۹۲۶۰۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شورش بازیکنان ناپولی علیه یک تصمیم جنجالی

نتایج دور از انتظار ناپولی در فصل جاری باعث شده بود تا مالک این باشگاه بازیکنان و کادر فنی را به اردوی اجباری در کاستل ولتورنو بفرستد.

ورزش سه: نتایج دور از انتظار ناپولی در فصل جاری باعث شده بود تا مالک این باشگاه بازیکنان و کادر فنی را به اردوی اجباری در کاستل ولتورنو بفرستد.

اتفاقی که این روزها در ناپولی در حال رخ دادن است، در دنیای فوتبال کم سابقه است. ناپولی برخلاف تمام سال های اخیر نتوانسته نتایج خوبی در سری آ کسب کند و تیم هفتم جدول است.

همچنین شب گذشته ناپولی در سن پائولو نتوانست از سد سالزبورگ عبور کند و به تساوی ۱-۱ رضایت داد. ناپولی در گروه خود پس از لیورپول تیم دوم است.

نتایج ضعیف ناپولی باعث شده بود تا اورلیو دی لائورنتیس مالک باشگاه بازیکنان را به اردوی اجباری در کاستل ولتورنو بفرستد.

اردویی که قرار بود تا روز یکشنبه برپا باشد و بازیکنان نمی توانستند روانه منزل شوند اما پس از تساوی شب گذشته برابر سالزبورگ، بازیکنان به کارلو آنچلوتی و پسر مالک باشگاه اطلاع دادند که اردو را ترک خواهند کرد و به منزل بر می گردند. این اتفاق در نهایت رخ داد و امروز تنها کارلو آنچلوتی و دستیارانش در کاستل ولتورنو حاضر بودند.

همچنین شب گذشته کارلو آنچلوتی حاضر نشد در نشست خبری پس از بازی با سالزبورگ شرکت کند؛ در حالی که او از سوی یوفا موظف بود تا در کنفرانس حاضر باشد. آنچلوتی هرگز با تصمیمات سختگیرانه دی لائورنتیس موافق نیست و معتقد بود که برپایی اردو و دور نگاه داشتن بازیکنان از خانواده، اقدام مناسبی نیست.

ناپولی با وجود ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در بازار نقل و انتقالات، در حالی که هنوز به ماه دسامبر هم نرسیده ایم، یازده امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. اتفاقی که تصورش برای بسیاری غیرممکن بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج