adexo3
۹۴۱۳۹۰
۵۷ نظر
۵۰۰۵
۵۷ نظر
۵۰۰۵
پ

کالدرون: به خاطر تربیتم مثل استرا رفتار نکردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با کنایه به سرمربی استقلال گفت: به خاطر تربیتم و ارزش ها و اصولی که داشتم تا آخر سال میلادی همراه تیم و بازیکنان و هواداران تیم خواهم بود.

خبرگزاری مهر: گابریل کالدرون که در برنامه ویژه شب یلدا علی ضیا در شبکه یک حضور پیدا کرده بود در ابتدا چند کلامی فارسی صحبت کرد و سپس درباره حضور در ایران گفت: وقتی از نزدیک چیزی را زندگی می کنی قشنگ تر از چیزی است که قبلا برایتان تعریف کرده اند. ولاسکو به خوبی از ایران تعریف کرده بود. اما وقتی خودم با ایرانی ها آشنا شدم جالب تر بود.

وی افزود: من شهرهای بزرگ دنیا را دیده ام و می شناسم. در شهرهای بزرگ مردم خیلی همدیگر را تحویل نمی گیرند. آدمهای زیادی هستند ریتم زندگی سریع است اما تهران با وجود عظمتی که دارد چیزی که باعث می شود از این شهر خوشم می آید این است که مردم خیلی به هم نزدیک و با هم صمیمی هستند انگار که در روستا هستیم. من فکر می کردم در شهر بزرگی می روم که روابط نزدیکی وجود ندارد اما از این مهمان نوازی و صمیمیت ایرانی ها ممنونم.

کالدرون: به خاطر تربیتم مثل استرا رفتار نکردم

سرمربی پرسپولیس که قبلا در قطر، عمران، بحرین، عربستان و امارات نیز کار کرده، یادآور شد: شغل من طوری است که در یک ورزش محبوب هستم که همه آن را دوست دارند و هیچ مرزی ندارد. من این شانس را داشتم هرجا کار کردم برایم خوب بوده است. در آن کشورها هم مرا دوست داشتند و با من خوب رفتار می کردند اینجا هم خیلی خوشحالم و مردم به من لطف دارند.

بازیکن سابق آرژانتین تاکید کرد: آرژانتینی ها شخصیت مبارز و جنگنده ای دارند و در تیم بچه ها منسجم هستند و از همه مهم تر ما مارادونا را داشتیم.

وی در انتخاب بین مارادونا و مسی گفت: اینها به دو زمان متفاوت تعلق دارند و نمی توانم بگویم کدام بهتر بودند. چون دو زمان مختلف هستند از لحاظ تاکتیکی و بدنی مارادونی در زمان خود بهترین بود و مسی هم بهترین است. مسی از ۱۱ سالگی در بارسلون با سبک فوتبال متفاوت کار خود را شروع کرد و بهترین بازیکن دنیا است. او وقتی وارد تیم ملی آرژانتین شد آنجا مربی نبود که با فلسفه بارسلون آشنا باشد و به خاطر همین است که مسی آنطور که در بارسلون هست در تیم ملی آرژانتین آن درخشش را ندارد.

کالدرون بین مارادونا و پله گفت: همان بحث است و هر دو در زمان خود بهترین بودند. انتخاب من بین مسی و رونالدو مسی است. رونالدو گلزن است ولی مسی خوب بازی می کند، خوب گل می زند، پاس می دهد همه کار می کند.

وی در خصوص ترکیب متفاوت پرسپولیس در این دوره، اظهار کرد: من در هر تیمی که بودم همیشه نتایج خوبی گرفتیم و تمام ماکسیمم راندمان را از بچه ها توانستم بگیرم. در این زمان کوتاهی که در ایران بودم خیلی خوشحالم که راندمان تیم خیلی خوب است. کاری که ما انجام دادیم سخت بود چون این تیم سه سال قهرمان شده بود. به نظرم ما باید فلسفه را عوض می کردیم تا بتوانیم دوباره قهرمانی را تکرار کنیم. به لطف کیفیت خوب بچه های ایرانی اکنون به ریتم خوبی رسیده ایم گرچه اول فصل مشکلاتی داشتیم اما اکنون به مشکلات غلبه کرده ایم به خاطر همین خیلی خوشحالم.

سرمربی پرسپولیس درباره رقابت با استقلال و چالشی که این تیم پس از روزهای خوبی که تجربه کرده دچار آن شده، تصریح کرد: من مربی استقلال را کاملا درک می کنم من هم در شرایط ایشان هستم. فرق من این است که تصمیم متفاوتی با ایشان گرفته ام. به خاطر تربیتم و ارزش ها و اصولی که داشتم تا آخر سال میلادی همراه تیم و بازیکنان و هواداران تیم خواهم بود. من اینجا زمان کافی به باشگاه می دهم که مشکلات را حل کنند. حیف که شرایط تیم استقلال هم خیلی خوب بود اما این اتفاق برایشان رخ داد.

کالدرون: به خاطر تربیتم مثل استرا رفتار نکردم

وی درباره برنامه اش برای بازی برگشت دربی گفت: برنامه مان این است که مثل بازی رفت برگشت هم ببریم. ما همیشه دوست داریم همه بازی ها را ببریم. به خاطر طرفداران دربی را همیشه می خواهیم دو بار ببریم و دربی همیشه ۶ امتیاز دارد.

کالدرون با بیان اینکه پرسپولیس مهاجم ندارد، درباره علی علیپور اظهار کرد: او یک بازیکن جوان است که قابلیت های زیادی دارد و در سالهای اخیر راندمان خوبی داشته است.

وی افزود: معمولا اتفاقی که برای جوانان می افتد این است که در زمانی افتی دارند اما برای تیمی به این بزرگی این که بار تیم را فقط به دوش یک مهاجم بندازیم سنگین است.

سرمربی پرسپولیس اذعان کرد: همه جای دنیا تیم های دنیا دو مهاجم بزرگ و خوب دارند؛ ما بازیکن خارجی آوردیم که جوان بود اما انتظاری که از او داشتیم برآورده نشد، اکنون نیاز داریم مهاجمی بیاوریم که به تیم کمک کند.

کالدرون خبر داد: برای نیم فصل هرطوری شده باید مهاجم بگیریم. اگر در چند لیگ آسیا بخواهیم واقعا بجنگیم باید مهاجم خارجی خیلی خوب داشته باشیم، چون تیم های دیگر دارند.

وی ادامه داد: اگر درباره دو تیم در بالای جدول کنار ما گل های بازیکن خارجی شان را بشماریم، می بینیم ما به این خاطر که مهاجم خارجی نداریم تفاضل گل آنها ۸، ۹ گل از ما بیشتر است ولی اگر ما مهاجم خارجی داشتیم ۸، ۹ امتیاز بیشتر داشتیم آمار فوتبال اینطوری است. اگر اکنون بالای جدول هستیم به لطف بازیکنان ایرانی است که واقعا عالی هستند.

کالدرون با بیان اینکه این شانس را داشتیم که در چهار بازی آخر بشار را احیا کردیم و او دارد خیلی کمک می کند، در پاسخ به اینکه طرفداران پرسپولیس چه انتقادی به او دارند یا از چه تعریف می کنند و چه نظری دارند، اظهار کرد: طرفداران همیشه از من تشکر کرده اند و خوشحالند. آنها از من خواسته اند دربی را ببریم غیر از این همیشه خوشحال هستند.

وی درباره دلیل غیبت علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس و اینکه آیا این موضوع ناشی از آماده بودن رادو است یا بیرانوند ممکن است جدا شود؟ گفت: برای من علی بیرانوند دروازه بان شماره یک است. او به خاطر دلایلی از جمله سفر طولانی که برای دریافت جایزه داشت چند روز تمرین و بازی نکرد. علی چندین سال است در سطح بالای فوتبال بازی می کند. احساس می کنم امسال هنوز به آن سطح ایده آل خود نرسیده است. ولی ما از اول ژانویه علی که دوست داریم و به آن احتیاج داریم را می بینیم. من در هر پستی بهترین نفر را انتخاب می کنم و علی نامبروان است. رادو بعد از سفر و مصدومیت بیرانوند آماده تر است.

سرمربی پرسپولیس درباره بهترین بازیکن پرسپولیس نظر داد: ما بازیکن های خوبی داریم کسی که الان خیلی خودش را نشان می دهد ترابی است که خیلی برای ما گل زده و در گذشته اینقدر گل نمی زد. من از همه شان راضی هستم ترابی گل می زند و توی چشم است، بازیکنان دیگر هم خیلی زحمت می کشند اما دیده نمی شوند. مربی خوب مربی است که وقتی بازیکنان او را با گذشته شان مقایسه می کنید می بینید بهتر از گذشته هستند.

کالدرون وقت شناس ترین بازیکن پرسپولیس را اینطور معرفی کرد: بازیکن وقت شناس زیاد داریم اما کاپیتانمان یک الگو و نمونه خوب است. بازیکن های دیگر هم هستند که سروقت می آیند اما کاپیتان نمونه است، سید قبل از تمرین می آید و خیلی خوب است. باز هم بازیکن خوب زیاد داریم. ۹۰ درصد بازیکنان ایرانی پرتلاش هستند و از این موضوع خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: سیدجلال حسینی گرچه سن اش بالا است اما به نحوی جدی کار می کند که انگار بازیکن ۲۵ ساله است. او ۴، ۵ روز یک بار بازی می کند و سعی می کنم به او استراحت بدهم اما بازی می کند. ما چند بازی نتیجه نگرفتیم و تغییراتی در تیم دادیم. استراتژی من این است که همه بازی کنند و چند بازی آخر هم همیشه تغییر داریم هر بازی سه چهار تعویض و تغییر داریم و می بریم. لیورپول و منچسترسیتی هم در ترکیبشان تغییر دارند اما در پرسپولیس وقتی کسی را تغییر می دهیم همه می گویند چرا؟ منظورم را می فهمید!

پایان بندی حضور کالدرون در برنامه پخش تصاویر کودکی بازیکن فوتبال بود که او باید حدس می زد متعلق به چه کسی است و او همچنین در این شب، فال حافظ نیز گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه بمیر بابا‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهش بگید یه ضرب المثل داریم که میگه:..... شب درازه

      • بدون نام

        چرا توهین میکنی به عنوان یک استقلالی توهین به تیم حریف رو نمی پذیرم. کار استراماچونی اخلاقا درست نبوده اگر چه همه آدمها مثل هم نیستند و نمیشه در مورد کسی قضاوت کرد

      • بدون نام

        فرق پرسپولیس و طویله کیسه همین تربیته که از هوادار گرفته تا مربی و بازیکن و پیشکسوت و مدیریت داریم میبینی کیا دارن هوچیگری میکنن مخصوصا برای پولی که حتی پول داروی بیماران سرطانی هم خرج سوگلی حکومت شد اما باز هم دهن فحاششون دریده تر از قبل هم شده
        خوب مربی هم که از با تربت ترین خانواده هم اومده باشه توی این طویله اوضاعش همون میشه که از شفر و استرا پولی دیدیم

      • بدون نام

        توراست میگی هنرتربیت ازانگشتان شیث ونصرتی میباره

    • تاجى باغىرت

      آخه کچل تربىتت کجا بود خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • رضا کزازی

        هموطن عزبز چرا توهین میکنی ؟ چرا بدون دلیل بعلت اغراض شخصی آنکسی که باب میل ما نیست رگباری تهمت و فحاشی را در رأس گفتمان قرار میدهیم ؟
        عزیز برادرم بیائیم زاویه دید و نگرشمان را عوض کنیم ، اتفاقاً منم کچلم ، اما باید به جنابعالی گوشزد کنم که کله با غیرت موی بی غیرت را دوست نمیدارد ،
        کچلان باهوشند ، مستعدند ، تربیت خانوادگی دارند ، نه که هیپی ها ندارند، نه! عرض کردم زاویه دیدمان را عوض کنیم تا بیشتر به خصوصیت کچلان پی ببریم ،
        به تاریخ مراجعه کن و بیوگرافی هفت کچلان را مطالعه کن ، تا به عظمت کچلان پی ببریم ،
        بعنوان یک ایرانی یک هموطن همه ما سفیر ادب و انسانیت هستیم ،

        کالدرون یک مربی است و بیگانه در این مدت کوتاه چطور با ایشان برخورد شده که تهران یک کلانشهر بزرگ را به دلیل مهر و محبت به یک روستاه تشبیه میکند، عزیزم فدایت شوم بیائیم ایران و ایرانی را در رفعترین قله های ادب و انسانیت معرفی کنیم ،

    • جلا وطن

      بابا با تربیت. توام ازین اوضاع به نفع خودت استفاده کن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انصاریفرمزدور یادشون داده چه جوررفتارکنند

    • بدون نام

      بخاطر تربیت نیست وگرنه تووحشی تری بخاطر پول های مفتی هست که قبل موعد تقدیم جنابعالی میشه
      فکر نکن خیلی خوبی آقای گاو چرون
      زیادی بهت دادن که مشکلی نداری حتی بیشتر از سهمت گاو چرون

    • نون واو

      اخه گلابی لهیده اونا که اروپای غربی هستن بیشتر تحت تاثیر تحریم ایران قرار میگیرن...استرا با نحوه پرداخت مشکل داشت...تو که پول مستقیم توو جیبته احمق...پس دهنتو ببند...همین بود بدتر میشدا

    • هالو

      بخاطر وزیر لنگی و پولایی ک گرفتی نرفتی مردک! چرا از استرا مایه میذاری؟

    • ارسلان

      دمت گرم. شما در تيم اخلاق پرسپوليس كبير مربي هستي و اسطوره هاي بزرگ فوتبال ايران فقط در اين تيم بوده اند. 50 ميليون هوادار داري و از همه مهمتر سلطان پروين و كريمي جادوگر و دايي و مهدوي كيا و كريم باقري و يحيي و مايلي كهن و ايرانپاك و كاشاني و..... سروران سرخ در اين تيم بوده اند. نبايد خودت را با مربي كلاش و دغلي ايتاليايي كه سرمربي كيسه كشاي بي شخصيت بوده مقايسه كني. از كيسه همان برون تراود كه در اوست

      پاسخ ها

      • پژی

        زاااارت

      • بدون نام

        ببین لنگی
        تو گاوچرونت مبارکت باشه ولی امسال هم قهرمانتون میکنن مث هر سال ولی لیگ ایران هر سال کثیف تر از پارسال شده
        سه تا بازی مربی نداشتیم ولی هیچ کدوم از بازی هامون با ل ا ش ی بازی نبردیم. مث شما هم پنالتی تقدیممون نشده. سپاهان رو میتونستیم ببریم ولی فدراسیون کثیف نذاشت.مرد بودن خیلی سخته
        تو هم خودتو به خریت نزن وقتی پولش رو میدن کجا بره؟؟؟؟ نمیتونه بره
        هر چند بازی با پارس داور چند تا سوت به نفع استقلال زد و حق استقلال برد نبود ولی در کل چندتا از بازیهای ما کلا با ل ا ش ی سلطانی فر و کمیته داوران رقم خورد

      • بدون نام

        همه اینا که اسم اوردی به جزیکی دوتا بقیه که همشون کارشون پاچه خواری این که واصحه دیگه جمعشونو که دیدم انگشت کوچیکه مرحوم ناصرحجازی نمیشه

    • بدون نام

      این همون مکتب پرسپولیس هست، گابریل جان.
      در عوض، مکتب کیسه هم همونه که استراماچونی نشون داد. هوچی بازی و جوگیری و قهر و ناز و .... . فحاشی، اتهام زنی و لجن پراکنی و ...‌ اینا. جزو مکتب کیسه هست.

      پاسخ ها

      • پژی

        زاااااااررررررتتتتتت

    • x

      بله تو با تربیتی، بخصوص اینکه مدام داری درباره استرا و استقلال صحبت می‌کنی. اگه تربیت داشتی همین جمله بالایی را هم نمیگفتی. تو که غمی نداری بیشتر پولت را گرفتی قراردادت هم چندبرابر استرا هست. امتیازگیری تیمت هم با وزیر ورزشه

    • بدون نام

      چرت نگو تو اگه پولتو ندن زودتر میرفتی تازه فکر میکنی مربی بزرگی هم هستی
      فعلا هم که به لطف داورا و بازیکنان حریف تا الان بالای جدول موندی

      پاسخ ها

      • حمید

        اخه کسی نیست بگه که یه یهودی تو کشور کاملا مسلمان چه غلتی میکنه که اظهار نظر هم میکنه

    • س

      تو که میگی بخاطر تربیتم نرفتم،وزیر برای شما تربیت داره ولی برای بقیه بی تربیت عمل میکنه

    • بدون نام

      لنگی ها دور همی یلدا داشتن

    • بدون نام

      احسنت

    • امیر

      ب شرف چن روز پولتو زودتر دادن ...وگرنه تو هم ی بیشرفی هستی ک در اینده میبینمت ...گرچه ک وزیر نمیزاره تو بی پولی بکشی !!!

    • لقمان

      سلام آقای باتربیت هروقت پولت را ندادن وقهر نکردی حسابه نه که از همه طرف دارن ساپورتت می کنندحالا دم از تربیت می زنی کلاس مربی اروپا را با کلاس مربی قاره امریکا می سنجی این بدان اقای محترم همه دست به دست هم دادن تا ستاره دوم را بالای لوگوی تیمی که داری بچسباندن وتوهم خوابی

    • بهزاد

      مصاحبه تو نشان دهنده تربیت توست.
      جوجه ها را هر پاییز می شمارند آقای کالدرون
      تربیت خانوادگی شما را هم خواهیم دید

    • بهزاد

      مصاحبه تو نشان دهنده تربیت توست.
      جوجه ها را هر پاییز می شمارند آقای کالدرون
      تربیت خانوادگی شما را هم خواهیم دید

    • بدون نام

      ضیا برو تبلیغ رنگ موتو انجام بده بهتری

    • ناشناس

      آره شما خیلی باتربیتی که به همه تیمها بخصوص استقلال تیکه می اندازی.

    • بدون نام

      آخه تغار خیار تورو چه به استرا

    • بدون نام

      آخه تغار خیار تورو چه به استرا

    • لنگی شیافی

      آخه گاو چرون کی تو رو حساب میکنه. یهودی بدبخت

    • بدون نام

      آقای کالدرون شما یک حیوان به تمام معنایی ،دردستشویی روببند درمورد استرا زر زرنکن

    • بدون نام

      کالدرون در مورد استقلال حرف نزن خفه شو فهمیدی

    • بدون نام

      یهودی کثیف گدا گسنه تو جای که تربیت شدی فقیرترین ونا امنترین جای دنیاست

    • بدون نام

      آخه شانپانزه تو اگر اخلاق داری درمورد تیم خودت صحبت کن چکار به بقیه تیما داری بعدشم تو گداتراز این حرفایی چ خوب که گفتن پولتو پیش پیش میدیم وگر نه از به فیفا هم شکایت میکردی

    • بدون نام

      توهم چاپلوسی یادگرفتی!

    • mohsen

      اقای باتربیت به شما یاد ندادن فقط در مورد تیم حکومتی خودت حدف بزنی از وقتی امدی فقط داری راجب استقلال حرف میزنی اون دهن کثیفتون ببند حله

    • تاج سرور لنگ

      برو به درک با تربیتت.

    • ی علی نیا

      چرانظرات بنده ثبت نمیشه

    • بدون نام

      خفه شو دلقک

    • بدون نام

      آدم اگه تربیت داشته باشع اسم کسی رانمیاره وازخودش تعریف نمیکنه،،پس خیلی پرروریا کار وشیادی،،

    • بدون نام

      تو چی میگی کلو

    • بدون نام

      تربیت!!!!!تو هم اگه بابا دستمزدت رو یه روز دیرتر نداده بود ،زودتر از استرا میرفتی

    • قرمزرنگ عشق

      کیسه ها بدجورسوزش گرفتین فلک زده ها

    • بدون نام

      والا اگه تو رو هم مثه استرا بابت پولی که نگرفتی مدیر عاملتون الکی فیش پرداخت رو تو رسانه ها میزاشت الان از استرا حال روزت بدتر بود

    • بدون نام

      خاک بر سرت اخه مربی هستی کچل خودت با استرا مقایسه نکن میدونی پرسپولیس ها از خدایشان هست که بروی

    • یه بارسایی تنها

      استرابایدبعدازلیگ شانزدهم استقلال راترک میکردخیلی بده۵امتیازازبازی های خانگی ازدست بدی اگه میموندهیچی ازش کم نمیشدبازحداقل کالدرون شرایط تیمشودرک میکنه

    • علی آبی....

      جوجه رو آخر پاییز میشمرن بنده خدا !!!!

    • بدون نام

      این مربی ادعا داده حرفه ای کار میکنه.
      در دنیای حرفه ای فوتبال هرچیزی باید سرحای خودش باشه.
      البته ایشان حق داره.
      چون حای استره آ قرار نگرفته.
      بنابراین راحت قضاوت کرده.
      تیم حکومتی این جتد سال هیچوقت نشکل دلار نداشت.

    • بدون نام

      خفه شو . پلنگ صورتی

    • بدون نام

      بی شرف درمورداستراصحبت میکنه بعدکه تنبیه انظباطی بهش میخوره تکذیب میکنه درضمن آقای انصاریخرکه چندوقت پیش مصاحبه کردی وگفتی ازتیمهای دیگه میخوام تمرکزشون روبزارن روتیم خودشون ودرموردپرسپولیس حرف نزنن بفرماحالاسرمربی تیمتوافسارکن

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      اولا تربیتتو تواون سوال نشون دادی ک گفتی من فقط ب خانوما نظردارم.‌دوما ب همت وزیر استقلال ویران شد از ته دلت خوشحالی مردک کچل

    • بدون نام

      روزگار ترا هم خواهیم دید ازبرانکو عزیزترکه نبوده ونیستی ؟!!!!!

    • بدون نام

      چوپون تو به یه ایتالیایی میگیه بی تربیت بی تربیت جدو آبادته مرتیکه بی همه چیز فعلا که ازاخورحکومت میخوری بایدم چرت بگی مرتیکه مزخرف

    • بدون نام

      یهودی وتربیت محاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج