۹۶۳۴۹۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بوحمدان: برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: حمید بوحمدان در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن در آستانه بازی حساس با استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و چند روز فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد یک ریکاوری برای ما بود تا با انرژی و انگیزه بیشتری تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری کنیم.

وی در مورد رویارویی با آبی‌پوشان گفت: قطعاً بازی سختی مقابل استقلال داریم و آنها در هفته‌های اخیر در لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم کار سختی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و تیم کوچکی نیستیم که از این مصاف ترس داشته باشیم و با توجه به وضعیتمان در جدول نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این بازی داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

هافبک ذوب آهن در مورد غایبان سرشناس استقلال در این بازی مثل دیاباته و قائدی هم عنوان کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است و درست است که قائدی و دیاباته بازیکنان کلیدی و مهم این تیم هستند ولی اینگونه نیست که در نبود آنها به مشکل بخورند و در دیدارهای اخیر دیدید که بدون آنها هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتند.

بوحمدان در مورد رویارویی با ارسلان مطهری در این بازی هم گفت: ارسلان تا ۲ ماه قبل در جمع ما بود و حالا روبروی ما بازی می‌کند و یکی از زیبایی‌های فوتبال که آن را جذاب می‌کند همین است که از فردای خودت خبر نداری. ارسلان در ذوب آهن شرایط خوبی داشت و حالا در استقلال هم در همین چند هفته توانایی‌های خودش را نشان داد ولی ما با شناختی که روی او داریم راه مهار کردنش را هم بلدیم و امیدوارم بتوانیم در این کار موفق باشیم.

وی در مورد مصدومان ذوب آهن هم خاطرنشان کرد: متاسفانه در این بازی هادی محمدی را در اختیار نداریم ولی دانیال اسماعیلی‌فر چند روزی است که به تمرینات برگشته و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به ما کمک کند.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه دیگر مثل سابق به محوطه جریمه حریفان نفوذ نمی‌کند و شانس گلزنی کمتری دارد هم توضیح داد: در زمان منصوریان شعاع حرکتی من بیشتر بود و آزادی عمل بیشتری داشتم ولی حالا آقای رادولوویچ از من می‌خواهد کمتر نفوذ کنم و به هر حال هر سرمربی سلیقه و تفکر خودش را دارد و من هم به خواسته سرمربی احترام می‌گذارم.

بوحمدان در پاسخ به این سوال که آیا برای استقلال کری می‌خواند یا نه هم گفت: ما اهل کری خواندن نیستیم و همه تلاشمان این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و با بهترین نتیجه ممکن بازی را به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم از زمان قنداقیت بر ای استقلال خط و نشون میکشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج