۹۴۸۳۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کامران منزوی: مجیدی با پاتوسی در تماس بود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن رد ادعای مدیر برنامه آیاندا پاتوسی، دلایل عدم حضور این بازیکن آفریقایی در استقلال را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن رد ادعای مدیر برنامه آیاندا پاتوسی، دلایل عدم حضور این بازیکن آفریقایی در استقلال را تشریح کرد.

کامران منزوی درباره بحث استعفای فرهاد مجیدی از هدایت استقلال گفت: این خبر شایعه بود. امروز تمرین استقلال با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد. اتفاقات و حاشیه ها همیشه در تیم های بزرگ و استقلال و پرسپولیس وجود دارد و هرکسی از ظن خودش یار قافله می شود. استقلال هم از بحران بزرگی مانند از دست دادن استراماچونی خارج شده است و این شایعات مطرح می شود ولی فرهاد مجیدی در استقلال به کارش ادامه می‌دهد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه به همان اندازه استراماچونی از مجیدی حمایت می کند؟ گفت: تیم ما تقریبا تیم کاملی است. ابتدای فصل انتقاد می شد که تیم را بد بستند و استقلال بزرگتر ندارد و اصلا امیدی نیست ولی به مرور زمان بازیکنان خودشان را ثابت کردند. با این حال ما در نقل و انتقالات حضور گسترده ای نداریم. محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم ولی ارسلان مطهری را جذب کردیم.

منزوی درباره خریدهای دیگر استقلال یادآور شد: آیاندا پاتوسی و یک بازیکن دیگر هم مدنظر بودند. جزئیات جذب بازیکن دیگر را افشا نمی کنم که قضیه پاتوسی (چرخش از سمت باشگاه استقلال به سمت فولاد) تکرار نشود ولی این بازیکن در راه تهران است؛ در همان پست پاتوسی. این بازیکن از بین ۶۰ - ۷۰ بازیکن توسط شخص فرهاد مجیدی انتخاب شد. او تابعیت یکی از کشورهای آسیایی را دارد ولی اصالتا آفریقایی است و سهمیه آسیایی محسوب می شود.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: در خط دفاع یکی از بازیکنانمان را به نفت مسجد سلیمان می دهیم و به جایش یک مدافع کامرونی جذب می کنیم که پروسه گرفتن ویزایش آغاز شده است.

منزوی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به حضور ارسلان مطهری در استقلال گفت: هیچ تیمی حاضر نیست بازیکنی مثل مطهری را از دست بدهد. مدارکی که مطهری به باشگاه داده و به تایید سازمان لیگ رسیده، گویای قانونی بودن قراردادمان با مطهری است.

وی که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می کرد، در ادامه صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال نتوانست آیانادا پاتوسی را جذب کند؟ اظهار داشت: وقتی شنیدیم باشگاه بنی یاس قصد دارد پاتوسی را کنار بگذارد، با باشگاه کیپ تاون آفریقا (باشگاه اصلی پاتوسی که او را به بنی یاس قرض داده بود) مذاکره کردیم و پیش نویس قرارداد هم امضا شد.

منزوی افزود: بعضی ها می گفتند پاتوسی حتی حاضر بوده ۵۰ هزار دلار کمتر بگیرد ولی استقلال پیگیری نکرده است. این خبر درست نیست. ما با باشگاه کیپ تاون حتی به توافقات اولیه رسیدیم. ما مبلغ بالاتر را هم به کیپ تاون پیشنهاد دادیم تا قرارداد را مشروط به انجام تست پزشکی طولانی تر کنیم. پیشنهاد اولیه قرارداد ۶ ماهه بود. ما هم ایمیل زدیم و منتظر تایید پیشنهاد بودیم که متوجه شدیم یک تیم دیگر (فولاد خوزستان) با ارائه مبلغ بالاتری به باشگاه کیپ تاون پاتوسی را جذب کرد. فرهاد مجیدی تا ساعت ۳ صبح با پاتوسی شخصا در تماس بود. پاتوسی می گفت فقط به استقلال می آیم ولی او در اختیار باشگاه کیپ تاون بود و نمی توانستیم اجبار کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه باشگاه فولاد در جذب پاتوسی سریعتر عمل کرده است، گفت: ما ایمیل را ارسال کردیم و منتظر پاسخ بودیم. مهلتی تعیین نشده نبوده که مثلا تا یک ساعت دیگر اگر ۱۰۰ هزار دلار نریزید بازیکن را نمی دهیم.

منزوی همچنین به صحبت های مدیربرنامه پاتوسی مبنی بر اینکه پیشنهادی از استقلال به دستش نرسیده بود، واکنش نشان داد و اظهار کرد: اگر باشگاه استقلال اجازه بدهد، همین الان ایمیل و پیش نویس قراردادی که بین باشگاه کیپ تاون و استقلال رد و بدل شده است را منتشر می کنم. حتی جلسه ای در یکی از رستوران های تهران برگزار شد که عکسش بیرون آمد. چطور مدیر برنامه اش این حرف را زده است؟ دنیا، دنیای مادی و پول و فوتبال بی ضابطه است و با رقم بالاتر، بازیکن به تیمی می رود که باشگاهش بگوید. استدعا می کنم به مستندات رجوع شود. ما دو ماه اخیر زیر فشار بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج