۹۴۲۰۷۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال بدون مدیرعامل پیش می‌رود!

نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال بی‌آنکه مدیرعامل معرفی شود، به پایان رسید! در حالی که قرار بود اعضای هیأت مدیره این باشگاه حول انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی برسند اما از نشست ظهر دیروز هیچ خبری دال بر انتخاب مدیرعامل بیرون نیامد.

ایران ورزشی: نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال بی‌آنکه مدیرعامل معرفی شود، به پایان رسید! در حالی که قرار بود اعضای هیأت مدیره این باشگاه حول انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی برسند اما از نشست ظهر دیروز هیچ خبری دال بر انتخاب مدیرعامل بیرون نیامد. درباره ادامه بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال هیچ یک از اعضای هیأت مدیره حاضر به پاسخگویی نبودند و اعضا ترجیح دادند موبایل خاموش جلو بروند و درباره محتوای این نشست اطلاع‌رسانی دقیقی نداشته باشند.

تنها خبر‌هایی که از برگزاری این جلسه بیرون آمد حول محور‌های مالی بود. گفته شد که اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال عزم خود را جزم کرده‌اند تا مشکلات مالی را از بین ببرند. به خصوص در قبال خارجی‌های استقلال که گفته می‌شود مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. نه دیاباته و نه میلیچ تا به امروز نتوانسته‌اند حقوق خود را به شکلی که در قراردادشان نوشته شده، دریافت کنند به همین دلیل اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال تلاش دارند این مطالبات هرچه زودتر پرداخت شود.

البته مسأله‌ای که این روزها استقلال را آزار می‌دهد غیبت استراماچونی است. سرمربی استقلال هنوز به تمرینات بازنگشته و تصمیم‌گیر‌ی‌های جدی درباره ورودی‌ها و خروجی‌ها به نظر نهایی آقای سرمربی بستگی دارد. استراماچونی درباره بازگشت خود هیچ خبر قطعی به مدیران باشگاه استقلال نداده و اعضای هیأت مدیره نمی‌دانند او چه زمان در ایران خواهد بود.

در واقع این سوال در نشست هیأت مدیره هم مطرح بود که استراماچونی کی می‌آید که هیچ پاسخی هم برایش وجود نداشت تا مسأله نقل و انتقالات نیم فصل حل نشده باقی بماند. از طرفی موضوع مهم‌تری نیز وجود دارد که پیش‌بینی می‌شد در نشست اخیر به انجام برسد اما از نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال خبری دال بر مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده یا شخص دیگری بیرون نیامد! اینکه چرا مدیران باشگاه استقلال ترجیح می‌دهند اوضاع را به همین منوال ادامه دهند روشن نیست اما به واقع باشگاهی که مدیرعامل در رأس امورش نباشد در تصمیم‌‌گیری‌ها دچار اشکال خواهد شد.

اینکه خلیل‌زاده تنها به واسطه آنکه عضو اقتصادی باشگاه است تصمیم‌گیری درباره امور مهم را شخصاً در دست بگیرد بدون شک برای باشگاه استقلال نتیجه مناسبی به همراه نخواهد داشت و باشگاه استقلال باید هرچه زودتر مدیرعامل خود را بشناسد. اگر وزارت ورزش و جوانان روی خلیل‌زاده نظر دارد باید نام او به عنوان مدیرعامل معرفی شود، اگر هم ندارد که احتمالاً گزینه دومی به واقعیت نزدیک است و باید هرچه زودتر مقدمات مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده را فراهم کنند تا استقلال بیش از این در بلاتکلیفی مدیریتی به سر نبرد و هواداران نیز بدانند در باشگاه‌شان چه کسی تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

اردوی خارجی تصویب شد اما کی خدا می‌داند!

در این نشست برگزاری اردوی خارجی تصویب شد اما مشخص نیست که چه زمان قرار است بازیکنان و اعضای کادرفنی به اردو بروند. برخی جریان‌های متصل به سرمربی استقلال مدعی شده‌اند که استراماچونی شرط گذاشته مطالبات همه بازیکنان پرداخت شود تا او به تمرینات باز گردد.

اگر این پیش شرط برای بازگشت به ایران صحت داشته باشد بدون شک کار مدیران باشگاه سخت‌تر هم خواهد شد و مشخص نیست که آ‌نها بتوانند در این اوضاع مالی نامناسب حقوق بازیکنان خود را طبق خواسته‌های استراماچونی پرداخت کنند. طبیعتاً اگر این پیش شرط‌ها از سوی سرمربی استقلال صحت داشته باشد، بازگشت او به ایران باز هم در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و شاید استراماچونی این بار به دلیل پرداخت نشدن حقوق بازیکنانش از سفر به ایران سر باز بزند.

آقاخان به لیست استقلال برمی‌گردد؟

مرتضی آقاخان پیش از آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر به تیم استقلال پیوست اما به دلیل مصدومیت تا نیم‌فصل دور از میادین بود. آقاخان پس از بازگشت به تمرینات دوباره مصدوم شد و یک سالی است که در تمرینات استقلال شرکت ندارد.

مرتضی آقاخان این روزها تمرینات انفرادی خود را انجام می‌دهد و مشکلی برای حضور در تمرینات استقلال ندارد اما برای اینکه بتواند مجوز حضور در تمرینات را بگیرد، باید منتظر نظر استراماچونی باشد. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در جریان مصدومیت‌های آقاخان و قراردادی که با استقلال دارد، نیست و او باید ابتدا وضعیت مهاجم آبی‌پوشان را بررسی کرده و سپس مجوز حضور در تمرینات استقلال را به او بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      تیم بدون مدیر عامل موفق میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی سخت نیست انتخاب مدیر عامل اینهمه پیشکسوت جوان داره استقلال که هر کدوم به راحتی میتونن مدیر عامل این تیم بشن مانند آقای هادی طبا طبایی حسین کاظمی و.......چرا همیشه باید به عقب برگشت و به کسانی که قبلا شیوه مدیریت آنها دیده شده کار داده شود

    • شفیع

      هرچندشماها نظربنده راپخش نمیکنین ولی بایدبگم ماموریت وزیرلنگی حالاوارد فازدوم شده واونهم عدم انتخاب مدیرعامل هستش که عمدآانتخاب نمیکنه

    • بدون نام

      اردوی خارجی یعنی چی ملت نان برای خوردن ندارند ...حیف و میل بیت المال حرام است بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج