adexo3
۹۳۶۰۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش بِیل به سوت‌های اعتراضی هواداران

گرت بیل طی سال‌های اخیر یکی از حاشیه‌سازترین بازیکنان رئال مادرید بوده و به همین دلیل بار‌ها با هواداران این تیم دچار مشکل شده است. از اختلافاتش با رونالدو تا مصدومیت‌های پیاپی و همچنین گلف بازی کردن‌هایش زمانی که تیم به بازگشت او به میادین نیاز داشته دلایل مختلفی است که باعث شده یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا روز‌های دشواری را در رئال مادرید سپری کند. بیل در تابستان در آستانه جدایی از رئال بود.

فرهیختگان آنلاین: گرت بیل طی سال‌های اخیر یکی از حاشیه‌سازترین بازیکنان رئال مادرید بوده و به همین دلیل بارها با هواداران این تیم دچار مشکل شده است. از اختلافاتش با رونالدو تا مصدومیت‌های پیاپی و همچنین گلف بازی کردن‌هایش زمانی که تیم به بازگشت او به میادین نیاز داشته دلایل مختلفی است که باعث شده یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا روزهای دشواری را در رئال مادرید سپری کند. بیل در تابستان در آستانه جدایی از رئال بود. ابتدا باشگاه برای فروش او دست به کار شد اما این ستاره ولزی مخالفت کرد. سپس پیشنهادی از چین رسید که او را برای جدایی وسوسه کرد و این بار مدیران رئال بودند که مانع این انتقال شدند. او در همان دوره نخست حضور زیدان روی نیمکت کهکشانی‌ها هم با مربی فرانسوی مشکل داشت و پس از بازگشت زیزو به برنابئو به نظر می‌رسید یکی از اولین نفراتی است که از باشگاه جدا می‌شود.

واکنش به اعتراض‌ها

بیل بارها با سوت‌های اعتراضی هواداران رئال روبه‌رو شده و در یکی دو فصل اخیر چند بار در برنابئو با چنین مشکلی روبه‌رو شده است. آخرین مورد آن مربوط به دیدار دو هفته پیش برابر سوسیه‌داد بود و زمانی که می‌خواست به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود با سوت‌های هواداران روبه‌رو شد. هواداران با پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود: «ولز، گلف و رئال مادرید، به ترتیب اولویت» معتقد بودند او برای رئال ارزش زیادی قائل نیست و اولویت‌های دیگری در زندگی‌اش دارد.

البته خود بیل هم در بروز این اتفاقات بی‌تقصیر نیست. او و هم‌تیمی‌هایش در ولز پس از قطعی شدن صعودشان به یورو ۲۰۲۰ و زمانی که مشغول شادی بودند مشابه همان پرچمی که هواداران رئال به ورزشگاه برده بودند را به دوربین‌ها نشان دادند تا به نوعی به رئالی‌ها طعنه بزنند.

انتخاب درست مورینیو

در ادامه این گفت‌وگو از ستاره ولزی درباره حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام از او سوال شده است. تیمی که بیل طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ در آن عضویت داشت و طی سال‌های اخیر هم چندین بار شایعه بازگشتش به این تیم شنیده می‌شود. او می‌گوید: «انتخاب ژوزه مورینیو به‌عنوان سرمربی تاتنهام یک انتخاب بسیار خوب برای باشگاه بود. او متخصص موفقیت است و جام‌های متعددی در تیم‌های مختلف کسب کرده است. تاتنهام می‌خواهد پس از مدت‌ها فاتح یک جام شود و فکر نمی‌کنم برای کسب این موفقیت بهتر از مورینیو پیدا می‌شد. فکر می‌کنم این همکاری دوطرفه منجر به موفقیت و کسب جام برای این تیم شود.» بیل در رئال مادرید زیرنظر مورینیو کار کرده و به همین دلیل این احتمال دور از ذهن نیست که او با بازگشت به تیم سابقش دوباره با این مربی پرتغالی کار کند. در شرایطی که به نظر می‌رسد این آخرین فصل حضور او در برنابئو است، شایعه بازگشت او به لیگ برتر قوت گرفته و گفته می‌شود او بین یکی از دو تیم تاتنهام یا منچستریونایتد یکی را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج