۹۴۳۴۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: حق ما شکست مقابل پرسپولیس نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که حق تیمش در مصاف با پرسپولیس تحمل باخت نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید به تیم پرسپولیس تبریک بگوییم. حق ما باخت نبود، آنها بردند، چون راه بردن را بلد بودند و ما راه نباختن را بلد نبودیم. نمی‌خواهم گلایه‌ای کنم و شکست تیم‌مان را گردن کسی بیاندازم، اما دو سه موضوع وجود دارد که باید بگویم، چون ما مظلوم واقع می‌شویم. روزی که بازی ما با پرسپولیس را لغو کردند، تیم‌مان به لحاظ شرایط بازیکن ایده‌آل بود. چهار بازیکن ما فسخ نکرده بودند و دو بازیکن تیم امیدمان بودند.

وی افزود: شاخص آلودگی ثبت شده در امروز و شاخص آلودگی روزی را که بازی لغو شد، مشاهده کنید. آن روز شاخص آلودگی ۷۶، ۷۷ بود و امروز را ببینید شاخص آلودگی چند است. در اوج تیم ما بازی لغو شد و در شرایطی که تمام همکاری را برای تیم امید داشتیم، خواستیم بازی امروز ما کنسل شود، اما نشد. ما در شرایط سخت بودیم و دیدید برای تعویض کردن مانده بودیم. با همین داشته‌ها پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم، اما آنها بلد بودند از موقعیت خود استفاده کنند و ما استفاده نکردیم. دروازه‌بان آنها خوب عمل کرد یا بازیکنان ما دقت نداشتند و همه‌ی اینها دست به دست هم داد تا در دیداری که مستحق باخت نبودیم، شکست بخوریم.

مهاجری: حق ما شکست مقابل پرسپولیس نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به وضعیت تیمش در نیم‌فصل دوم و با بیان این جمله که «تیم نساجی در نیم‌فصل دوم تغییراتی خواهد داشت»، گفت: تیم را تغییر خواهیم داد تا شرایط بهتری داشته باشیم. ما امروز هم تغییر تاکتیک دادیم تا پرسپولیس را بیشتر تحت فشار قرار بدهیم و در نیمه دوم هم این تیم را تحت فشار گذاشتیم. آنها هم تیمی هستند که سه دوره قهرمان ایران شده، بازیکنان ملی‌پوش دارند و در خانه خود و مقابل هواداران‌شان بازی می‌کردند. باید از هواداران‌مان هم تشکر کنم که همیشه برای ما سنگ تمام گذاشتند و امروز هم با حمایتی که از ما داشتند، سنگ تمام گذاشتند. به آنها خدا قوت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم تیمی درست کنیم که شأن و شخصیت خودمان و شهرمان حفظ شود. به لحاظ تاکتیکی هم می‌توانیم بهتر شویم.

«باید به اعضای تیم داوری هم خسته نباشید بگویم که قضاوت خوبی داشتند.» مهاجری با بیان این جمله به اظهارنظر در مورد داوری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس پرداخت.

مهاجری درباره اینکه علت تغییر یکی از تعویض‌های او چه بود، اظهار داشت: در آن صحنه، ما می‌خواستیم باباگلی را تعویض کنیم که وینگر است و توان عبور از بازیکن مستقیم را دارد. دیدید پرسپولیس دفاع فشرده انجام می‌داد و ما به بازیکنی نیاز داشتیم که از بازیکن مستقیم عبور کند، اما به دلیل ناهماهنگی و اشتباهی که در ثبت شماره پیراهن او به وجود آمده بود، نتوانستیم این تعویض را انجام دهیم و مجبور شدیم تعویض‌مان را عوض کنیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج