۹۴۳۹۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سانچز: از حرکت جوانمردانه ایرانی‌ها تقدیر می‌کنیم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر بعد از تساوی برابر ایران گفت: ما خوشحالیم که با ایران بازی کردیم چون یکی از بهترین‌های آسیا در همه رده‌های سنی هستند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر بعد از تساوی برابر ایران گفت: ما خوشحالیم که با ایران بازی کردیم چون یکی از بهترین‌های آسیا در همه رده‌های سنی هستند.

فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر که هدایت امیدهای این کشور را نیز بر عهده دارد بعد از کسب تساوی برابر ایران گفت: این بازی خیلی سختی بود و احساس می کنم بعد از پنالتی و گل دوم همه چیز برای ما سخت شد. بازیکنان ما تلاش کردند اما اشتباهات فردی بدی داشتند. این بهترین روز ما نبود اما خوشحالم که تا لحظه آخر تلاش کردیم و این نکته امیدوار کننده است.

سانچز: از حرکت جوانمردانه ایرانی‌ها تقدیر می‌کنیم

در این دیدار دو بازیکن تیم ملی قطر اخراج شدند که با اجازه کادر فنی ایرانی باز هم در زمین حضور پیدا کردند. سانچز در این خصوص گفت: تشکر می کنم از مربیان ایران که دو بار به بازیکنان اخراجی ما مهلت بازی دادند. این کاری است که برای آماده سازی خوب است و به نفع هر دو تیم بود و من ممنون هستم از آن‌ها به دلیل بازی جوانمردانه. بازی هایی مثل اینکه چنین فشاری دارد و به ما کمک کند که سطح خود را برای مسابقات نهایی بالا ببریم.

سرمربی اسپانیایی قطر در پایان گفت:ما خوشحالیم که با ایران بازی کردیم چون یکی از بهترین‌های آسیا در همه رده‌های سنی هستند. اگر می‌خواهید در سطح بالایی رقابت کنید باید با تیم خوب بازی کنید. من به این دلیل خوشحالم که ایران همیشه با تمام توان خود ظاهر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج