جاباما
۹۴۹۶۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالد کومان به بارسلونا پاسخ منفی داد

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به باشگاه بارسلونا برای جانشینی ارنستو والورده پاسخ منفی داد.

خبرگزاری فارس: از چند روز قبل بحث کنار گذاشتن «ارنستو والورده»‌ از تیم آبی و اناری مطرح است. در همین ارتباط امروز حتی رسانه‌ها احتمال دادند تصمیم مهمی در مورد سرنوشت سرمربی کاتالان‌ها گرفته شود.

روزنامه ال‌موندو دیپورتیو حتی عنوان کرد مدیر برنامه والورده با جوزپه بارتمئو،‌ رئیس باشگاه جلسه سرنوشت‌سازی برگزار می‌کند. این نشریه حتی نوشت با توجه به نارضایتی عمومی که نسبت به عملکرد مربی تیم وجود دارد، امروز والورده حکم اخراج دریافت می‌کند.

البته در مورد جانشینی گمانه‌‌زنی‌های زیادی صورت گرفته است. در این مورد چند روز قبل نظر ژاوی،‌هافبک ارزشمند اسبق تیم برای همکاری پرسیده شد که از ادامه کارش در قطر سخن گفت.

همچنین رونالد کومان،‌ بازیکن سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ بارسلونا و سرمربی کنونی تیم ملی هلند نیز به عنوان گزینه مطرح بود. در این مورد البته کومان ۵۶ ساله به گزارشگر شبکه رادیویی کاتولونیا گفت پاسخش برای همکاری احتمالی منفی است.

این مربی افزود با فدراسیون فوتبال کشورش قرارداد دارد و موظف است که «لاله‌های نارنجی»‌ را برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ آماده کند.

البته برخی رسانه‌های اسپانیایی از احتمال حضور مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام هاتسپر به عنوان جانشین نام بردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج