اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۹۰۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لک: اخطار‌های من به‌خاطر اتلاف وقت نبود

تیم ماشین‌سازی با اینکه در هفته اول استقلال را شکست داد و شروع بسیار خوبی برای آنها بود اما سه باخت متوالی تا حدودی پیش‌بینی‌ها را در مورد این تیم به‌هم زد.

ایران ورزشی: تیم ماشین‌سازی با اینکه در هفته اول استقلال را شکست داد و شروع بسیار خوبی برای آنها بود اما سه باخت متوالی تا حدودی پیش‌بینی‌ها را در مورد این تیم به‌هم زد. در ادامه نتایج‌شان نسبتاً خوب بود و توانستند بالاتر از تیم‌های ذوب‌آهن، نساجی، سایپا، پیکان و... قرار بگیرند. در میان بازیکنانی که برای این تیم به میدان رفتند چند بازیکن عملکرد خوبی داشتند که یکی از آنها حامد لک دروازه‌بان‌شان بود؛ گلری که هر زمان آماده بود فرصت‌های گلزنی زیادی را از حریفان گرفت. لک در شش بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. البته او مدعی است اگر تیمی خوب نتیجه می‌گیرد حتماً تمام بازیکنانش در آن سهیم هستند.

نیم‌فصل اول را چطور دیدی؟

به‌نظرم ما نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و حتی می‌توانستیم نتایج بهتری را هم به دست آوریم اما بدشانسی‌هایی هم داشتیم. البته فراموش نکنیم که ما دومین تیم جوان لیگ هستیم و همینطور دومین تیمی که به‌لحاظ مالی با بودجه کم بسته شد. همین که ما موفق شدیم نیم‌فصل را با رتبه تک‌رقمی به پایان برسانیم دست‌کمی از حضور در جمع مدعیان نداشت چون همانطور که گفتم نسبت به تیم‌های دیگر خیلی کمتر هزینه کرده بودیم.

تیم شما در خارج از خانه هیچ‌وقت برنده نشد چرا؟

ببینید ما در تمام بازی‌ها برای پیروزی به زمین می‌رفتیم. شما اگر دقت کنید ما مقابل سه تیم پرسپولیس، نساجی و پارس جم با هواداران‌شان به نتیجه مساوی دست پیدا کردیم. با اینکه کسب یک امتیاز از آنها هم نتیجه خوبی بود اما در آنجا هم برای پیروزی به میدان رفته بودیم.

شاید به همین دلیل تیم شما در خانه 13 و خارج از خانه 3 امتیاز گرفت.

بله، برای اینکه ما هیچ‌وقت با تفکرات دفاعی به زمین نرفتیم. شاید اگر می‌خواستیم دفاعی بازی کنیم کمتر گل می‌خوردیم و بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. هواداران ما همیشه کنارمان هستند و این مهم به بازیکنان انرژی مضاعفی می‌دهد.

اما باخت سنگینی مقابل پیکان داشتید؟

در آن بازی هم هدف‌مان پیروزی بود اما نشد. فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها در بازی‌های خارج از خانه‌شان امتیازهای زیادی از دست می‌دهند، حتی تیم‌های بالای جدول. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و مثل بیشتر تیم‌ها در خانه بهتر امتیاز گرفتیم.

یکی از خوب‌های ماشین‌سازی بودی. از عملکرد خودت راضی هستی؟

من در تیمی که بودم هدفم این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشم و برای رسیدن به آن هم تلاش زیادی انجام دادم. اگر تیمی موفق شده نتیجه عملکرد تمام بازیکنان است، اما درباره بازی‌هایم بهتر است کارشناسان نظر بدهند چون اگر خودم بگویم تعریف از خود می‌شود. در نیم‌فصل دوم هم تلاشم را خواهم کرد تا برای تیمم بازیکن مثمرثمری باشم.

اخطار زیاد گرفتی و یک‌بار هم اخراج شدی. بعضی‌ها می‌گویند به‌خاطر اتلاف وقت بوده؟

من فکر می‌کنم اصلاً بحث اتلاف وقت نیست و بیشتر بحث تاکتیکی بوده و به‌نظرم جزئی از بازی است. کدام بازیکن را سراغ دارید که بداند با این کار اخطار می‌گیرد اما باز هم آن را انجام دهد.

چرا مقابل نساجی اخراج شدی آن هم در ثانیه‌های پایانی بازی.

به‌نظرم بازیکن جوان و جویای نام آنها می‌خواست مقابل هواداران تیمش خودنمایی کند که آن اتفاقات افتاد چون من هیچ دخالتی نداشتم و نمی‌دانم داور چرا به من کارت دوم را نشان داد در حالی که من یک کارت از داور گرفته بودم.

پیش‌بینی‌ات از نیم‌فصل دوم چیست؟

با توجه به مشکلاتی که پیش آمده و نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم و چند بازیکن ما هم جدا شده‌اند شرایط خیلی سخت خواهد شد، البته جایگزین‌های خوبی داریم و امیدوارم با پول بچه‌هایی که جدا شدند بتوانیم پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات را باز کنیم. نیم‌فصل دوم برای همه تیم‌ها مشکل است و امیدوارم با حمایت‌های مالی آقای زنوزی کمبود بازیکنان و جذب نکردن بازیکن جدید را جبران کنیم تا به امید خدا مثل نیم‌فصل اول در پایان فصل هم جایگاه خوبی را برای تیم به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج