adexo3
۹۴۲۳۷۷
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

سنگ بزرگ استرا مقابل پای استقلال

تلاش‌های علی فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به‌عنوان مدیرعاملی استقلال ادامه دارد هرچند او عضو هیات‌مدیره این باشگاه شده اما هواداران می‌دانند شوالیه به کمتر از مدیرعاملی قانع نیست و به‌زودی عنوانی که در پی‌اش است را خواهد گرفت.

فرهیختگان: تلاش‌های علی فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به‌عنوان مدیرعاملی استقلال ادامه دارد هرچند او عضو هیات‌مدیره این باشگاه شده اما هواداران می‌دانند شوالیه به کمتر از مدیرعاملی قانع نیست و به‌زودی عنوانی که در پی‌اش است را خواهد گرفت. از سوی دیگر اوضاع آشفته استقلال که با قهر آندره‌آ استراماچونی آغاز شد ادامه دارد و این تیم کماکان بدون مربی و مدیرعامل به کار خود ادامه می‌دهد.

استرا، سرمربی ایتالیایی استقلال که این روزها با تک‌تک رسانه‌های ایتالیایی گفت‌وگو و شرایط بازگشت خود به ایران را تشریح می‌کند با وجود دریافت مطالباتش کماکان راضی به بازگشت نشده و به نظر می‌رسد پس از تعطیلات کریسمس باید منتظر او بود.

این در حالی است که خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه موفق شد طلب او را به‌طور کامل پرداخت کند و این پول در حساب استرا اصطلاحا نشسته است. به هر ترتیب هواداران استقلال همچنان منتظر بازگشت استرا هستند، اما شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده در تلویزیون عنوان کرد که سرمربی ایتالیایی استقلال هشت بند جدید را به باشگاه ارسال و عنوان کرده در صورت محقق شدن این شروط، به ایران بازخواهد گشت.

ترکمانچای؛ ورژن استرا

هرچند فتح‌الله‌زاده در برنامه تلویزیونی جزئیات بندها را عنوان نکرد اما پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد ظاهرا سرمربی استقلال خواسته جالبی در قالب هشت شرط داشته. براساس ادعای یک عضو هیات مدیره استقلال در جمعی خصوصی، استرا از مسئولان استقلال خواسته محل خانه مسکونی‌اش را در تهران تغییر دهند و آپارتمانی بزرگ‌تر را برای او اجاره کنند.

دومین بند از شروط جدید استراماچونی مربوط به مبلغ قراردادش است. استرا با استقلال قراردادی ۷۵۰ هزار یورویی دارد و درخواست داده این مبلغ به حدود ۹۰۰ هزار یورو افزایش پیدا کند، سومین بند اما جالب‌تر است، او درخواست کرده تمام باقی‌مانده مطالباتش (طبق قرارداد جدید) به صورت یکجا به حساب او واریز شود و استقلال هیچ بدهی به سرمربی‌اش نداشته باشد. چهارمین بند از شروط جدید استراماچونی مربوط به جذب سه بازیکن خارجی است.

او همچنین در بند پنجم عنوان کرده باشگاه موظف است بدهی بازیکنان را نیز پرداخت کند و در بند ششم درخواست یک زمین تمرین مناسب را داده است. اردوی نیم‌فصل در یک کشور خارجی بند هفتم است و هر ۲۰ روز چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس به مقصد ایتالیا هشتمین بند از شروط اوست. شروطی که البته جز بند سوم، مورد موافقت باشگاه قرار گرفته و به نظر می‌رسد مشکل چندانی با تامین شرایط مدنظر استراماچونی وجود نداشته باشد. هرچند شنیده می‌شود بدخلقی‌های استرا، صدای برخی مدیران باشگاه را درآورده و شاید در آینده تصمیم جدیدی گرفته شود.

استارت مذاکرات با گزینه‌ها!

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال نیز اعلام کرد مدیران باشگاه بعد از اینکه در جریان شروط هشت‌گانه استراماچونی قرار گرفتند با توجه به اینکه احتمال می‌دهند وی با این سنگ بزرگی که مقابل استقلال قرار داده نخواهد به تهران برگردد، مذاکرات با گزینه‌های دیگر را آغاز کردند تا اگر به هر دلیلی قطع همکاری با استرا اعلام شد وقت را از دست نداده باشند. پیش از این در «فرهیختگان» خبر دادیم گزینه‌هایی مثل فرهاد مجیدی و اسکوچیچ برای حضور در استقلال مطرح شده‌اند و باید دید درنهایت چه کسی آبی‌ها را در نیم‌فصل دوم هدایت خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده: تا کی باید منتظر استرا بمانیم؟

علی فتح‌الله‌زاده عضو جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال شب گذشته میهمان برنامه فرمول یک بود و صحبت‌های مهمی را مطرح کرد و اظهار داشت: «هر چیزی که این مربی از ما خواسته تاکنون پذیرفته‌ایم اما هرچه جلو می‌رویم می‌بینیم کار سخت‌تر می‌شود. اینکه یک مربی همه قراردادش را یکجا بخواهد در توان ما نیست. افزایش رقم قراردادش را پذیرفته‌ایم اما او هم باید مقداری با ما راه بیاید.

نگران هستیم و به نظر شما تا کی باید صبر کنیم؟ هر چه او گفته ما پذیرفته‌ایم ولی او یک بار باید بگوید چه می‌خواهد. تا الان پولی که باید به این مربی پرداخت می‌کردیم را پرداخت کرده و اگر جلو نباشیم از پرداختی‌ها عقب هم نیستیم.» وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مجیدی و قلعه‌نویی سرمربی استقلال شوند، گفت: «اگر استراماچونی برنگردد زیاد وقت نداریم.

قلعه‌نویی به سپاهان تعهد دارد ولی یکی از گزینه‌های ما ممکن است مجیدی باشد. چند گزینه داریم و تا وقتی استراماچونی خبر ندهد فکر کردن به یک مربی دیگر کار اشتباهی است. به این نتیجه رسیدیم که چند روز دیگر هم منتظر استراماچونی بمانیم.» وی درخصوص احتمال جدایی میلیچ و دیاباته گفت: «آقای فتحی گزارش داد که دیاباته و ملیچ باید تا دو سه روز دیگر پول‌هایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند. فکر می‌کنم باید رقمی حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار دلار به آنها بدهیم. به آقای خلیل‌زاده هم گفتم نترس و پول قرض کن. قرار شده خلیل‌زاده هم از دوستانش قرض کند تا مشکلات حل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیندرلا

      ای بابا دیگه ولش کنین این استرارو از مسؤلین گرفته تابقیه همه دورش میچرخن همش استرا ،اون حاضرنیست چه اصراری دارین مگه دیگه مربی نیست اون خودشوبالا میگیره استقلالی ها بیچاره هم هی التماسش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچه هست زیر سر خطیره چرا از لین نامرد حرفی نمیزنید

    • پرسپولیس

      ناراحت نباش فتی جون کل کشور بسیج میشن از وزیر تا ابدارچی فدراسیون تا پول دیاباته و فلیج

    • آریوبرزن

      اول از اینکه استراماچونی قهر نکرده و علت رفتنش فقط مدیریت نالایق بوده است دوماً ایشان درخواست کل حقوق خودرا نکرده است و این توطئه ای بیش نیست سوماً 90 درصد تقاضای استراماچونی دروغ محض و کذب است .اما شما آقای فتح الله زاده خوب چشم و گوش خودت رو باز کن و فکر نکن که میتونی با اجرای خواسته های سلطانی فر به مقام مدیرعاملی باشگاه استقلال برسی .این کثافتا جز نابودی و تضعیف استقلال هدف دیگری ندارند .ضمنا فکر آوردن مجیدی و ساکت کردن هوادار را از سرت بیرون کن .فقط استراماچونی باید سرمربی استقلال باشه و هر کسی جانشین استرا بشه ناموس و شرف و حیثیت خودش را از دست خواهد داد ...........
      ............ ....آقای فتح الله زاده این ره که تو میروی به ترکستان است .
      وای به حالت اگر استراماچونی برنگرده و شما کسی دیگر رو جای او بیاری و آن کس نتواند مانند استرا نتیجه گیری کند .
      آقای فتح الله زاده به چه قیمتی میخوای مدیرعامل باشی .به قیمت اجرای توطئه های دشمنان استقلال افرادی مثل وزیر ورزش
      خدا کنه اشتباه نکنی

    • ارسطو عامل

      حاج خالی بند کلاش دیشبم با وقاحت وخودشسفتگی مجدد گفت الانم میگم مسی را میارم امابعداز ۳۷ سالگی !!!! مدیرعاملی تومشتش بود مال فتل بود خخخخخ

    • حکیمه پسندی

      بد بخت استرا دوس داره بیا مسئولین نمی زارن ..

    • بدون نام

      چند ساله کیسه شده ؛ مثل بار کج که به منزل نمیرسه هرساعت یه بحرانیه ؛ پرسپولیس هم بیشتر از این نیست این قهرمانی ها افتخار داخلی داره تو آسیا فقط بلیط رفت وبرگشت داره،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج