۹۴۶۸۰۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

فریبا: استراماچونی کم لطفی کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه حتی در روزهایی که این تیم نتیجه نمی‌گرفت، از استراماچونی حمایت کردیم، گفت: با این حال جدایی او از تیم درست نبود و در حق استقلال کم لطفی کرد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه حتی در روزهایی که این تیم نتیجه نمی‌گرفت، از استراماچونی حمایت کردیم، گفت: با این حال جدایی او از تیم درست نبود و در حق استقلال کم لطفی کرد.

«بهتاش فریبا» روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: متاسفانه استراماچونی به خاطر ضعف مدیریت گذشته باشگاه استقلال از این تیم رفت و حالا فرد دیگری جای او را گرفته است که از خانواده بزرگ استقلال محسوب می‌شود.

وی افزود: انتخاب فرهاد مجیدی بهترین و عاقلانه‌ترین انتخاب ممکن بود چرا که او به خوبی از این تیم شناخت داشته و محبوبیت زیادی بین هواداران دارد.

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال برای رسیدن به صدر جدول که آن را از دست داد، کار سختی را پیش رو دارد اما نباید فراموش کنیم این تیم از حمایت هواداران برخوردار بوده و در تاریخ خود دست به کارهای بزرگی زده است.

فریبا تصریح کرد: هواداران استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند اما از آنها درخواست دارم مثل همیشه پشتیبان تیم‌شان باشند و اجازه ندهند حاشیه‌ای در روند این تیم شکل بگیرد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: برای استراماچونی احترام زیادی قائل هستم و از ابتدای فصل و حتی در روزهایی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت از وی حمایت کردم اما جدایی او درست نبود و در حق استقلال کم لطفی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا سفارتخانه هاشون خیلی قبل از این حرفا بوی تنش و جنگ رو حس کرده بودن و بهشون اطلاع دادن، اونا برا شهرونداشون ارزش قائلن، من فکر میکنم کالدرون هم به هر ترفندی پولشو میگیره بعدشم میپیچونه.

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      کم لطفی نکرد. جز دروغ و پیچوندن و اذیت شدن چیزی ندید .طبق برنامه طوری باهاش رفتارکردن ک بره. وزیر لعنتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج