۹۴۱۵۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تاج به امیدها: براى شادى دل مردم مبارزه کنید

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از ظهر امروز در دوحه در جمع اعضاى تیم ملى فوتبال امید حضور یافت.

سایت رسمى فدراسیون فوتبال: مهدى تاج در این نشست خطاب با بازیکنان تیم ملى فوتبال امید ایران گفت: باید شاکر باشید که فرصت حضور در تیم ملى فوتبال امید ایران را پیدا کرده‌اید و امروز نماینده یک ملت هستید. شما باید براى شادى دل مردم ایران با تمام وجود بجنگید و بدانید در چه موقعیت مهمى قرار دارید.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پیروزى یا شکست در میدان ورزشى حاصل مى‌شود اما مسئله مهم این است که با تمام وجود براى موفقیت و سربلندى کشور تلاش کنید. این تیم شایستگى موفقیت را دارد و من در صحبت‌هایى که با سایر روساى فدراسیون‌هاى آسیایى دارم مى‌بینم تا چه حد به قدرت و توان تیم ما باور دارند. در واقع همیشه ایران را مدعى اصلى مى‌دانند.

تاج همچنین گفت: فدراسیون با وجود همه مشکلات مالى با تمام وجود از تیم امید حمایت کرد و هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم. باز هم به تمام وظایف و مسئولیت‌هاى خودمان عمل مى‌کنیم و تا آخرین لحظه حامى این تیم هستیم، تنها از شما یک انتظار داریم که از همه ظرفیت و توان خودتان استفاده کنید و با کمک و راهنمایى کادر فنى بتوانید در این رویداد مهم پیروز باشید.

در پایان این جلسه صمیمى که با حضور ابراهیم شکورى سرپرست دبیرکلى، اکبر محمدى رئیس کمیته جوانان و سعید دقیقى مشاور رئیس فدراسیون برگزار شد، حمید استیلى با قدردانى از حمایت‌هاى مجموعه فدراسیون فوتبال گفت:من از طرف همه اعضاى تیم از تاج و شکورى تشکر مى‌کنم. این عزیزان در این مدت واقعا تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و با وجود مشکلات مالى که در کشور وجود دارد و همه محدودیت‌هاى فدراسیون فوتبال از تیم تا اینجا حمایت کردند و باز هم حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج