۹۴۷۱۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جنگ روانی گواردیولا پیش از دربی منچستر

پپ گواردیولا با به رخ کشیدن برتری‌های بیش‌تر منچسترسیتی در دربی شهر به نوعی علیه رقیب همشهری جنگ روانی به راه انداخت.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس از برتری شاگردان خودش در این دربی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره اظهار داشت: حضور در نیمه نهایی هر جامی زیباست. این تنها یک بازی نیست و باید در مرحله برگشت هم به میدان برویم. سعی داریم خوب بازی کنیم. مقابل منچستریونایتد که باشگاه سطح بالایی است، پیروزی و شکست‌هایی را تجربه کرده‌ایم.

وقتی به این‌جا آمدم، انتظار این را نداشتم که همیشه منچستریونایتد را شکست دهیم. خوشبختانه در این مدت بیش از باخت، برد را مقابل رقیب تجربه کرده‌ایم. می‌دانم قبل از آمدن من به منچسترسیتی، همسایه‌های پر سر و صدا بودیم، با این حال نمی‌دانم در حال حاضر چه هستیم!

گواردیولا ادامه داد: تیم خوبی هستیم، اما نظریه‌ای درباره آن ندارم. در دیداری که مقابل آن‌ها شکست خوردیم، یکی از بهترین نیمه‌های اول خودمان در سال ۲۰۱۸ را داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف زیادی پیروز شویم. با این حال آن‌ها در نیمه دوم ریکاوری کردند و به مسابقه بازگشتند.

احساس می‌کنم منچستریونایتد در مقابل ما، بازی مورد نظر سولسشر را به نمایش خواهد گذاشت. در بازی گذشته آن‌ها مقابل آرسنال، به وضوح دیدیم به دنبال چه چیزی بودند. غلبه بر باشگاهی که به بودن در رقابت عادت داشته، آسان نیست. می‌دانیم بازیکنان رقیب چقدر سریع هستند و می‌توانند عالی و جنگنده بازی کنند. در بازی قبلی وقتی چند ضد حمله را به آن‌ها دادیم، تنها با گذشت چند ثانیه در محوطه ما بودند.

تمامی تیم به جز لروی سانه، تمرین کرده‌اند. در انگلیس، تیم‌های سطح بالای بسیاری وجود دارند. دربی برای هوادارانمان مهم است و دقیقا می‌دانم برایشان چه معنایی دارد. با این حال قرار گرفتن مقابل دیگر تیم‌های سطح بالا مهم است. ۳ نیمه‌نهایی متوالی در جام اتحادیه داشته‌ایم. بودن در این‌جا زیباست. باید برای کسب جام تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج