۹۴۵۷۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئال مادرید به نحسی ژانویه پایان می‌دهد؟

رئال مادرید در سال های اخیر در نخستین بازی هایش در ژانویه نتایج خوبی کسب نکرده است.

ایسنا: به نقل از موندو دپورتیوو، لالیگا دوباره از امشب (جمعه) از سر گرفته می شود و این خبر خوبی برای رئال مادرید نیست. سفیدپوشان اغلب در نخستین بازی هایشان پس از تعطیلات کریسمس نتایج خوبی کسب نکردند. در پنج سال اخیر تنها در یکی از بازی ها پیروز شدند. این اتفاق در سال ۲۰۱۷ رخ داد که با پنج گل گرانادا را در سانتیاگو برنابئو شکست دادند. آخرین باری که تیم مادریدی دو بازی نخست خود در ژانویه را با پیروزی به پایان رساند به سال ۲۰۱۴ بر می گردد. در آن ماه سفیدپوشان فوق العاده عمل کردند و همه بازی هایشان را با برد تمام کردند.

این در حالی است که در دو سال گذشته نتوانستند در اولین دیدارهایشان در ژانویه پیروز شوند. مادرید در سال ۲۰۱۸ برابر سلتاویگو مساوی کرد و سپس در سانتیاگو برنابئو مغلوب ویارئال شد. سال گذشته نیز مادرید برابر ویارئال در ورزشگاه لا سرامیکا مساوی کرد و سپس در خانه مغلوب رئال سوسیداد شد. سفیدپوشان در ۲۰۱۷، سال را با جشنواره گل برابر گرانادا آغاز کردند اما در سانچس پیسخوان مغلوب سویا شدند تا این نحسی در سال های بعد ادامه پیدا کند.

این نحسی موجب شد که پس از تساوی در سال ۲۰۱۶ برابر والنسیا سرمربی اخراج شود. رافائل بنتیس پس از تساوی ۲ بر ۲ در مستایا با سفیدپوشان خداحافظی کرد. در حالی مادرید در چهارم ژانویه با سرمربی اسپانیایی خداحافظی کرد که زین الدین زیدان به عنوان جانشین توانست در نخستین بازی اش پیروزی پر گل ۵ بر صفر را برابر دپورتیوو لاکرونیا به دست آورد. یک سال پیش (۲۰۱۵) شکست برابر والنسیا در نخستین بازی سال موجب جدایی کارلو آنچلوتی شد.

اکنون زیدان تلاش خواهد کرد تا در اولین بازی تیمش در ژانویه پیروز شود. این برد برای سفیدپوشان مهم است چون این تیم سال ۲۰۱۹ را با تساوی برابر اتلتیک بیلبائو به پایان رساند و ممکن است جایگاه دومش به خطر بیفتد. همچنین این تیم اگر می خواهد برای قهرمانی رقابت کند نباید بیش از این امتیاز از دست بدهد. مادرید شنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف ختافه می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج