۹۴۳۷۹۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

لیورپولی‌ها به اسکولز: لطفا درباره فوتبال حرف نزن

هواداران تیم فوتبال لیورپول علیه ستاره اسبق منچستریونایتد به خاطر یک اظهار نظر بحث‌انگیز موضع گرفتند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال لیورپول در دور رفت فصل جاری با اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به لسترسیتی، توانست با ۵۲ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کند.

تیم آنفیلدی که تابستان تحت هدایت یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مقام قهرمانی اروپا را کسب کرد، چند روز قبل با غلبه بر فلامینگو در فینال جام باشگاه‌های جهان، در دوحه قطر صاحب مقام نخست این پیکارها شد. این موفقیت البته به چشم برخی از جمله پل اسکولز، هافبک اسبق منچستریونایتد خوش‌ نیامد.

ستاره پیشکسوت که خود در سال ۲۰۰۸ با منچستریونایتد به این جام رسید،‌ گفت: زمانی که در جام باشگاه‌های جهان حضور می‌یابید، هدف شما قهرمانی است اما این عنوانی نبود که از عدم فتح آن، ناامید شویم. اگر کسی از من بپرسد که در سال‌های دوران فوتبالم چه جام‌های کسب کردم،‌ از قهرمانی جام باشگاه‌های جهان نام نمی‌برم.

وی افزود: حرف من جدی است. ممکن است این جام در آینده اهمیت بیشتری پیدا کند. به نظر می‌رسد لیورپول از فتح این جام لذت برده و در آینده نیز به آن اشاره خواهد کرد اما زمانی که ما بازی می‌کردیم،‌ این جام اهمیت چندانی نداشت.

اسکولز با لحن‌ کنایه‌آمیزی عنوان کرد که ارزش قهرمانی یک جام بدمینتون از آنچه لیورپول در جام باشگاه‌های جهان کسب کرد،‌ بیشتر است.

این صحبت‌های هافبک جنگنده اسبق منچستر به کام هواداران لیورپول خوش نیامد؛ تا جایی که در فضای مجازی علیه وی، موضع‌گیری کردند.

یک علاقمند لیورپول نوشت: "اگر افتخارات بدمینتون شما تا این حد خوب است، آقای اسکولز آن را همچنان دنبال کرده و انجام دهید."

هواداری دیگر اظهار داشت: "این چهره ابله،‌ نشان داد چقدر حسود است."

یک هوادار با سابقه نیز عنوان کرد: "این‌ها همه حرف‌های بازیکنی است که همیشه در کار مربیش،‌خدشه ایجاد می‌کرد. حرف های او به هیچ‌وجه ارزش ندارد."

یک دوستدار قدیمی لیورپول نیز اظهارداشت: "خدای من، آدم تا چه حد می‌تواند حسود باشد؟ آقای اسکولز اگر افتخار قهرمانی بدمینتون برای شما با ارزش‌تر است، بروید و در بدمینتون کار کنید. لطفا در مورد فوتبال و افتخارات دیگران، حرف نزنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حسادت خاص یک ملت نیست.همه عالم حسودند؟

    • بدون نام

      والله اسکولز حرف حساب زده تازه یکمم اونور تر من اگه بودم میگفتم فوتبال گل کوچیک خودمون ارزشش بالاتر از جام لیورپولیاس .لیورپول خخخخخخخخ برو کشکتو بساب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج