۹۵۶۲۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیری: مقصر باخت به سایپا ما بازیکنان هستیم

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مثل بازی گذشته ما کار را خوب شروع نکردیم و حریف هم منتظر اشتباهات ما بود که متأسفانه از این اشتباهات استفاده کرده و به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: حامد شیری در خصوص شکست نساجی مقابل سایپا در ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد و مقصر ما بازیکنان هستیم، مثل بازی گذشته کار را خوب شروع نکردیم و حریف هم منتظر اشتباهاتمان بود که متأسفانه از این اشتباهات استفاده کرده و به برتری رسید.

وی در خصوص اینکه روز گذشته در پست هافبک دفاعی به میدان رفت،‌گفت: من فوتبالم را در پست هافبک دفاعی شروع کردم اما در دو سه سال اخیر که حدود ۷۰ بازی انجام دادم شاید ۴ یا ۵ بار در پست‌ هافبک به میدان رفتم و در بقیه بازی‌ها مدافع وسط بودم.

وی ادامه داد: در بازی روز گذشته شرایطم خوب نبود و در ۳۸ دقیقه‌ای که در زمین بودم خوب کار نکردم، در نیمه دوم هم بچه‌های تیم واقعاً ۱۰ درصد خودشان نبودند و هنگامی که مربی در همان نیمه اول متوجه شد که نیاز به تغییر تاکتیکی دارد من را از زمین بیرون کشید.

وی با اشاره به اشتباهات بازیکنان روی گل‌های سایپا گفت: این اشتباهات در طول زمین بارها و بارها تکرار شد که البته اجتناب‌ناپذیر است ما هفته گذشته مقابل پیکان خوب نبودیم اما حتی یک فرصت و یک موقعیت هم به آنها ندادیم که این نشان می‌دهد تیم ما تمرکز لازم را داشت،‌اما در بازی روز گذشته چنین شرایطی نداشتیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص انتقاداتی که بعد از پایان مسابقه به سیستم و ترکیب رضا مهاجری وارد شده تصریح کرد:‌سرمربی تیم نسبت به اتفاقات تمرین و مسائلی که مدنظرش است تیمش را ارنج می‌کند مطمئناً هر کسی می‌تواند در مورد تیم ما نظر بدهد ولی آن کسی که تصمیم نهایی را می‌گیرد سرمربی است. به هر حال او تشخیص داد که چه بازیکنانی به میدان برون و باید به نظر مهاجری احترام گذاشت.

شیری در خصوص ناراحتی هواداران نساجی بعد از شکست خانگی تاکید کرد: قبل از بازی بین بازیکنان و هواداران انگیزه مشترکی وجود داشت که شکست دور رفت مقابل سایپا را جبران کنیم ولی متأسفانه در عمل این انگیزه اجرا نشد. دیدن چهره برخی از تماشاگران بعد از شکست واقعاً ناراحت‌کننده است و ما بازیکنان اصلاً نمی‌توانیم خودمان را جای آنها بگذاریم هر چند ما هم خیلی ناراحتیم و امیدوار هستیم که در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در خصوص دیدار با شاهین بوشهر که هفته آینده برگزار می‌شود، گفت:‌ بازی مقابل تیم‌های ته جدولی از بازی مقابل تیم‌های بالانشین سخت‌تر است می‌دانیم در بوشهر کار سختی داریم ولی امیدوارم که از آن مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج