۹۴۱۳۳۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد پنهان بازیکنان استقلال از استراماچونی

بعد از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی رختکن این تیم حال و هوای عجیبی داشت.

ایران ورزشی: بعد از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی رختکن این تیم حال و هوای عجیبی داشت. مهم‌تر از اعتراض هروویه میلیچ به صالح مصطفوی به جهت اینکه چرا تعویض شد و بگو مگوی فرشید اسماعیلی با این بازیکن و پیامد آن دخالت ستار همدانی و اعتراض وی به فرشید، موضوع اعتراض برخی بازیکنان به غیبت‌های سرمربی‌شان نشان می‌داد که آنها از رفتار استراماچونی بابت ترک تیم‌ به ستوه آمده‌اند.

این اعترض‌ها گرچه به دلیل فضایی که در میان هواداران این باشگاه به سود استراماچونی شکل گرفته- درست یا غلط آن بماند- علنی نشده اما واقعیت‌های آنچه در رختکن استقلال رخ داد را نمی‌توان انکار کرد. اساساً یکی از دلایلی که وریا غفوری بعد از بازی مقابل خبرنگاران اعلام کرد که قصد صحبت ندارد همین موضوع بود. غفوری حرفی نزد به این دلیل که اگر می‌‌خواست چیزی به زبان بیاورد در درجه اول درباره رفتار‌های استراماچونی انتقاد می‌کرد اما کاپیتان استقلال به دلیل اینکه شکاف در تیم بیش از این گسترش نیابد حرف‌هایش را فرو خورد.

به جز وریا که از وضعیت استقلال و رفتار سرمربی‌اش به ستوه آمده دیگر بازیکنان نیز از عملکرد سرمربی خود به شدت گله داشتند و حتی بودند افرادی که در رختکن گفتند که دیگر استراماچونی را می‌خواهیم چه کار و بهتر که او دیگر به ایران برنگردد! حرف‌هایی که دانشگر بعد از بازی به زبان آورد تا حدی تأییدی بود بر این بی‌میلی! دانشگر که یکی از معترضان در رختکن هم بود صراحتاً اعلام کرد: «نبود سرمربی هیچ تأثیری نداشت. ما بازیکنان بازی می‌کنیم. ما مگر بد بازی می‌کنیم؟» این جملات که در مقابل چشم خبرنگاران به زبان آورده شد ناراحتی عمیق بازیکنان از وضعیت به وجود آمده را نشان می‌دهد.

شرایطی که شاید به زعم بسیاری از بازیکنان خود استراماچونی مسبب آن است. یکی از بازیکنان استقلال نیز در رختکن به این جمله اشاره کرد که‌ ای کاش سرمربی تیم تا نیم‌فصل می‌ماند و بعد از آن با اعلام رسمی استقلال را ترک می‌کرد تا مدیران هم بدانند که تکلیف‌شان با سرمربی چیست و بروند سراغ سرمربی جدید اما استراماچونی درست ۳ هفته مانده به پایان بازی‌های نیم فصل استقلال را رها کرد تا این تیم دچار سردرگمی بزرگی شود و نداند که تکلیفش با آینده چیست.

حال باید دید در میان این همه اعتراض‌هایی که برخی از آنها نیز علنی شده آیا استراماچونی تن به بازگشت می‌دهد یا خیر؟ صحبت از حضور او در بازی با سپاهان است و سرپرست این باشگاه اعلام کرده استراماچونی به استقلال باز خواهد گشت و در بازی با سپاهان روی نیمکت خواهد نشست اما نباید این حجم از نارضایتی درون تیمی از استراماچونی را هم نادیده گرفت.

بازیکنان استقلال اکنون آتش‌های زیر خاکستری هستند که شاید انتظار می‌کشند نتایج تیم خود در بازگشت آقای استراماچونی را ببینند. آیا اگر استقلال در حضور استراماچونی و در شروع نیم‌فصل دوم دوباره شکست بخورد، بازیکنان باز هم از سرمربی خود حمایت خواهند کرد؟ آیا اگر استقلال ببازد استراماچونی مسبب وضعیت به وجود آمده لقب نخواهد گرفت؟ اگر استقلال قهرمانی را با همین آقای استراماچونی از کف بدهد آنگاه چه خواهد شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      اولا باز دوباره شروع نکنید به افترا زدن در ثانی خیلی بیخود میکنن بخوان ناراضی باشن هوادار پشت استرا وایساده هر بازیکنی بخواد حرف بزن بره گمشه. البته شک نکن که همچین خبرایی نیست و این زاییده ذهن متوهم یه خبرناهار لنگی هستش

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        آره . ما هوادارا کنار استرا تا اخرش هستیم

        و اجازه نمیدیم لنگیا که چار سال آرزوی قهرمانی ب دلشون مانده بخوان خوشحالی کنند

        همین لنگیائی ک ۵ ساله زیر اس کبیرن و صدر جدول چندین ساله براشون ی رویا شده با تبانی دروازبانا. و حق خوری تیمها از لطف داورا با ی بازی بیشتر دو روز صدر بودن ک از بیلیاقتی اونم از دست دادن

        حالا هم لنگیای عقده ای دارن چوب زیر دیگ استرا. مکنن
        باوجود نارضایتی تمام بازیکنا ولی ما با حماقتم شده. با گریه هم که شده. با التماس از کل سفارتهای اروپاه هم ک شده. و حتی التماس مجلس تااااا وزیر و صغیر ووووو ولی ما هرگز استرا. رها نمیکنیم و ادامه خواهیم داد تا مورد خنده و جک و متلک سراسر آسیاه شویم ک برامون آبرو. ب باد رفته باشه. ولی استرا استرا استرا تا استراحت اخروی ب یاری حق

    • بدون نام

      کیسه کشا هار شدن فاصله بگیرید تا گاز نگرفتن

    • م

      مدیریت گند زد ب استقلال.ای کاش قرارداد جدیدو طوری می بستند ک بعضی از مبالغش ب عنوان پاداش بود.اگه نتیجه بگیره فضل بعد میره یا بمونه باز با مبلغ بیشتر باید نگه دارن میشه مثل شفر.اگه نتیجه نگیره بازم باید پولشو بگیره و بره.کلا دوسر باخت شد و این عملکرد ضعیف سلطانی فره با مدیریتی ک انتخاب کرذه البته براش مهم نیست این همه پولو خرج میکنه(ویلموتس و استرا) تا مربی و تیم محبوبش(برانکو و لنگ) ب خواسته هاشون برسن

    • كامران

      ببينيد به چه فلاكتي افتاديم؛ هوچي گري كرديم و دل خودمون را خوش كرديم كه قهرمان نشديم چون وزير پرسپوليسيه ،زمين و زمان را به هم بافتيم و به همه انگ فساد زديم نشد كه نشد! شايد اين به خاطر سرشت متوهم و پلشت ماست كه تيممان با اين بدبختي بايد به خطيبي ببازد. شايد زنوزي به داور پول داده بود كه پنالتي بگيره! شايد اصلا پشمي را تطميع كرده بودند كه پنالتي بدهد! نه اصلا رفتن استرا توطئه بود! آخ كه چقدر بدبخت شديم. به چه دريوزگي افتاديم ما!!؟

    • شب

      بابا این اوستوراماچونی دیگه شورشو دراورده مگه این تیم دیگه درست میشه اگر هم درست بشه دوباره میتونه به صدر برگرده ،گند زد رفت تیم رفت حاشیه غیر ممکنه قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج