۹۴۲۹۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ، کریسمس را برای آبی‌اناری‌ها زهر کرد

«یورگن کلوپ» پس از پشت سر گذاشتن سالی باشکوه به همراه لیورپول، تمام خاطرات خوب سال ۲۰۱۹ را در یک کلمه خلاصه و بار دیگر داغ دل آبی‌اناری‌ها را تازه کرد.

خبرگزاری ایرنا: «یورگن کلوپ» پس از پشت سر گذاشتن سالی باشکوه به همراه لیورپول، تمام خاطرات خوب سال ۲۰۱۹ را در یک کلمه خلاصه و بار دیگر داغ دل آبی‌اناری‌ها را تازه کرد.

قرمزهای آنفیلد پس از برتری ۲ بر صفر مقابل حریف انگلیسی خود یعنی تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان، ژوئن سال جاری برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر بردند.

فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ لیگ جزیره برای آنان با رقابت هیجان‌انگیزی با منچسترسیتی آمیخته بود اما در نهایت با اختلاف تنها یک امتیاز جام را به شاگردان «پپ گواردیولا» واگذار کردند؛ این در حالی است که تیم بندر لیورپول در فصل جاری با اختلاف ۱۰ امتیاز بالاتر از سیتیزن‌ها پیشتاز لیگ جزیره است.

کلوپ، کریسمس را برای آبی‌اناری‌ها زهر کرد

علاوه بر این، لیورپول سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد و اگرچه کلوپ گفته است که مردی نیست که به عقب نگاه کند، با نگاهی غرورانگیز به ۱۲ ماه گذشته، بازیکنانش را از لحاظ روانی «درنده» توصیف کرد.

کلوپ در پیامی برای هواداران باشگاه لیورپول گفت: زمانی فرا رسیده است که به طور مختصر به یک سال فوق‌العاده با بازیکنان، باشگاه و البته هواداران نگاه کنیم. فکر می‌کنم شما مرا تاکنون شناخته باشید و می‌دانید کسی نیستم که بخواهم به گذشته برگردم اما چطور می‌توانم تمام چیزهایی را که در سال ۲۰۱۹ تجربه کردیم، نادیده بگیرم؟ تنها کلمه برای توصیف امسال «محشر» است.

وی ادامه داد: چیزهای زیادی برای افتخار کردن وجود دارد. اول از همه تبدیل کردن دوباره لیورپول به تیمی شایسته بردن جام. تا زمانی که نفس می‌کشم شب شیرین مادرید و روز بعد از آن را که جام را به خانه (لیورپول) آوردیم، فراموش نخواهم کرد. حتی زمانی که به غوغایی که در شهر برپا شد، فکر می‌کنم، بدنم به رعشه می‌افتد.

کلوپ افزود: اینکه توانستیم شیرینی لیگ قهرمانان را با ۲ جام دیگر، سوپرجام و جام باشگاه‌های جهان، دوچندان کنیم و عملکردمان در لیگ جزیره نیز همه چیز را در مورد آنهایی که در لیورپول هستند، نشان می‌دهد. بیش از این نمی‌توانم به خودم افتخار کنم که سرمربی چنین بازیکنانی هستم. من به آنها «درندگان ذهنی» می‌گویم و هیچ اتفاقی به اندازه شبی که در آنفیلد مقابل بارسلونا بازی کردیم و آنها (بازیکنان لیورپول) فراتر از ۱۰۰ درصد خودشان بودند، بر «درنده» بودن آنان صحه نمی‌گذارد و در نهایت اتفاقی خاص را رقم زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج