۹۵۶۸۷۹
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلالی‌ها منتظر سنت‌شکنی مجیدی

بسیاری از استقلالی‌ها امیدوارند مجیدی بر خلاف دوران بازی‌اش این بار سنت‌شکنی کرده و شهرآوردهای دوره مربیگری‌اش را با برد استارت بزند.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی در تیرماه ۱۳۷۶ از باشگاه بهمن به انتخاب ناصر حجازی به تیم استقلال پیوست. بازیکنی ۲۱ ساله در پست پشت مهاجم که البته میل زیادی هم به تهاجم داشت. فرهاد مجیدی از آن دسته بازیکنانی بود که پیش از راهیابی به استقلال این تیم را دوست داشت و دیدارهای استقلال و پرسپولیس همواره برایش از اهمیت و جذابیت بالایی برخوردار بود، اما او استارت خوشی با شهرآوردهایی که در دوران بازیگری تجربه‌شان کرد نزد.

اولین شهرآورد که فرهاد مجیدی در تاریخ فوتبالی‌اش تجربه کرد به سال ۱۳۷۶ برمی‌گردد. تیم ناصر حجازی در دیدار با تیم حمید درخشان در شرایطی به میدان می‌رفت که فرهاد مجیدی جوان هم فرصت حضور در چنین بازی مهم و حساسی را پیدا کرد. دیداری که در پایان با نتیجه سنگین شکست ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید تا یکی از تلخ‌ترین خاطرات دوران بازیگری فرهاد مجیدی در آن رقم بخورد. اینکه خودش در مصاحبه‌ای گفته بود: «آن شهرآورد و آن شکست تلخ را هرگز فراموش نمی‌کنم. بعد از بازی همه اعضای تیم در اوج ناراحتی بودند ولی هرگز نمی‌توانم میزان ناراحتی ناصرخان را توصیف کنم.»

البته این آخرین شهرآورد تلخ برای فرهاد مجیدی نبود و شاید در طالعش این نوشته شده بود که شروعش در استقلال با ناکامی در شهرآوردها رقم بخورد، چون او در دومین شهرآورد زندگی‌اش باز هم با سری پایین زمین را ترک کرد. مجیدی دومین شهرآوردش را هم یک بر صفر باخت و این روند برایش در استقلال تا سال‌ها ادامه یافت. هر چند که در آن فواصل از استقلال به خارج از کشور ترانسفر می‌شد ولی روزهای خوب او در شهرآورد از سال ۱۳۸۹ شروع شد.

فرهاد مجیدی که در ۱۳ سال پیش از ۱۳۸۹ هرگز در شهرآورد برنده نشده بود در آن فصل شهرآورد را با برد به پایان رساند، بردی که تک‌گلش را هم خود فرهاد مجیدی به ثمر رساند تا همه خوشبختی‌های یک فوتبالیست برایش در یک دیدار رقم بخورد. او از آن پس تا سال ۱۳۹۰ در سه شهرآورد دیگر هم گل‌زنی و هم باز هم پیروزی با پیراهن استقلال رودرروی پرسپولیس را تجربه کرد تا پایانی خوش برای شهرآوردهایش داشته باشد.

او در تاریخ شهرآوردها تاکنون موفق به ۴ بار گل‌زنی شده و به همین بهانه هم عدد ۴ خودش را برای طرفداران استقلال ساخت که پیش از ۴ برد پیاپی استقلال روبه‌روی پرسپولیس به نماد آن تبدیل شده بود. حالا بسیاری از استقلالی‌ها به ویژه آن‌هایی که آمار تاریخچه تقابل‌های فرهاد و پرسپولیس را در ذهن دارند امیدوارند او بر خلاف دوران بازی‌اش این بار سنت‌شکنی کرده و شهرآوردهای دوره مربی‌گری‌اش را با برد استارت بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچین نوشتین از آن پس ( منظور سال ۸۹ ) تا سال ۹۰ انگار ۲۰ سال طول کشیده !!!

    • بدون نام

      وتلاسیرپرایخرش خخخخححخخخخخخ

    • محمد ضا

      این مطلبو تابلوست که یه لنگی نوشته! درست میگه ولی با لحن بد!!

    • بدون نام

      نویسنده عزیز خیلی چرت و پرت گفتی این کجاش ی سنت شکنی میشه اخه. احمق خان

    • rzgar

      جناب بی خبر ورزشی چرا دروغ مینویسی هرگز استقلال ۴ برد پشت طر هم نداشته لابد برد ۲ بر صفر تا دقیقه ۸۲ استقلال که با ۳ گل ایمون زاید معروف رو برای اونا نوشتی ....نکن برادر رسالت خبر نگار صداقته و صداقت.

    • kordook

      بی اصالتی همینه دیگه
      صفر ایرانپاک هفت گل به کیسه زده و اگه اینجوری باشه پرسپولیسیا باید هفتو نماد کنن .اینا دیگه کین خدایا.حالا اگه هشت گل میزد و اول بود باز یه کوچولو راه داشت .

    • بدون نام

      ان شا الله استقلال ببره

    • ارتش سرخ

      البته اینم بگیم شروع دوران فرهاد تو دربی ها ربطی به فرهاد نداشته چون تو دورانی اومد تو دربی ها که نه تا بازی پشت هم پرسپولیس بدون باخت بوده فرهادم هی رفت خارج اومد دید نمیشه واسه همین سر به صحراهای امارات شد برترینها ممنون موجبات شادی مارو فراهام میکنی

    • استقلالی بلوچستان

      شاه فرهاد از دورترین شهر این کشور پهناور داد میزنم که تو بهترینی وهیچ کس وهیچ تیمی نمیتواند مربی خوبی مث تو پیدا کند در غم ها و خوشحالی ها باهات شریک هستیم با تمام وجود دوستت داریم

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      چهار دربی پشت هم باگلزنی شاه فرهاد

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      چهار دربی پشت هم باگلزنی شاه فرهاد

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      چهار دربی پشت هم باگلزنی شاه فرهاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج