۹۳۲۰۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: همه در نتایج ذوب‌آهن مقصر هستیم

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: زمانی که فصل شروع شد هرگز تصور نمی‌کردیم چنین نتایجی بگیریم، ولی متأسفانه اتفاقات دیگری رخ داد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: تیم ما در جدول وضعیت خوبی ندارد و برای خروج از این وضعیت نیاز مبرمی به کسب پیروزی مقابل فولاد داریم. در این چند روز هم تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی دنبال کردیم تا آماده بازی با فولاد شویم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی میزبان هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم. ما نیاز به کسب چند برد پیاپی داریم تا از این وضعیت بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن با چنین وضعیتی مواجه شد؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم. تیم ما از لحاظ بازیکن و کادر فنی مشکل خاصی ندارد. در خیلی از بازی‌ها هم نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم یا اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد. زمانی که فصل شروع شد هرگز تصور نمی‌کردیم چنین نتایجی بگیریم، ولی متأسفانه اتفاقات دیگری رخ داد. ما تیم خوبی داریم و باید چند برد به دست بیاوریم تا شرایط ذوب‌آهن در جدول بهتر شود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از علیرضا منصوریان و اینکه سرمربی ذوب‌آهن در خطر اخراج از این تیم قرار داشت، تصریح کرد: ذوب‌آهن فصل گذشته هم شرایط بسیار سختی داشت که با آمدن منصوریان همه چیز تغییر کرد و این تیم به بالای جدول برگشت و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشت. این بی‌انصافی است که فقط یک نفر را مقصر بدانیم، همه ما در این نتایج مقصر هستیم و باید دنبال جبران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج