۹۵۶۹۵۰
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ستاره مصدوم استقلال در آستانه دربی متهم شد

استقلال تهران در بازی‌های اخیر خود چه در لیگ برتر و چه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده که بخش عمده آن را مرهون آمادگی و کارآمدی شیخ‌دیاباته است.

فرهیختگان: استقلال تهران در بازی‌های اخیر خود چه در لیگ برتر و چه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده که بخش عمده آن را مرهون آمادگی و کارآمدی شیخ دیاباته است. مهاجم مالیایی در لیگ برتر هشت بار برای آبی‌ها گلزنی کرده و در دو مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان نیز سه بار موفق به گلزنی شده تا خود را به‌عنوان مدعی آقای گلی چه در ایران و چه در آسیا مطرح کند.

آبی‌ها روز جمعه در هفته هجدهم برابر نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند تا با روحیه مضاعف خود را آماده حضور در دربی کنند، اما یک اتفاق باعث شد کام‌شان تلخ شود. دیابته که دربی رفت را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، در این بازی هم مصدوم شد و خیلی زود از بازی بیرون رفت تا استقلالی‌ها دوباره نگران غیبت او شوند.

در حالی که شواهد نشان می‌داد برای روشن شدن وضعیت این بازیکن نیاز به عکس‌ ام‌آر‌ای است فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که مصدومیت این مهاجم آفریقایی جدی نیست و به دربی خواهد رسید و این خبر به‌سرعت در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب پیدا کرد، آنقدر که اظهارات ستوده پزشک تیم درباره اینکه فعلا نمی‌توان در این خصوص اعلام نظر کرد، چندان دیده نشد.

در نهایت دیروز باشگاه استقلال با استناد به صحبت‌های پزشک تیم در این باره اعلام کرده وضعیت مصدومیت دیاباته خوب نیست و جواب ام‌آرآی این بازیکن نشان داده است فرهاد مجیدی نمی‌تواند از او در دربی پایتخت استفاده کند.نکته جالب اینکه شایعاتی مبنی‌بر اینکه دیاباته خودش را به مصدومیت زده تا در دربی بازی نکند به‌سرعت پخش شد، آن هم در حالی که پزشکان باشگاه مصدومیت او از ناحیه عضله چهارسر ران را تایید کرده‌اند.

در این بین باید گفت سرمربی جوان آبی‌ها تصمیمات منطقی و مناسبی در قبال ستاره تیمش نگرفت؛ اول اینکه خیلی‌ها بر این باور بودند این مهاجم به خاطر سوابق مصدومیتش بهتر بود، مانند برخی ستاره‌های تیم، نیمکت‌نشین می‌شد تا برای دربی استراحت کند، اما مجیدی در حالی که دو بازیکن تاثیرگذار در گل‌های دیاباته یعنی قائدی و غفوری را نیمکت‌نشین کرده و به ریگی هم بازی نداده بود، تصمیم گرفت مهاجم مالیایی را در ترکیب اصلی قرار بدهد و این ریسک، به‌ضرر آبی‌ها تمام شد.

اشتباه دیگر مجیدی که در مطرح شدن شایعات بعدی تاثیرگذار بود اعلام خبر قطعی در نشست خبری مبنی‌بر رسیدن دیاباته به دربی بود، آن هم در حالی که حتما به‌عنوان یک بازیکن درگیر مصدومیت‌های اینچنینی شده و می‌دانست برای اظهارنظر زمان و بررسی‌های پزشکی بیشتری لازم است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلطانی فر دستور داده بازی نکند شیخ سالم است اما اجازه ندارد بازی کند

    • بدون نام

      این یعنی هنوز دهنش بوی شیر میدهد وبرای مربیگریبچه است.پنج،شش بازی دیگر مشخص میشه که چند مرده حلاجه.

    • بدون نام

      ایقدر دیاباته دیاباته نکنین اینجانمیتونه مقابل پرسپولیس تکون بخوره ،ای کاش باشه تا آبی هابهونه ای نداشته باشن ببینم مقابل این دفاع ودروازبان دیاباته میخاچیکارکنه

    • بدون نام

      ایقدر دیاباته دیاباته نکنین اینجانمیتونه مقابل پرسپولیس تکون بخوره ،ای کاش باشه تا آبی هابهونه ای نداشته باشن ببینم مقابل این دفاع ودروازبان دیاباته میخاچیکارکنه

    • بدون نام

      نگاهرهنده شماکه روزی بازیهای انجام شده رادرست نمیدانی بیخودی چرت پرت ننویس

    • بدون نام

      ببین
      معلومه داری میپزی از پایین
      برو به لنگ خودت بچسب و واسه همون چرکپولیس مقاله بزن
      تو نویسنده ای ، تحلیل گری یا ابگوشت پزی چی هستی اخه درگیر

    • ایرانی

      نشون داد چقدر کم تجربه و احساسی عمل میکنه!!!!

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      مگ میشه مهاجمی با این توانایی تو دربی مهمترین بازی آسیا نخاد بازی کنه؟ خر هم باورش نمیشه. حاشیه بسه

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      مگ میشه مهاجمی با این توانایی تو دربی مهمترین بازی آسیا نخاد بازی کنه؟ خر هم باورش نمیشه. حاشیه بسه

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      مگ میشه مهاجمی با این توانایی تو دربی مهمترین بازی آسیا نخاد بازی کنه؟ خر هم باورش نمیشه. حاشیه بسه

    • بدون نام

      دیگه همه عالم میدونن حکومت و فدراسیون و وزارت و کمیته داوران همه همه بسیج شدن تا دوباره چرتپولیس رو قهرمان پوشالی لیگ بکنن اخه این چه عدالتیست چرا یه تیم انقدر برای حکومت جناب روحانی عزیز هستش که خودشون با رئیس جمهور ترکیه بخاطرش دیدار میکنه مگه ۱۵ تیم دیگه تیم های ایران نیستن

    • تاج 2 ستاره

      لنگی چرت و پرت ننویس

    • مهدی حسن زاده

      دیاباته


      زندگی

    • c-r-7

      اقایون لطفا خودتونو ناراحت نکنید .دیاباته مطمئنا در دربی حضور داره...مجیدی حق داشت دیاباته رو از ترکیب خارج کرد .چون اگه این کار را نمیکرد شاید دیاباته رو تا آخر فصل هم در اختیار نداشتیم ..آقای تارتار به بازیکناش گفته بود که طوری بازی کنید که استقلالیا رو قلع و قمع کنید یعنی بعد از بازی استقلال شش هفت تا آسیب دیده داشته باشه ..خوشبختانه مجیدی اینو فهمید ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج