۹۴۹۱۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بزیک: پرسپولیس راهی جز انتخاب مربی ایرانی ندارد

ادموند بزیک بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم برای انتخاب جانشین گابریل کالدرون راهی جز گزینش سرمربی ایرانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: ادموند بزیک در خصوص قطعی شدن جدایی کالدرون از پرسپولیس گفت: در این چند روز خبرهای زیادی در رسانه‌ها عنوان شد که کالدرون شروط سختی برای بازگشت تعیین کرده و با این شرایط قابل پیش‌بینی بود که این مربی به ایران برنگردد. متاسفانه فوتبال ما با مشکلات زیادی مواجه است و اکثر تیم‌ها بدهکارند و بحران مالی دارند. این وضعیت برای استقلال هم ایجاد شد و این تیم سرمربی‌اش را از دست داد و حال این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ داده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس یک مربی ایرانی را جانشین کالدرون خواهد کرد، عنوان کرد: این مربی نتایج خوبی با پرسپولیس گرفت و خیلی‌ها تصور نمی‌کردند کالدرون اینطور نتیجه بگیرد. جدایی این مربی اتفاق خوبی نبود ولی به هر حال این اتفاق رخ داد و حالا پرسپولیس باید مربی جدیدش را انتخاب کند، البته پرسپولیس راهی جز انتخاب مربی ایرانی ندارد، چون شما دیدید که پرسپولیس و استقلال برای حفظ مربیان خارجی با چه چالش‌هایی مواجه شدند. وقتی این همه مشکل وجود دارد، طبیعی است که پرسپولیس باید فقط سراغ گزینه داخلی برود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با مطرح شدن اسم مربیانی مثل علی دایی، گل‌محمدی، علی کریمی و مهدی تارتار تصریح کرد: من نمی‌توانم بگویم کدام گزینه خوب یا بد است و نظری ندارم. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند بهترین تصمیم را بگیرند و امیدوارم تکلیف سرمربی هرچه زودتر مشخص شود. نیم‌فصل دوم کار پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد، امیدوارم چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شوند تا این تیم با قدرت بیشتری بازی‌ها را ادامه داده و در هر سه جام موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج