۹۴۱۶۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

والورده: مسی، برگ برنده بزرگ ماست

ارنستو والورده از تداوم صدرنشینی تیمش خوشحال است.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده پس از برتری ۴ - یک تیمش مقابل آلاوس در هفته جاری رقابت‌های لالیگا از اینکه بازیکنانش با صدرنشینی در لیگ سال ۲۰۱۹ را به پایان می‌رسانند، ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: در نیمه اول فوق العاده بودیم. در شروع نیمه دوم کمی سرعت عمل را پایین آوردیم و همین عامل هم گل آنها را به دنبال داشت. با گل سوم کمی آرامش خیال به تیم برگشت. بعد از گل دوم، کنار نکشیدیم و بازی را رها نکردیم. چهارشنبه بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم. از طرفی ۲ گل، اختلاف خوبی به نظر می‌رسد. تغییر روند بازی را به پای کیفیت آلاوس می‌گذارم.

مسی برگ برنده بسیار بزرگی است. لئو در هر لحظه‌ای ظاهر می‌شود و از هر جای زمین قادر به گلزنی است.ماه بسیار پرفشار و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. می‌خواستیم با آرامش خاطر به تعطیلات برویم که همین طور شد. از سوی دیگر خط هافبکی متشکل از بازیکنانی هم سطح داریم و این موضوع به ما اجازه می‌دهد در هر بازی تغییراتی ایجاد کنیم. با احساسی خوب راهی تعطیلات کریسمس می‌شویم چون می‌دانیم فصل طولانی است. در مسیر درستی هستیم.

او در ادامه افزود: عملکرد خوب آلنیا و ویدال برایم خبر بسیار خوب و خوشحال کننده‌ای است. خوش شانس هستیم که چنین خط هافبک پرتعداد و باکیفیتی در اختیار داریم. هر ۲ بسیار خوب کار کردند. آنها در شروع سال جدید هم با ما خواهند بود مدت‌ها است درباره احتمال انتقال ویدال به اینتر صحبت می‌شود اما او هنوز اینجا است و بازی می‌کند. درباره خیلی چیزها زیاد حرف زده می‌شود اما اتفاقی نمی‌افتد.

خواسته‌ام برای سال ۲۰۲۰؟ آرامش که در واقع همان بردن بازی‌ها است! دوست دارم کریسمس سال بعد هم در بارسا باشم؟ خدای من! گام به گام پیش می‌رویم. فعلا می‌خواهم امسال همه جام‌ها را با بارسا ببرم.

گریزمان؟ روز به روز بهتر می‌شود. حالا همکاری و تفاهم با دیگر بازیکنان برای او راحت تر است. در لحظه درست، حرکت و جایگیری می‌کند. آنتوان می‌داند که باید صبور باشد چون توپ بالاخره به او خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره میدونم.خودتم خوب میدونی ک لوله تواینجوربازیهابرگ برنده هست.بازی ک گره بخور محو میشه تو زمین خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج