۹۳۳۵۱۷
۱۹ نظر
۵۰۰۱
۱۹ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو بهترین جانشین برای ویلموتس است

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به این موضوع که در شرایط فعلی برانکو به مراتب بهتر از ویلموتس است درباره عملکرد پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس با کالدرون مریض است.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب در خصوص احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به جای مارک ویلموتس گفت: چند روزی است که جامعه فوتبال درگیر این موضوع شده است که نشان می دهد تیم ملی هنوز هم برای مردم مهم است. فدراسیون فوتبال بدون شک از عملکرد مارک ویلموتس راضی نیست. به همین خاطر دنبال جایگزین مناسب برای اوست.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ادامه داد: من هم با فدراسیون نشینان موافقم که او عملکرد خوبی نداشت. نبودن او در ایران و عدم شناخت نسبت به بازیکنان تیم ملی نشان می دهد او انگیزه ای برای کار کردن نداشت. مقایسه او با کارلوس کی روش بسیار اشتباه است. او نه برنامه‌ای برای ادامه کار نداشت، نه تلاشی برای شناخت از لیگ فوتبال ایران می کرد. بدون اطلاع از فوتبال ایرانی آمد و بدون اطلاع هم ترکیب تیم را تعیین می کرد.

وی درباره لزوم تغییر در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: این تیم چاره ای ندارد که مربی باصلابتی را روی نیمکت داشته باشد. برانکو ایوانکوویچ در این مقطع زمانی و شناخت دو جانبه ای که دو طرف از همدیگر دارند بهترین گزینه است. ویلموتس از بازیکنان موجود خود در تیم ملی هم شناخت نداشت چه برسد به بازیکنان ایرانی. به همین خاطر باید بگویم برانکو به مراتب بهتر از اوست. او می تواند بازیکنان فعلی تیم ملی را متقاعد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم با گابریل کالدرون نیز اظهار نظر کرد و گفت: کالدرون شخصیت ورزشی تمام عیار را ندارد. یک مربی نیاز به مدیریت دارد اما چنین چیزی را از او نمی بینیم. او شاید خیلی تلاش کند اما به هیچ وجه انرژی مثبت در تیمش ایجاد نمی کند.

بسیار درونگراست و بازیکن نمی تواند با او ارتباط بگیرد. کالدرون باید مثل یک پدر برای بازیکنان پرسپولیس باشد. کالدرون از لحاظ فنی نیز هنوز نمی داند وحید امیری و علی علیپور چطور می تواند بالاترین بازدهی را داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس مریض است و نیاز به یک بازنگری ویژه دارد. باید درباره سرمربی اش واقعیت را بگویم. کالدرون به درد پرسپولیس نمی خورد و بهتر است هرچه زودتر تصمیم جدی درباره ادامه همکاری با او گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امبن

      غلط کرده

      پاسخ ها

      • سعید

        برانکو باید ابتدا به دلیل فرارهای مالیاتی محاکمه بشه و بعدش هم به خاطر سه سال دوپینگ در فوتبال ایران محکومش کنند

      • امید

        آدم به یاد ضرب المثل «یکی رو به دِه راه نمی دادن سراغ خونه کدخدا رو می گرفت» می افته. طرف رو از تیم باشگاهی عربستان اخراج کردن بعد می خوان بیارن بذارن سرمربی تیم ملی ما!!! حالا خوبه بخوریم به عربستان و ازشون ببازیم ببینم کاررررشناسان و خبرناهارهای ورزشی نظرشون چیه؟

    • بدون نام

      برترینها جر دادی خودتو خودفدراسیون هم میدونه که اگر این سوسمار بی صفت و. سر مربی کنه به روز بعد نمیکشه که فدراسیون شو از جا میکنند ملت از این دلال بی سواد دلخوشی ندارند تو هم تا میتونی بالاو پایین بپر لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین مربی برانکو هست شما. ب حرفای کیسه کشا توجه نکنید اینا از سوزش هفت قهرمانی هست ک این چرندیاتو میگن

    • بدون نام

      نه خیر اقای انصاریفرد برانکو فقط دوای درد پرسپولیس است لطفا زود دست به کار شید تا دیر نشده وصبر هواداران به سر نیامده برترین ها لطفا چاپ کنید.

    • بدون نام

      زودتر برانکو را جانشین ویلموتس کنید تا کار کند و تیم را روحیه دهد و کار را جلو ببرد و بازی دوستانه حتی شده تیم ملی با پرسپولیس و استقلال بازی کند

    • بدون نام

      کدام اشغال گفته،

    • بدون نام

      مافیای لنگ کی‌روش رو کله کرد تا دلال کروات رو بیارن کی‌روش خوب میدونست اینها چه انگل‌ها یی بودن

    • بدون نام

      در حد تیم ملی نیست

    • بدون نام

      برانکو افتضاح است نیاوریدش.ایران با برانکو صعود نمی کند.

    • بدون نام

      شما برید به ساخت و ساز هایتان در گوهردشت بپردازید

    • سعید...

      این آقای ایچ دعواش با کیروش سر تیم ملی بود که داره به آرزوش میرسد

    • دزفــــول.بخــــتیاری

      فدراسیون لنگی با سلطانی خر و مازیار و تاج لنگی

      پاسخ ها

      • kordook

        دزفول بختیاریش کجا بود کیسه کش
        تو اول تکلیفتو با خودت روشن کن بعد بیا اراجیف بگو

    • احد

      عامل اصلی موفقیت در حماسه ملبورن همین آقای ذوالفقار نسب بود نه ویرا که متاسفانه نقش ایشان مورد غفلت واقع شد

    • بدون نام

      فدراسیو ن جون میده برانکو را جای کالدرون بیاره نه برای تیم ملی

    • ایران داغون

      واقعا چرا توی مملکت ما یه باسواد در راس کار نیست ؟ چرا کسانی در مناصب مهم قرار نمیگیرن که دلشون بحال مردم و مملکت و سرمایه مملکت بسوزه ؟ چرا ارگانها خواب هستن ؟ قانون کجاست ؟ نظارت کجاست که جلوی این فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خائن رو بگیره ؟ چرا همه گردنشون برای مردم فقط کلفته ولی در مقابل این سرمایه سوزیهای فوتبال سکوت میکنن ؟ این مربی بره و چند میلیون دلار بگیره بدون نتیجه ، اون یکی بیاد چند میلیون دلار بگیره و اونم بی نتیجه . چرا واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه برانکو با حمایت آقایان سه دوره قهرمان نشد ؟؟؟؟؟ مگه برانکو رو توی کشور عربی بعد از سه بازی و بدون حمایت اخراج نکردن ؟؟؟؟؟؟ الان چه کسی به این نتیجه رسیده که برانکو خوبه . ؟ چرا پول مملکت رو در قالب فوتبال توی فاضلاب میریزین ؟ مگه وجدان ندارین ؟ با این پولی که بابت خسارت این دوتا مربی باید بدین ، میشه یه مربی خوب آورد و یه عده جوون جویای نام رو داد دستش تا بصورت دائمی باهاشون کار کنه و آمادشون کنه برای دور بعدی جام ملتها و جهانی . عجیبه که فقط داریم پول حروم فوتبال میکنیم ولی نتیجه ای نمیگیریم .

    • روراست

      خاک برست با این انتخابت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج