۹۲۵۲۵۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

عمر السومه: بازیکنان الاهلی می‌خواستند برانکو برود

ستاره سوریه ای تیم الاهلی عربستان جدیدا صحبت هایی درباره دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم و اختلافات و ماجراهای حاشیه ای کرده است.

ورزش سه: عمر السومه مهاجم سرشناس سوریه ای تیم فوتبال الاهلی عربستان مصاحبه ای مفصل با رسانه های عربی انجام داده است. او در بخشی از صحبت های خود به موضوع حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی و جدایی این مربی از جمع سبزپوشان پرداخته است.

عمر السومه درباره برانکو گفت: برانکو یک اشتباه در دیدار ما با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مرتکب شد که باعث شکست ۴ گله ما در خانه شد. من بعد از مشاجره مفصلی با او قبل از مسابقه گفتم که اگر صلاح بداند، حاضر هستم روی نیمکت بنشینم.

این مهاجم سوریه ای ادامه داد: برانکو مربی ای بود که حرف هیچکس را گوش نمی داد. او از بازیکنان در جاهای غیر تخصصی شان استفاده می کرد. من قبل از دیدار آسیایی با برانکو ملاقات داشتم و از او خواستم که من و جانینی را همزمان بازی ندهد. زمانی که ما به ریاض رسیدیم، برانکو به من گفت که به نظر می رسد آماده بازی نیستی. ما با برانکو بازی برگشت آسیا را بردیم اما از لیگ قهرمانان حذف شدیم.

او افزود: قبل از دیدار ما با العداله، برانکو به من گفت که تو را بازی نمی دهم تا بقیه بازیکنان عصبانی نشوند. او دنیل الکسیچ، بازیکن صربستانی تیم را به ما بازیکنان و همه هواداران تحمیل کرد. برانکو بد نبود، اما با همه دشمنی داشت. روش کاری او متناسب با الاهلی نبود. نکته ای هم که شاید برای همگان مخفی ماند، این بود که تمام بازیکنان الاهلی می خواستند برانکو برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا با هر با زیکنی که در اوج قرار داره مثل مبعلی و عزیزی وقتی در اوج بودند و این مردک هم سرمربی تیم ملی بود یا وقتی پرسپولیس اومد و رضائیان و مسلمان دراوج بودند دشمن شد یا با کیروش که چند موفقیت پشت هم داشت دقیقا بعدش باهاش دشمن شد اصلا یک ادم حسود بی فکر و بیسوادی هستش و. طرفدارهاش هم که اگه فکر درست و حسابی داشتند و به این مسائل فکر میکردند که ازش حمایت نمیکردند یه عده ادم ساده و که اصلا نمیدونند طرف چه موجودی هستند همونها باعث رفتن کیروش و نابودی تیم ملی با اومدن یک مربی بی خود و بدون سابقه درست و خوب شدند و وضع تیم ملی شد این اون طرفدارها به کل ایران ضربه زدند

      پاسخ ها

      • سعید

        به قول اقای احمدی نژاد اب رو بریز اونجا که میسوزه . چه دلیلی داره الان از سوزش خودتون بگید . برانکو رفت ولی قبل از رفتنش ۷ تا جام برای ما اورد . به همین دلیله که کل ایران وقتی اسم برانکو میاد اینجوری جلز و ولز میکنن . باو یارو رفته دیگه همه ول کردن ولی شماها هنوز دارین میسوزین .
        برانکو ی خارجی بود اومد کار کرد و الانم رفته . تموم شد . ولش کنید

      • بدون نام

        بشین بابا سر جات مربی بی سواد داشتیم اینجوری ۷تا جام اوردیم اگه با سواد بود که باید شماها ............... چه رویی دلری تو که اصلا حرف میزنی هر چی به برانکو بگید بیسواد باز برا خودتون بدتر میشه که شما که مربی با سواد داشتین از یه تیمی که مربی بیسواد داشت همیشه زیرش بودید

    • ماهانLMP

      چون دلال بود

    • بدون نام

      آخه همه جا به مانند لنگ وفد استیون لنگی که با اسنپ جام نمیدن باید زحمت بکشه

    • خان

      ادم وقتی دلال باشه،هرجایی کارش جواب نمیده

      پاسخ ها

      • سعید

        من فکر میکردم فقط استفراغی ها دارن میسوزن ولی الان میبینم که کل ایران از دست برانکو دارن اتیش میگیرن . یارو اومده ۷ ۸ تا جام گرفته و رفته ولی شماها هنوز دارید میسوزید از دستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج