adexo3
۹۶۰۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برتری گل‌گهر و شاهین مقابل صنعت نفت و ماشین‌سازی

گل گهر سیرجان با برتری در دقایق پایانی مقابل صنعت نفت از منطقه خطر خارج شد. دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز هم با برتری تیم میزبان به پایان رسید تا تغییراتی در انتهای جدول رده‌بندی شکل بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: در دیگر دیدار هفته بیستم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار در لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مجید جلالی تمام شد.

بازی با عملکرد بهتر شاگردان مجید جلالی آغاز شد و بعد از گذشت ۲۷ دقیقه، یونس شاکری توانست روی پاس احمد زنده روح سیرجانی‌ها را به گل اول برساند. بعد از این گل، صنعت نفت تلاش خود را برای جبران گل خورده آغاز کرد. تلاش‌های این تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد تا رفته رفته آثار جدای اسکوچیچ از طلای‌پوشان آبادان مشخص شود.

با شروع نیمه دوم، تغییراتی در ترکیب صنعت نفت ایجاد شد که برای جبران گل خورده کافی نبود اما در دقایق پایانی بازی، رضا جبیره تبدیل به تعویض طلایی آبادانی‌ها شد. او چند دقیقه بعد از ورود به زمین در محوطه جریمه حریف پنالتی گرفت و فرصت خوبی برای جبران گل خورده فراهم شد.

عیسی آل کثیر، آقای گل صنعت نفت و لیگ برتر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه محکم او از زیر دستان میلاد فراهانی وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک شود اما این پایان کار نبود.

در حالی که گل گهر در آستانه از دست دادن پیروزی بود، یونس شاکری با ضد حمله تند و تیز به دروازه صنعت نفت رسید و ضربه او در موقعیت تک به تک توسط سالاری دفع شد و در بازگشت ضربه چیپ شاکری از بالای سر مدافع و دروازه نفت تبدیل به گل دوم گل گهر شد تا این تیم بعد از مدت‌ها سه امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کند.

با این نتیجه، گل گهر سیرجان ۱۶ امتیازی شد و از منطقه خطر خارج شد و به رده چهارم صعود کرد. صنعت نفت نیز با یک پله سقوط و ۳۰ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

ماشین‌سازی، سومین قربانی متوالی شاهین شهرداری/ بوشهری‌‌ها بالاخره از ته جدول جدا شدند

در آخرین دیدار روز نخست از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال, تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

میلاد صارمی در دقیقه ۲۵،‌ اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۵ و حسن نجفی (۲+۹۰) گل‌های شاهین را به ثمر رساندند تا بعد از شکست نساجی و پیکان سومین پیروزی پیاپی شاگردان کریستیچوویچ مقابل ماشین‌سازی رقم بخورد. تک گل ماشین‌سازی را عزیز معبودی در دقیقه ۶۸ وارد دروازه حریف کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی بود که این داور به سلمان بحرانی و اسماعیل شریفات از شاهین و فردین عابدینی و عزیز معبودی از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

شاهین با این پیروزی و با توجه به شکست پیکان مقابل فولاد, بعد از مدت‌ها از انتهای جدول جدا شد و با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج