adexo3
۹۴۱۲۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مدیران پارس جنوبی به دنبال منصوریان!

مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم در صورت منتفی شدن سرمربیگری رحمان رضایی در تیم فوتبال این باشگاه،‌ علیرضا منصوریان را برای این سمت در نظر دارند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنان بدون سرمربی روزگار می‌گذراند و مسئولیت فنی این تیم با مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه، دو مربی زردپوشان است.

مدیران باشگاه پارس همچنان در حال مذاکره با رحمان رضایی هستند و حضور او روی نیمکت تیم جمی هنوز قطعی یا منتفی نشده است، اما تعدادی از هواداران پارس جنوبی که معتقدند رضایی تجربه سرمربیگری در لیگ برتر ندارد، از انتخاب این مربی ناراضی هستند و این دلخوری را به مسئولان باشگاه پارس جنوبی منتقل کردند. اتفاقی که این مدیران را از انتخاب سرمربی پیشین برق جدید شیراز، دلسرد کرده است.

در همین راستا و به دنبال کمرنگ شدن احتمال حضور رحمان رضایی در جم، مدیران باشگاه پارس جنوبی مذاکراتی را علیرضا منصوریان آغاز کرده‌اند. منصوریان تا چند روز پیش هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده داشت که با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی و شرایط بد مالی پارس، بعید است هدایت زردپوشان جمی را بر عهده بگیرد.

در صورت منتفی شدن حضور رضایی و منصوریان روی نیمکت پارس جنوبی، مسئولان این باشگاه در نظر دارند با حمید درخشان، سرمربی پیشین پرسپولیس مذاکره کنند. البته آنها هنوز دست به این اقدام نزدند و درخشان گزینه سوم‌شان محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج