۹۵۲۸۰۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فیروز کریمی: فرهاد مجیدی جان سخت است

سرمربی اسبق تیم استقلال تهران گفت:‌فرهاد در عین اینکه جوان است مربی باهوش است که از همه پتانسیل ها به بهترین شکل استفاده می کند. کار سخت و مشکل است اما اگر همه فرهاد را حمایت کنند از پس این کار برمی آید.

ایلنا: به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری امروز در این برنامه میزبان فیروز کریمی برای گفتگوی درباره وضعیت استقلال با حضور فرهاد مجیدی بود.

چه خبر از تازه ترین کارها؟

در لیگ دو در تیم اترک خراسان شمالی کار می‌کنم و دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی از رفقای قدیمی من است که برای احیای تمام رشته های ورزش سرمایه گذاری ویژه کرده است. دو هفته پیش مسابقات کشتی قهرمانی باشگاه‌‌های جهان را در بجنورد اجرا کردیم و همین الان که اینجا هستیم مسابقات ورزش باستانی و کشتی محلی همین حالا با حضور ۲۶ کشور در بجنورد در حال اجرا است.

پیش بینی از حضور فرهاد مجیدی در استقلال

تا من در تیم حضور نداشته باشم نمی توانم اظهارنظر مطلق داشته باشم. فرهاد در عین اینکه جوان است مربی باهوش است که از همه پتانسیل ها به بهترین شکل استفاده می کند. کار سخت و مشکل است اما اگر همه فرهاد را حمایت کنند از پس این کار برمی آید.

فرهاد جنم مربی گری در تیم بزرگ را دارد؟

جنمی که شما گفتید برای بوکس است. جنم این نیست که حتما مشت‌ها گره کرده باشد و باید طرف تجربه کار در تیم های بزرگ چه به عنوان مربی چه بازیکن را داشته باشد. با توجه به سوابق فرهاد که از ۱۶، ۱۷ سالگی پیش ما بود. او جوان‌ترین بازیکنی بود که در مسابقات لیگ بهمن بازی کرد . او باهوش است و پتانسیل دارد. با مربیان بزرگی هم کار کرده. در تیم های پرسپولیس و استقلال مهم این است که همه با هم یاری کنند و اگر اینگونه نباشد کار سخت می شود. به هر حال فرهاد هم بازیکن بزرگی بوده، در استقلال زحمت کشیده، ملی پوش بوده و اگر همه صادقانه او را حمایت کنند موفق می شود.

تعداد بازدید : 5
دانلود

فیروز کریمی: فرهاد مجیدی جان سخت است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج