جاباما
۹۶۱۰۲۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

ذوالفقارنسب: پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل الدحیل قطر گفت: به نظرم پرسپولیس از الدحیل ترسیده بود و بازیکنان ما استرس داشتند.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره باخت ۲ بر صفر پرسپولیس در هفته اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گفت: پرسپولیس در این بازی شوکه شد. الدحیل از همان ابتدای بازی به طور کامل روی دروازه پرسپولیس فشار آورد تا بتواند خیلی زود به گل برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گل هایی که این تیم دریافت کرد اذعان داشت: پرسپولیس ترسیده بود و اعتماد به نفس لازم را نداشت. آنها استرس داشتند. همان ابتدای بازی هم رفتار هیجانی و احساسی داشتند تا گل اول را بخورند. مهاجمی مثل مانژوکیچ نمی ایستد تا صحنه اعتراض مدافعان پرسپولیس به داور را ببیند. او کارش را می کند تا به گل برسد. خط دفاعی پرسپولیس ناهماهنگ بود و اسیر اشتباهات شد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: پرسپولیس پس از دو گلی که خورد سعی کرد مالکیت توپ را برای خود کند. این اتفاق هم افتاد اما الدحیل توانست باز هم تاکتیک های خودش را به خوبی پیاده کند. آنها به موقع دفاع می کردند و خیلی خوب هم از گل های زده خودشان دفاع کردند.

وی درباره حملات پرسپولیس در نیمه دوم افزود: تاکتیک پرسپولیس با تغییراتی که در سیستم خود داد تقریبا تهاجمی شد. توپ و فضا هم برای پرسپولیس بود اما برنامه ویژه ای برای رسیدن به گل نداشت. البته من فکر می کنم این تیم در ادامه خواهد توانست همین مشکلات را حل کند و به مراحل بعدی راه پیدا کند.

ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: فکر می کنم یحیی گل محمدی هنوز نتوانسته است میزان بازدهی بازیکنان را افزایش دهد. او باید تمرکز بیشتری داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس توانمند هستند و خیلی خوب می توانند خودشان را با تاکتیک مدنظر کادر فنی تطبیق دهند. گل محمدی باید به مراتب بیشتر از اینها روی عملکرد فنی بازیکنان خود کار کند. احساس می کنم این تیم بهتر از اینها می تواند باشد و نیاز به تمرکز تمام اعضای پرسپولیس دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیبرززززز

      دقیقا درسته ترسیده بودن

    • دخمل

      برو گمشو خرگوش چکاره ای واسه پرسپولیس نظر میدی دندون دراز زشت

      پاسخ ها

      • مانی

        خخخخخ

    • بدون نام

      منتقد دایمی کیروش تو بودی. کلا منتقدای کیروش یا احمقن یا دلال

    • این قرمزمنه، قلب منه

      بیژن جان نگوپرسپولیس،پرسپولیس ترسو نیست آقایحیی‌ استرسیه

    • پرسپوایس

      خخخخخخخ گفتی خرگوش،خخخخخخخخخخخخ

    • رامین nf ( با تیمت زندگی کن) ملوان

      آقای ذولفقار نسب این تیم نیست که میترسه بلکه مربی تیمه که میترسه ، بازیکنان یک تیم مثل مهره های شطرنج در دست مربیند هر طور که بخواد حرکت میده ،
      نظر خودم رو میگم برانکو در طول سه سال تیمی ساخت هماهنگ وجنگنده فقط مشکل برانکو کمبود بازیکن همست در ذخیره هاش بود تیم پرسپولیس ۱۲ بازیکن همست داشت وگرنه میتونست قهرمان آسیا بشه ، آقا یحیی اگه میخواد جا پای برانکو بزاره باید کمی جراتشو زیاد کنه پرسپولیس تیمی نیست که عقب بشینه باکمی دوندگی زیادتر از حد همه تیمها رو به عقب برون برادر آبروی پرسپولیس وایران دست شماست باعث سرافکندگی ما نشو خواهشا ،
      من یک ملوانیم که اینو از شما خواستم حتما خواسته های طرفداران تیم از شما خیلی بیشتر از ایناست ‌.

    • jalil. salari

      ولی مدیر عامل تیم چیزه دیگری میگفت دقیقا برعکس. خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج