۹۴۲۷۶۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

یوسفی: استراماچونی تکلیف را مشخص کند

هافبک پیشین استقلال گفت: آندره استراماچونی باید هر چه زودتر در مورد بازگشتش به تهران تصمیم قطعی گرفته و تکلیف تیم را مشخص کند.

خبرگزاری مهر: محسن یوسفی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان قبل از تعطیلات لیگ سه بازی را پشت سر گذاشتند که متأسفانه ۵ امتیاز این سه دیدار را به خاطر اتفاقاتی که در این تیم رخ داده بود، از دست دادند و این موضوع نشان داد تیمی که سرمربی ندارد، نمی تواند عملکرد خوبی هم داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: مشکلات استقلال این روزها به مدیریت ضعیف این تیم برمی گردد اما بدتر از آن این است که یک جنگی بین استراماچونی و مسئولان باشگاه در حال شکل گرفتن است و این موضوع می تواند آبی پوشان را وارد یک بحران جدید کند که دودش فقط به چشم علاقه مندان استقلال برود.

یوسفی اظهار داشت: مسئولان باشگاه و سرمربی تیم باید مشکلات خود را در یک فضای کاملاً دوستانه حل کنند و اجازه ندهند این اتفاقات علنی شود. عده ای همیشه دنبال حاشیه سازی هستند از آب گل آلود ماهی بگیرند. البته استراماچونی هم باید هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند. آیا می خواهد به تهران بازگردد و یا همچنان به دنبال این است که منافع بیشتری برای خود به دست آورد. هواداران در این چند وقت او را به شدت حمایت کردند و حالا نوبت او است که جواب هواداران را با برگشت به استقلال و گرفتن نتایج خوب بدهد.

هافبک پیشین استقلال در مورد تعطیلات لیگ، گفت: با شرایطی که استقلال داشت، این تعطیلات به نفع این تیم شده است و کادر فنی می تواند تیم را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به هماهنگی کامل رسانده تا همانند سه بازی آخر شاهد ضعف بدنی در بازیکنان نباشیم.

یوسفی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید اظهار داشت: متأسفانه همانطور که تیم بدون سرمربی کارش را پیش می برد، باشگاه هم بدون مدیرعامل کار می کند. امیدوارم هرچه زودتر فردی که واقعاً دلسوز است و می خواهد مشکلات استقلال را برطرف کند، به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال این روزها سختی های زیادی کشیدند. در سرما و گرما و در بدترین شرایط کنار تیمشان بودند. از استراماچونی انتظار دارند که هرچه زودتر به تهران بازگشته و هدایت تیم را دوباره به عهده بگیرد و من از آنان می خواهم که هدفشان فقط موفقیت استقلال باشد و خود را وارد حاشیه هایی که به آنها ارتباط ندارد، نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهورا

      تا قبل از آمدن فتح الله زاده کوچکترین مشکلی بین استراماچونی و طرفدارآن وجود نداشت علاوه بر اینکه هواداران حاضر بودند برای استراماچونی جان فدا کنند .ولی با ورود فتح الله زاده یک مشت دروغ و دغل جور کرده تا بین استرا و طرفدارآن اختلاف ایجاد کند .البته فتح الله زاده این کار رو با هماهنگی وزیر ورزش داره انجام میده و خودش هم نمیدونه چه بلایی داره بر سر استقلال میاره فقط میخواد مدیرعامل باشه حالا به هر قیمتی .آقای فتح الله زاده این آخرین اخطاره
      قبلا هم گفته بودیم استراماچونی خط قرمز ما هواداران استقلال است .وای به حالت اگه دوفردای دیگر تیم نتیجه نگرفت و مشخص بشه که اخراج استراماچونی کار تو بوده باشد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فراری دادن کار مزدوران ومدیران باشگاه ووزارت ورزشه هستش نمیخوان هواداران راحت باشن میخوان مهره خودشون رو مربی کنند اگه بااین روال برن جلو صددرصد استقلال تیم نخواهد بود وجام هرگر نمی گیرد فقط رای ندید تا متوحه بشن

      • سینا

        واقعا هز چه سالهای گذشته تیم استقلال کشیده زیر سر این دکتر قلابی با موتور گازیشه

    • بدون نام

      فتلی بروتوامتحان پس داده ای شرت کم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج