علیپور به خودش، خانواده‌اش، مجموعه تیم و هواداران بی‌احترامی کرد.

وی افزود: این طرز صحبت کردن را در رفتار هیچ مربی بزرگی در دنیا ندیدم و فقط مربیان درجه دو و سه هستند که به این شکل در رسانه‌ها بازیکن تیم خود را تخریب می‌کنند. اگر کالدرون رفتارش را با شاگردان خود تغییر ندهد رختکن تیمش را از دست خواهد داد که این اتفاق برای یک سرمربی سَم است. مشابه چنین اتفاقی را در مورد مورینیو و در چلسی و منچستریونایتد و کونته در چلسی دیدیم که هر دو مربی وقتی رختکن تیم‌شان را از دست دادند مجبور به ترک تیم‌شان شدند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به بازی فردای فولاد و پرسپولیس عنوان کرد: این بازی برای هر دو تیم که در بین تیم‌های بالای جدول هستند حساس است. فولاد در این فصل نشان داده که تیمی دفاعی و دلخوش به ضد حملات است و این کار را هم خوب انجام می‌دهد. در واقع آنها اول تلاش می‌کنند گل نخورند و از تک موقعیت‌ها بیشترین بهره را ببرند. در مقابل چنین تیمی باید صبور و کم اشتباه بود تا به نتیجه رسید. قطعا پرسپولیس بازی راحتی در اهواز پیش‌رو ندارد.

آشوبی در واکنش به این سوال که آیا اوج‌گیری استقلال به عنوان رقیب دیرینه پرسپولیس می‌تواند در انگیزه سرخپوشان تاثیری داشته باشد یا نه گفت: این نگاه نمی‌تواند چندان منطقی باشد. یک تیم برای موفقیت به عوامل زیادی نیاز دارد که مهمترین آن اتحاد تیمی و رابطه خوب بین سرمربی و بازیکنان است. پرسپولیس از لحاظ بازیکن و مهره اگر بهترین تیم لیگ نباشد حداقل جزو سه تیم اول است. کالدرون از هر لحاظ دستش باز است و لازم است که رفتارش را تغییر دهد. او باید ارتباطش را با بازیکنان بهتر کند در غیر این صورت پرسپولیس مسیرش را پیدا نخواهد کرد و همچنان نوسان خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا با آشوبی موافقم او احتیاج به یک روانشناس کارکشته در کنار تیم و خودش،دارد که از مصاحبه های هیجانی و تخریبی خود داری کند البته اگر واقعا نیتی برای قهرمانی داشته باشد

    • بدون نام

      آشوبی شاسگول مورینیو و کونته رو با کالدرون مقایسه میکنه
      ای خدا کی گفته هر کی فوتبال بازی کرده باید کارشناسی بکنه

    • خان

      بله این اقای به اصطلاح مربی،که فقط اسم مربی رایدک میکشد،دلالی بیش نیست ،چرا اتفاقاروانشناسی قهاره،بازرزدن وحرف مفت زدن درموردسایرتیمها خودشومیخوادپیش هواداران لُنگ جابزنه،جالبه چون سطح ای کیو دوستان هم پایین هست،خام حرفای مفتش شدن،اونطرف هم یه جنتلمنی به نام استراماچونی قرارداره که بیصداوبدون حاشیه داره یه تیم سرحال وقبراغی راتشکیل میده وجواب ابلهان راهم نمیده،خاموشه درواقعه.

    • غلام نخست

      چی میگی تو دیگه
      علی پور با اون پنالتی باید تو دهنی میخورد چون ب شعور چل ملیون توهین کرده اونوقت تو از تخریب میگی

      در مورد جونیورم اولاش دفاع کرد بعدها دید مالی نیس اینو گفت . و منظورش تبعیض بین کیسه ک گرگر بازیکن گران میخوره و ما باید گزینه نهم ک ارزونه بگیریم

      بعدشم شما سرت ب کار خودت باشه و کاری ب پرسپولیس بزرگ نداشته باش .
      برانکو بود علی پور جرات نمیکرد چنین چیپی بزنه چون جاش رو نیمکت بود دیگه .
      کالدرون با هوادار رو راسته برعکس برانکو که هوادار براش مهم نبود ک اگه بود رامین میبخشید. ک اگه مهم بود لااقل میگفت قضیه چیه تا هوادار علیه عرب بپا میشدن. نه اینکه زیر زیرکی بره با الاهلی تموم کنه و ی خدافظیم با هوادار نکنه

      کالدرون صدای هواداره و رو راست و بی شیره پیلس .


      لطفا الکی نظر نده . همین

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      دقیقا

    • ایرانی اصل

      ازکی تاحالااشوبی شده پیشکسوت پرسپولیس.بازیکنایی که بخاطرپول ازپرسپولیس به استقلال یابرعکس بودن برای هیچکدوم ازین تیمهاپیشکسوت نیستن.

      پاسخ ها

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا گل گفتی دمت گرم

      • آسمان ابی بلداجی

        واقعا گل گفتی دمت گرم

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      این کچل بدون شک تیمی دستشه ک هم دست نخورده اس هم تقویت شدهم درحد تیم ملی ایرانه . بعد نه تاکتیکی داره نه بارفنی. دریغ ازایجاد یه موقعیت صد درصد گل. چ مربی میاد بازیکنانشو تخریب میکنه؟ پیش خودش نمیگه باید با همین بازیکنان نتیجه بگیرم؟ کچل فقط هوچیگری بلده ک ضعف هاش و بارفنی ضعیفشو پشت هوچیگریاش مخفی کنه افکار عمومی رو منحرف کنه

    • بدون نام

      اینم یه فصل مهمونه اگه جواب دادبهتر نشدکیسه روبازی برگشت ببره همین خوبه همین خوبه بعدخداحافظ آقایه اسطوره کش

    • عبدالله

      اتفاقاپرسپولیس قبلاهم باعلی پروین این روش راانجام داده وموفق هم بوده

    • بدون نام

      میگه من این رفتار و تو هیچ مربی بزرگی ندیدم بعدش میگه مورینیو و کونته انجام دادن

    • بدون نام

      پرسپولیس با کالدرون بیشتراز چهارم نخواهدشد

    • بدون نام

      اقای اشوبی لطفا شمادیگر اشوب بپا نکنید بگذارید بنده خدا کارش رو بکند تا دیروز خوب بود امروز بد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج