۹۵۷۹۶۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سرآسیایی: باید مشکلات را مدیریت کنیم

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی است، خستگی سفرهای پی‌درپی و فاصله کم بین بازی‌ها باعث اشتباهات بازیکنان این تیم در دیدار مقابل فولاد خوزستان شده است.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهر خودرو بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: بازی خیلی جانداری بود. از لحاظ فنی و فیزیکی فولاد واقعاً شرایط خیلی خوبی دارد و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. به همین خاطر به نکونام تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ما تیم فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و امروز هم فوتبال خوب و تاکتیکی را اجرا کردیم، ولی متأسفانه خستگی‌ سفر‌ها و فاصله کم بین بازی‌‌ها یک جایی می‌زند بیرون و باعث می‌شود تا اشتباهات فردی رخ دهد. با این وضعیت اشتباهات فردی اجتناب‌ناپذیر است و به‌هرحال ما قبول کرده‌ایم که در دو جبهه بازی کنیم و بجنگیم. در این وضعیت چاره‌ای نداریم و باید مدیریت کنیم.

سرآسیایی: باید مشکلات را مدیریت کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو همچنین خاطر نشان کرد: با این حال شکل بازی ما بد نبود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که باید به شهاب گردان هم تبریک بگوییم که شرایط خوبی داشت و اتفاق خوبی را برای تیمش رقم زد.

سرآسیایی در خاتمه درباره غیبتش در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: بعد از بازی قبلی فقط مهلت برگزاری سه جلسه تمرینی داشتیم که تمرین سوم ما با کنفرانس خبری همزمان شده بود. ما دو جلسه ریکاوری داشتیم و دیروز تنها جلسه تاکتیکی ما قرار بود برگزار شود. بابت غیبتم عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که اگر شما هم جای من بودید همین کار را می‌کردید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چاره نداری؟!! فرجی و نعمتی رو اخراج کن کار درست میشود. اینا تخصصشان گل بخودی است. اگه اینکارونکنی بعدا خودت اخراج میشوی. زودتر اینکارو بکن. بفکر آینده ات باش. با رفاقت بیخود و رودربایستی داشتن به قهقرامیرود کل تیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج