۹۴۴۰۷۵
۱۸ نظر
۵۰۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۲
پ

مشکلات حل شود پرسپولیس باز هم قهرمان است

رضا جباری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در فلسفه و مکتب پرسپولیس بازی هجومی و بردن که منتهی به قهرمانی می‌شود یک اصل است.

خبرگزاری برنا: رضا جباری پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در نیم فصل لیگ نوزدهم به خبرنگار برنا گفت: این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم. در حال حاضر پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و وضعیت تیم نیز خوب است اما باشگاه دچار مشکلاتی شده که باید آن ها حل شود. شک نکنید مشکلات حل شود این تیم بازهم قهرمان خواهد شد.

وی افزود: اگر به گذشته بازگردیم، کالدرون در دورانی که دوستان به نام "پسابرانکو" نامگذاری کردند به تیم آمد هر مربی هم در این شرایط به باشگاه می‌آمد کار سختی داشت و زیر سایه ۷ جام سرمربی قبلی قرار می‌گرفت. ابتدا تیم نه خوب بازی می‌کرد نه خوب نتیجه می گرفت. بعد از گذشت مدتی و با مشورت هایی که افراد نزدیک به تیم مانند کریم باقری به کالدرون دادند، او نیز متقاعد شد از بازیکنانی مانند سیدجلال و شجاع استفاده کند و پرسپولیس شروع کرد به نتیجه گرفتن. روند صعودی تیم ادامه داشت تا همین بازی آخر، پرسپولیس زیبا و چشم‌نواز بازی نمی‌کند اما نتیجه می‌گیرد. البته نباید فراموش کنیم که در فلسفه و مکتب پرسپولیس بازی هجومی و بردن که منتهی به قهرمانی می‌شود یک اصل است. شما به بارسلونا نگاه کنید این تیم همواره مربیانی می‌آورد که با سیستم هجومی تیمش همخوانی داشته باشند و اصل صحبت من این است که این پرسپولیس هم می‌تواند هجومی‌تر و بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.

جباری در ادامه عنوان کرد: آن زمان که از علیپور به خاطر گل نزدن انتقاد می‌شد، من این حرف را قبول نداشتم و گفتم چند بار این بازیکن را در موقعیت گل قرار می‌دهید که به او ایراد می‌گیرد. متاسفانه برخی به دنبال این هستند که در پرسپولیس حاشیه درست کنند و از هیچ شیطنتی هم در این راه فروگذار نیستند. نباید نقش افرادی مانند پیروانی و باقری را هم در دادن مشورت‌های صحیح فراموش کنیم.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: برخی در دهان کالدرون حرف گذاشتند. در باشگاه دو دستگی ایجاد کردند و می‌خواهند به این دو دستگی دامن بزنند. افشین پیروانی و خبیری بازوهای انصاری‌فرد هستند و جزو افراد سالم در فوتبال هستند. پیروانی جوانی خود را برای باشگاه گذاشته است. هرکس باید در چارچوب کاری خود کار کند، اینکه بازوهای اجرایی انصاری فرد را قطع کنند، مشخص است برخی می‌خواهند انصاری‌فرد را میان هواداران بد کنند و هواداران پرسپولیس خیلی فهمیده‌تر از این صحبت‌ها هستند.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در پایان عنوان کرد: پرسپولیس بازی‌های مهمی را پیش‌رو دارد. تیم باید تقویت شود و چند بازیکن به تیم اضافه شوند، پرسپولیس هر ۳-۴ روز یکبار بازی دارد و این بسیار مهم است که ما در پست‌های مهم بازیکن داشته باشیم. امیدوارم تا زمان بازگشت کالدرون مشکلات حل شود و تیم با تقویت خود بتواند در نیم فصل دوم استارت مقتدرانه بزند. ضمن اینکه باید به فکر لیگ قهرمانان آسیا نیز باشیم و به امید خدا تیم بتواند با نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پی پی (پرسپولیس)

      ایول، بازم مسولین قول دادن؟ جام چهارم از آن ماست

    • بی نام

      قراره تا سال 1400هر سال قهرمان بشه تو نگران نباش

    • ح ی

      قهرمانیهای پرسپولبس همه دیدند اگر وزارت ورزش نبود پرسپولیس یک بار هم قهرمان نمبشد شما دیدید امسال چون به فوتبال استقلال نمی رسیدند اقای انصاری فرد گفت نمی زارن پرسپولیس قهرمان بشه بعد از صحبتش چه سر استقلال اوردن برید دعا کنید برای سلطانی فر این سالها چه کرد

    • بدون نام

      منظور بزرگوار از مشکلات اینه که داوران و وزارت دوباره کارهای همیشگی رو شروع کنن که دیگه وقتشه

      خخخخخخخخخخخخ

      ههههههههههههههههخخه

    • بدون نام

      تا این وزیر هست جامو دو دستی میارن تحویلتون میدن

    • رضا غیاسی

      اگر وزارت ورزش کثیف پشت لنگ نبود الان حسرت ۱۳سال قهرمان نشدن رو دلشون بود

    • بدون نام

      البته که قهرمانه ..تا وقتی این داورا هستن و این فدراسیونه تیمتون هر سال قهرمان میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آررررره جون عمت. پناد سدختگی یادت نره.خخخخخخ

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        هههههههههههه

      • بدون نام

        شیافتی هااا

        خخخخخخخ

    • ح_ ن

      دوستان قرمزی نگران نباشند ،من فول میدهم مشکلات تیم اشان حتماحل میشود ،، حالاازالان بهانه جویی نکنید،،،،تیم شمااصلا مشکلی ندارد ،،هیچگونه ناراحتی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیمی که مشکل نداره چی میگن اینا، پول و سرمایه و امکانات و فدراسیون و داوری و صدا و سیما و خریدن بازیکن دلخواه و همه چیز دارن بازم میگن مشکلات حل بشه، چی میزنن واقعا؟

      • سادی

        میشه بگین پول هایی که شما میگید کجاست و به کدوم بازیکن یا مربی دادن

    • بدون نام

      چند تا بازی مثل جام حذفی با شهرداری ماهشهر. برندش کنند. صد در صد قهرمانه

    • بدون نام

      استقلال از خودی ها ضربه می خوره الکی گردن دیگرونن نندازیم. تیم از هم پاشیده دلیلش از درون خودمونه نه بیرون .همه که برا ما بسیج شدن.اگه حاج فتل بزاره.
      کسی رو نداریم که برا منافع باشگاه اقدام کنه همه دنبال ننافع شخصی خود هستن .بزرگتر ما مثلا حسن روشنه که کارش شده کوبیدن تیم. فتح الله زاده س که فقط فک خودش و داردسته شه.از اب گل آلود ماهی میگیره.
      همه دنبال سهم خواهی و پست هستند

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      ب والا حمایتش نکنن هیییچیی نیست چون نه خوب بازی میکنه نه موقعیت گل داره . درضمن رقیب رو هرسال تضعیف میکنن جهت هموار کردن راه لنگ‌. میگید نه؟ هه. استقلال امسال قدرترین تیم ایران بود با اختلاف بهترین تیم ایران بود الانم ک مربی نداره هنوز بهترین بازیها رو انجام میده اما وزیر و باندش نگران شدن نابودش کردن. حمایت از لنگ وزیر و حکومت ادامه داره

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      تا سال هزاروچهارصد قرارداد دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج