adexo3
۹۴۲۳۸۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

اشتباهات ادامه‌دار داوری را پایانی نیست!

اشتباهات داوری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی حسابی خبرساز شده و صدای اعتراض بسیاری از تیم ها را بلند کرده است.

خبرآنلاین: تازه داشتیم اشتباهات عجیب داوران در بازی استقلال - سپاهان و سپاهان - شهرخودرو را فراموش می‌کردیم که در بازی دیروز پرسپولیس و شهرداری ماهشهر یک اشتباه جدید رخ داد. در اواسط نیمه دوم بود که مهاجم تیم شهرداری در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد ولی پس از بازی نظر کارشناسان این بود که داور باید به سود تیم ماهشهری پنالتی می‌گرفت. اگر داور پنالتی را اعلام می‌کرد ممکن بود سرنوشت این بازی تغییر کند ولی این‌گونه نشد و در نهایت پرسپولیس به دور بعدی راه یافت.

امسال اشتباهات داوری زیادی رخ داده و این موضوع باعث تغییر سرنوشت چند بازی مهم لیگ شده و حالا می‌بینیم این اشتباهات پرتعداد به بازی‌های جام حذفی هم رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      جالبه اشتباهات داوری فقط به نفع یک تیم انجام میشه.سلطانی فر خوشش باشه

    • عبد از ماهشهر عشق

      دیشب به قدری دلم برای تیم ماهشهر سوخت که حدومرز ندارد ....موعود بنیادی فر الهی به حق مرتضی علی اگر از روی عمد باعث حذف این تیم محبوب شهر ما شدی زن و بچه هات جلوی چشمات تیکه تیکه بشن

    • شفیع

      این اشتباه نیست اینهاکاملآعمدی ازبالادستوررسیده که لنگ وشعله زرد قهرمان حذفی ولیگ برترشوندای لعنت به این قهرمانیها ای لعنت براین داوران بیشرف ای لعنت به این مسولان خاین ورزشی

    • بدون نام

      تیم حکومتی لنگ هست دیگه...کاریش نمیشه کردجزاینکه عمراین دولت به پایان برسه...به هردری میزنن تالنگ حکومتی روقهرمان کنن براشونم فرقی نداره تیم شهرستانی باشه یاتهرانی...

    • شیش درچار

      کسی به بازی زیرسنگ وفحش اشاره نکردکسی به نوددقیقه فوتبال اتوبوسی اشاره نکردهمه میگن چراپنالتی نگرفت ازکجامعلوم پنالتی گل میشدازکجامعلوم اگرگل میشد پرسپولیس سه گل دیگه به ماهشهرنمیزد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج