۹۳۰۰۹۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

در ایران کی‌روش را صدا می‌زنند، در کلمبیا پکرمن را!

فوتبال است و اتفاقات عجیبش. مثلاً در ایران بعضی طرفداران و چهره‌های مطرح نام کارلوس کی‌روش را فریاد می‌زنند و می‌گویند کاش او بود. در عوض در کلمبیا که کارلوس سرمربی تیم ملی آنهاست، طرفداران می‌گویند کاش پکرمن را از دست نمی‌دادند.

خبرورزشی: کلاً کی‌روش در وضعیت خنده‌داری قرار گرفته است. او در کلمبیا حتی وقتی می‌برد مورد انتقاد قرار می‌گیرد. همین چند شب پیش او و تیمش موفق شدند تیم ملی پرو را با یک گل شکست دهند. با وجود برد در این بازی، هواداران و همین‌طور رسانه‌های کلمبیا به انتقاد از کارلوس کی‌روش پرداختند.

مارکای کلمبیا از جمله منتقدان اصلی اوست. بعضی از رسانه‌های این کشور اعتقاد دارند تیم ملی کلمبیا در فاز هجومی بد عمل می‌کند و فوتبالی بی‌روح ارائه می‌دهد. آن‌ها می‌گویند کی‌روش برنامه‌ای برای خط حمله تیمش ندارد. بازی پرو را هم مثال می‌زنند که در آن کلمبیا موقعیت جدی و خاصی نداشت و در مقابل حریف دو، سه موقعیت کاملاً خطرناک را از دست داد.

کلمبیایی‌ها می‌گویند با وجود آنکه کارلوس تیمش را با سیستم ۳-۳-۴ می‌چیند ولی بازیکنان را موظف کرده دفاع کنند. کی‌روش در تیم ملی ایران هم دقیقاً چنین تاکتیکی را پیاده می‌کرد، با این تفاوت که ایران معمولاً با یک فوروارد بازی می‌کرد.

در حالی که طرفداران فوتبال در کشورمان به‌خاطر نتایج ویلموتس نام کی‌روش را صدا می‌زنند، در کلمبیا طرفداران فوتبال به‌خاطر سبک بازی این تیم، خواهان بازگشت خوزه پکرمن هستند. این مربی آرژانتینی دوران خوبی با کلمبیا داشت. با وجود آنکه در زمان جدایی این مربی بعضی رسانه‌های کلمبیا استقبال کردند و بعضی طرفداران هم خواهان پایان همکاری با او بودند ولی حالا شرایط تغییر کرده و دوباره خواهانش هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      با چاپ این تیتر چیومیخاید ثابت کنید؟ فدراسیون و وزیر بهتون دستور دادن کی روش رو تخریب کنید؟ کی روش ده سال طلایی با ایران داشت و تواسیا آقایی میکرد. کی روش تو آمریکاجنوبی حریفان قدری هم داره اما شک نکنید اونجاهم تیمو میسازه ک رو دست نداشته باشه. درعجبم کی روش ده سال طلایی با ایران داشت اما بهش حمله میکردین .اما از ویلموتس داغون حمایت میکنید

      پاسخ ها

      • kordook

        ده سال نبود ها کیسه جان علاف
        بعدم اگه یکی از کاپ ها یا مقامهای کیروش تو اسیا رو بگی ممنون میشیم ازت. معلومه اطلاعات بالایی داری علاف بیکار. اینستام و .... فیلترن و دیگه کلا وقتتو اینجا میگذرونی.

    • بدون نام

      اینترنت ها رو وصل کنید

    • بدون نام

      کی روش هر چقدر هم خراب کنبد کارنامه و تغریف اهل فن مثل فرگوسن نمیتونید پاک کنید وقتی فرگوسن میگه بهترین مربی که باهاش کار کردم بوده و بدتر از همه افسوس میخوره میگه نباید به ایران مرفت مورینیو میگه او بهتریمن مربی و معلمی بود که من از خیلی چیزها یاد گرفتم حالا ببینید کلمبیا رو چگونه میسازه زمان خیلی دور نیست

    • بدون نام

      کی‌روش با ضد فوتبال بازی میکرد ولی نتیجه می‌گرفت. ویلموتس درست باری نمیکنه، نتیجه هم نمیگیره

    • عرفان.

      فکر کنم تیتر شنا بزنید بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج