۹۶۲۴۸۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

جابجایی‌های بی‌نتیجه گل‌محمدی در پست تخصصی!

پرسپولیس دیشب هم در بازی با الشارجه امارات ۲گل دریافت کرد تا با شش گل خورده در سه بازی گذشته آمار نگران کننده ای برجای بگذارد.

ورزش سه: دیدار روز گذشته پرسپولیس ایران با الشارجه امارات با دو گل به تساوی رسید تا پرسپولیس با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد.

قرمزهای پایتخت دیروز دو بار از حریف خود در امارات پیش افتادند ولی اماراتی ها با زدن گل به بازی برگشتند تا نماینده ایران علیرغم احتیاج به برد، به تساوی اکتفا کند.

پرسپولیس که دیروز دوگل از الشارجه دریافت کرد در هفته اول لیگ قهرمانان هم دو گل از الدحیل قطر دریافت کرده بود و در آخرین بازی لیگ هم با خوردن دو گل از استقلال به نتیجه تساوی دو بر دو رسیده بود.

خوردن شش گل در سه بازی گذشته پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده است که این تیم با مربی گری کالدرون در نیم فصل اول تنها ۷گل از رقبا دریافت کرده بود و همین آمار و بردهای اقتصادی کالدرون باعث شده بود که نیم فصل با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسد. پرسپولیس برانکو هم که سه بار پیاپی قهرمان ایران شد در ۳۰بازی برگزار شده در فصل اول ۱۴گل، فصل دوم ۱۵گل و فصل سوم ۱۴گل خورده داشت.

یحیی که در سه بازی قبل از تمام عناصر دفاعی خود شامل مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمدانصاری، سید جلال حسینی و محمد نادری استفاده کرده است با میانگین دو گل خورده در هربازی آمار خوبی از خود به جای نگذاشته است و باید در ادامه راه لیگ، حذفی و قهرمانان آسیا این مشکل را که بخشی از آن به ساختار تیمی و افت نسبی ستاره‌ها مربوط می شود خیلی زود حل نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنای تیم هیچ افتی نکردند بر عکس در اوج آمادگی هستند این هنر مربی است که از بازیکن در جای درست و تخصصیش استفاده کنه تا بهترین نتیجه رو بگیره کاری که آقای گل محمدی بلد نیست ودر حال نابود کردن تیمه

    • بدون نام

      پرسپولیس با یحیی به جایی نمیرسه.هم پدیده رو نابود کرد هم پرسپولیس رو.اینم محصول وطن

      پاسخ ها

      • امیر جهان

        به نظر من نه یحیی و نه هیچ مربی ایرانی توانایی مربیگری پرسپولیس رو ندارن این مربی بعد از چهار سال موفقیت در بازیهای مستقیم در مقابل تیم رقیب استقلال در اولین بازی رودررو چیزی نمونده بود که براحتی تیم رو ببازونه

    • مهر بابا

      حل میشه دادا.... دل داشته باش

    • سعید سرخ

      قبول دارم بازیخونیش ضعیفه مثلا به نظر من شیری نه اینکه بد باشه ولی اون جوری که باید باشه نیست و اگه نعمتی رو جای اون بزاره احتمال زیاد بهتر جواب میده امتحان کنه یکبار
      ترابی باید جلوتر بازی کنه
      رسن باید ثابت باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج