اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۹۴۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسیگر: به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: در تلاش هستیم با نظر مربی تا پایان هفته ۲ بازیکن خارجی جذب کنیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر یکشنبه شب در برنامه ورزشی نشان سیمای بوشهر در خصوص شرایط فعلی تیم شاهین شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه تغییرات حاصل شده است. اردوی نیم فصل در تهران برگزار شد و جذب بازیکنان جدید شرایط تیم را تغییر داده است. با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم روند خوبی را طی می کند و انتظار می رود با حمایت های ادامه دار شورای شه ، شهردار و همچنین هواداران نتایج بهتری در ادامه فصل بدست آید.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ادامه روند جذب بازیکن گفت: با نظر سرمربی تیم به دنبال جذب دو بازیکن در پست های هافبک میانی و مهاجم هستیم که در این راستا بیشتر روی گزینه های خارجی تمرکز داریم. با توجه به قانون سازمان لیگ در مورد جذب بازیکنان خارجی هر تیم می تواند ۴ بازیکن خارجی جذب کند که الزاما یکی از آنها باید آسیایی باشد و ما هم اکنون امکان جذب یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن از دیگر نقاط جهان داریم. در تلاش و رایزنی هستیم تا جذب این ۲ بازیکن خارجی با نظر میشو کرستیچوویچ تا پایان هفته جاری و یا اوایل هفته آینده انجام شود.

وی ضمن تشکر از حمایتهای شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۵۰ درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و همچنین پاداش پیروزی بازی با پیکان تهران پرداخت شده، پاداشی نیز برای پیروزی تیم برابر تیم نساجی مازندران تعیین شده که بزودی و طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: از هواداران کمال تشکر را داریم که در سخت ترین شرایط هم تیمشان را تنها نگذاشتند و با صبر و حوصله حمایتهای بی دریغ خود را در بازیهای مختلف نشان دادند. انتظار داریم در بازیهای آینده شاهد حضور گسترده تر مردم استان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی باشیم.

مسیگر اشاره کرد: با توجه به اهمیت بازیهای آتی و در جهت حضور هر چه بیشتر هواداران با پیگیری های صورت گرفته تماشای دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز که روز جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار خواهد شد به صورت رایگان خواهد بود. انتظار داریم روز جمعه تیم شاهین شهرداری با یک ورزشگاه تکمیل از هوادار به استقبال ماشین سازی تبریز برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج