adexo3
۹۶۲۸۹۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بارسا، جانشین دمبله را جذب کرد

مارتین برایتثویت مهاجم لگانس با عقد قراردادی ۴.۵ ساله امروز به بارسلونا پیوست.

ورزش سه: بارسلونا دقایقی پیش رسما اعلام کرد که مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی لگانس را با پرداخت رقم فسخ ۱۸ میلیون یورویی او به خدمت گرفته است.

این بازیکن ۲۹ ساله قراردادی ۴ سال و نیمه تا ژوئن سال ۲۰۲۴ با بارسلونا امضا کرد. رقم فسخ او در بارسا ۳۰۰ میلیون یورو است.

بارسا، جانشین دمبله را جذب کرد

بارسلونا پس از مصدومیت شدید دمبله و دوری شش ماهه ی او از میادین از فدراسیون فوتبال اسپانیا تقاضای جذب مهاجم جدید کرد که با موافقت مواجه شد. پیش از این لوئیس سوارز نیز به دلیل جراحی زانو، 4 ماه به دور از میادین مانده بود و بارسا نیاز مبرم به یک مهاجم جدید را احساس می کرد.

برای این مهم، گزینه های زیادی مدنظر بودند و در نهایت قرعه به نام برایثویت افتاد. او روز گذشته آخرین تمرینش با لگانس را انجام داد و سپس از هم تیمی هایش خداحافظی کرد. ایجنت او علی دورسون از دوشنبه در حال مذاکره با سران بارسلونا بود. مدیر لگانس اعلام کرده بود که تنها راه انتقال برایثویت این است که بارسلونا بند فسخ او را فعال کند.

مراسم معارفه برایثویت امروز ساعت 19.15 به وقت محلی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      چقدر خنده دار اولا که خیلی سنش زیاده ثانیا مثل همیشه قانون هست ولی برای بارسا نه این تیم نماد فساد و کثافت کاری هست ...پنجره نقل و انتقالات بسته شده این چه کار مسخره ای هست. ... واقعا خنده داره از فردا دیگه همه حق دارن هرجا مصدوم داشتن یه دوتا خرید جدید کنند چه مسخره بازی هست. ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا مهدی اول برو قانونو بخون بعد وکالت کن

      • بدون نام

        هر چی باشه عین رعال واسش بازی در نمیارن تو اروپا بعدم قهرمانش کنن

      • بدون نام

        وقتی بند فسخ قرارداد بازیکنی رو فعال کنی اون بازیکن آزاد محسوب میشه و در صورت تمایل میتونه به تیمی که رقم فسخ قراردادشو پرداخت کرده بره. پس ندونسته و رو هوا حرف نزن چون اروپا ایران نیست!

      • امین فرزانه

        واقعا درست گفتی بارسلونا ویوونتوس مافیایی فوتبالن

      • علیرضا

        حالا شما خودتو ناراحت نکن.مطمئنا فدراسیون فوتبال اونجا بسیار قانونمندتر از فدراسیون وفوتبال کثیف ابنجاست.شمااگه .انتقادداری ازاینجا انتقادکن.

      • بدون نام

        زرت

    • بدون نام

      بعضیا کمترین اطلاعی از قوانین نقل و انتقالات ندارن میان اینجا نظر میدن در حالیکه طبق قانون بازیکنی که در قراردادش بند فسخ وجود داره با فعال کردن رقم فسخ قراردادش در واقع اون بازیکن آزاد محسوب میشه و قرارداد بستن با بازیکن آزاد در هر زمانی آزاده و همین الان رئال یا هر تیمی میتونه میتونه هر بازیکنی که در قراردادش بند فسخ در قراردادش وجود داره میتونه با پرداخت رقم فسخ با اون بازیکن در هر زمان قرارداد ببنده پس قبل از حرف زدن اول یه نگاه به قوانین بندازین چون در دسته ۳ ایران هم نمیشه خارج از فصل نقل و انتقالات با بازیکنی که با تیم دیگه قرارداد داره قرارداد بست چه برسه به اروپا ! از رو طرفداری و کورکورانه حرف نزنید وقتی چیزی نمیدونین

    • بدون نام

      احمق جان این قانون واسه تیم های لالیگا هست برو بچه یکم مطالعه کن

    • بدون نام

      زغال مادرید کثیف حکومتی مافیایی نماد رشوه و حق خوری دیگر تیم هاست(بایرن و یووه و پاریسن ژرمن و...)یا بارسای مردمی که بیشترین افتخارات و طرفداران رو تو دنیا داره

    • بدون نام

      گریزمان گرفتن پس کجابازی کنه

    • بدون نام

      داداش از قانون چیزی نمیدونی الکی حرف نزن تو اسپانیا وقتی بازیکن یه تیم از شش ما بیشتر مسدوم باشه نتونه بازی کنه میتونن یکیو جایگزینش کنه حالا هر تیمی میخواد باشه

    • احسان

      امیدوارم جواب بده.به کوری چشم ریالیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج