adexo3
۹۴۰۱۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کاپیتان سابق استقلال در مسیر بازگشت

کاپیتان سابق استقلال بعد از تنها نیم فصل دوری از لیگ برتر دوباره در مسیر بازگشت و پوشیدن پیراهن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل قرار دارد.

ورزش سه: چند ماه بعد از ترک استقلال آن هم به شکلی غیرمنتظره، کاپیتان سابق آبی ها دوباره در مسیر بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن پیراهن یکی از باشگاه های بزرگ و پرطرفدار ایران قرار گرفته است. پژمان منتظری که در تابستان به خاطر برخی اتفاقات قراردادش با استقلال تمدید نشد تا در زمره جداشده های سرشناس این تیم قرار بگیرد حالا در یک قدمی پیوستن به سپاهان و تجربه ای جدید در همکاری با امیر قلعه نویی قرار دارد.

منتظری در پی کنار گذاشته شدن از استقلال در بازگشت به قطر پیراهن تیم دسته اولی الخریطیات در کنار مهرداد پولادی دیگر ستاره سرشناس ایرانی را برتن کرد و با این تیم در صدر جدول دسته اول قطر قرار دارد اما از آن جا که سپاهانی ها سخت در تکاپو برای جایگزینی مدافعی سرشناس برای عرت پورقاز ستاره خط دفاعی خود هستند، نام این مدافع باتجربه در صدر سبد خریدهای زمستانی آنها قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی که به خاطر پارگی رباط صلیبی عزت پورقاز نمی تواند برای چند ماهی از این مدافع بهره ببرد برای ترمیم ضعف های خط دفاعی خود چشم به بازگرداندن دوباره پژمان منتظری شاگرد سابق خود در استقلال دوخته است تا از او در کنار ولسیانی بهره ببرد. مذاکرات طرفین از چند روز قبل آغاز شده و بنا به شنیده ها طرفین در حال رسیدن به توافق نهایی هستند تا بازی برای سپاهان هم به کارنامه کاپیتان سابق استقلال اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر علی مقصودلو

      لطفن امروز ببرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج